یک کاربر یوتیوب در پرواز دلتا که به طور اضطراری در اواسط اقیانوس اطلس به نیویورک بازگشت، گفت که در صندلی خود “گریه می کند” و فکر می کند که می خواهد بمیرد.

در ویدیوی اسمیت، او به کابین خلبان خم می‌شود، زیرا خلبان‌ها به او می‌گویند که نمی‌توانند به پرواز ادامه دهند، زیرا نمی‌توانند به طور خودکار یا دستی سوخت را متعادل کنند.

اسمیت به اینسایدر گفت که فکر نمی‌کند خدمه متوجه شده باشند که برخی از مسافران چقدر «ترس زده‌اند».

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

سخنگوی دلتا به Insider گفت که هواپیما به سلامت فرود آمد و مسافران از پرواز خارج شدند و افزود که ایمنی و امنیت مشتریان اولویت اول این شرکت هواپیمایی است. سخنگوی افزود که تیم های پشتیبانی مشتری به مشتریان آسیب دیده هنگام ورود به فرودگاه JFK کمک کردند.

“من فکر نمی کنم [the crew] اسمیت گفت: فهمیدم که بعضی از ما چقدر ترسیده بودیم.

اسمیت گفت وقتی کاپیتان از راهرو رفت تا از پنجره های کناری به بال ها نگاه کند، مسافران پرواز شروع به زمزمه کردند. وی افزود: نیم ساعت پس از آن، کاپیتان اعلام کرد که مشکل سوخت وجود دارد و هواپیما باید به عقب برگردد.

نقشه ای که مکان ناهمواری را نشان می دهد که در آن پرواز دلتا از JFK به آکرا، غنا، مجبور به چرخش شد.

اسمیت به اینسایدر گفت: «راستش خیلی ترسیده بودم. “من شروع به ارسال پیامک به همسرم کردم و روی صندلی خود هق هق زدم. فکر می کردم ما داریم می میریم.”

آریه اسمیت، یک یوتیوبر با بیش از پنج میلیون مشترک، در پروازی بود که یکشنبه از فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی نیویورک به مقصد فرودگاه بین‌المللی کوتوکا در آکرا، غنا حرکت کرد.

اسمیت در ویدئویی که در یوتیوب آپلود کرد گفت حدود دو ساعت پس از پرواز، زمانی که هواپیما بر فراز اقیانوس اطلس پرواز می کرد، خلبانان هواپیما را چرخانده و به نیویورک بازگشتند.

نقشه ای که مکان ناهمواری را نشان می دهد که در آن پرواز دلتا از JFK به آکرا، غنا، مجبور به چرخش شد.Google Maps/Urbanandsport/NurPhoto از طریق Getty Images

  • یک پرواز خطوط هوایی دلتا که بر فراز اقیانوس اطلس واژگون شد، یوتیوبر و مسافر آریه اسمیت را «گریه» و «وحشت» کرد.

  • یکی از سخنگویان دلتا این حادثه را به اینسایدر تأیید کرد و گفت که هواپیما به دلیل احتیاط زیاد مجبور به دور برگشتی به دلایل عملیاتی شد. نیوزویک گزارش داد که دلتا گفت که مشکل به دلیل “عدم تعادل سوخت” است – زمانی که میزان سوخت بین مخزن چپ و راست در بال‌ها ناهموار است.

    مسافری که در یک پرواز خطوط هوایی دلتا بود که پس از یک مشکل سوخت بر روی اقیانوس اطلس چرخش را انجام داد به اینسایدر گفت که از این حادثه “وحشت زده” مانده است.

    دلتا پرواز دیگری را ترتیب داد تا مسافران روز بعد به غنا پرواز کنند، اما اسمیت گفت که او “از لحاظ احساسی و جسمی بیش از حد خسته” است که نمی تواند دوباره سفر کند، بنابراین به خانه رفت.

    او گفت که شرکت هواپیمایی در ابتدا به اسمیت کوپن های غذا و اقامت در هتل را در پاسخ به اختلال ارائه کرد، اما روز بعد مبلغ پرواز به او بازپرداخت شد.

    پرواز غنا به دلیل مشکل سوخت مجبور به بازگشت به نیویورک شد.

  • اسمیت در پاسخ به این سوال که آیا دوباره سعی خواهد کرد به غنا پرواز کند، به اینسایدر گفت: “نه. من اکنون سه بار تلاش کرده ام که بروم و هر بار ناموفق بوده است، بنابراین فکر می کنم کائنات به من می گوید که نرو.”