سازنده حرفه ای لگو ژاپنی ماکت 50000 تکه ای از «موج بزرگ» هوکوسایی ساخته است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: تخم مرغ گودزیلا؟ کره فلزی اسرارآمیز بزرگی که در ژاپن قرار گرفته است، به گمانه زنی های وحشیانه دامن می زند

اطلاعات بیشتر از NextShark: تیتوس لو، ستاره OnlyFans، “تجربه صادقانه زندان” خود را پس از 3 هفته پشت میله های زندان توضیح می دهد.

تکثیر سه بعدی که 154 سانتی متر (تقریبا 60.6 اینچ) طول و 128 سانتی متر (تقریبا 50.4 اینچ) ارتفاع دارد، طبق گزارش ها بیش از 400 ساعت طول کشید تا با استفاده از حدود 50000 قطعه لگو تکمیل شود.

حرفه ای ژاپنی لگو سازنده Jumpei Mitsui ماکت را ایجاد کرد برای موزه آجر هانکیو در اوزاکا.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نتفلیکس از 40 عنوان انیمیشن برای سال 2022 رونمایی کرد، از جمله “ماجراجویی عجیب جوجو”

در اوایل سال جاری، لگو مجموعه 1810 قطعه ای «موج بزرگ» را برای مصرف کنندگان عرضه کرد.

این ماکت علاوه بر یک موج غول پیکر، دارای چندین قایق لگو و ماهیگیر است، همانطور که در عکس های Jumpei مشاهده می شود. در توییتر منتشر شد در 8 مارس. پست وی که اکنون ویروسی شده است بیش از 24.1 میلیون بازدید و 163000 لایک دارد.

Jumpei، که در ژاپن، جوانترین حرفه ای دارای گواهینامه لگو است لگو. در حال حاضر، تنها 21 حرفه ای دارای گواهینامه لگو در جهان وجود دارد.

جومپی در حالی که هنوز در دانشگاه توکیو تحصیل می کرد به یک لگو ساز حرفه ای تبدیل شد. از آن زمان، او توسط چندین شرکت و نشریه سفارش داده شده است. مدل های او در نمایش داده شده است مالزی، تایلند و ژاپن

اگرچه این اثر هنری منحصر به فرد خانه ای در آن پیدا کرده است اوزاکا، به سفر خواهد رفت بوستون برای نمایشگاه موزه هنرهای زیبا بوستون «هوکوسای: الهام و تأثیر»، که از 26 مارس تا 23 ژوئیه برگزار می شود. سپس به طور موقت از 19 اکتبر تا 21 ژانویه 2024 در موزه هنر سیاتل به نمایش گذاشته می شود.

[Source]

طرفداران “موج بزرگ کاناگاوا” اثر Katsushika Hokusai اکنون می توانند یک ماکت منحصر به فرد لگو از چاپ چوبی معروف در ژاپن پیدا کنند.





منبع