یک نماینده جمهوری خواه در کنگره اشک ریخت و از همکارانش التماس کرد که به لایحه ازدواج همجنس گرایان رای دهند.

هارتزلر در ادامه این لایحه را “غیر ضروری” خواند و گفت که “ابرگفل در خطر نیست”، اشاره به حکم دادگاه عالی در پرونده اوبرگفل علیه هاجز در سال 2015، همه ایالت ها را ملزم می کند ازدواج های همجنس گرایان را به رسمیت بشناسند و مجوز ازدواج را صادر کنند. زوج های همجنس

ویکی هارتزلر نماینده حزب جمهوری خواه از میسوری روز پنجشنبه در حالی که از همکارانش التماس می کرد که علیه لایحه دو حزبی با هدف حمایت از ازدواج همجنس گرایان، قانون احترام به ازدواج، رأی دهند، گریه کرد.

نماینده ویکی هارتزلر از میسوری از اعضای مجلس التماس کرد که به این لایحه رای منفی دهند.

  • هارتزلر که از سال 2011 در کنگره حضور دارد، پس از شکست در مبارزات انتخاباتی خود برای کرسی باز مجلس سنا، در سال 2023 باز نخواهد گشت.

    در نظر قاضی کلارنس توماس در دادگاه عالی دابز علیه سازمان بهداشت زنان جکسون از سال 2022، او خواستار تجدید نظر دیوان عالی در چندین حکم دادگاه عالی شد که با استفاده از بند دادرسی صادر شده بود، که شامل حکم اوبرگفل نیز می شود.

    یک نماینده مجلس حزب جمهوری خواه در حالی که علیه قانون احترام به ازدواج دو حزبی در روز پنجشنبه صحبت می کرد، گریه کرد.

  • هارتزلر در حالی که اشک می ریخت گفت: “امیدوارم و دعا می کنم که همکارانم شجاعت پیدا کنند تا در مخالفت با این لایحه اشتباه و خطرناک به من بپیوندند.”

    نماینده ویکی هارتزلر

    نماینده ویکی هارتزلر، آر-مو. در جریان یک کنفرانس خبری در کاپیتول هیل در واشنگتن، چهارشنبه، 4 مه 2011، به بحث درباره قانون عدم تامین مالی مالیات دهندگان برای سقط جنین گوش می دهد.هری هامبورگ/AP.

    • هارتزلر دو دقیقه ابتدایی سخنرانی خود را صرف مخالفت با این لایحه کرد و مدعی شد که “تنها هدف این لایحه این است که به دولت فدرال ابزاری قانونی برای بیرون راندن افراد با ایمان از میدان عمومی و ساکت کردن هر کسی که مخالف است، تحویل دهد.”

      دفتر نماینده هارتزلر به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      هارتزلر در حالی که اشک می ریخت گفت: “امیدوارم و دعا می کنم که همکارانم شجاعت پیدا کنند تا در مخالفت با این لایحه اشتباه و خطرناک به من بپیوندند.”

    به دنبال نظر او و لغو حمایت های دادگاه عالی کشور از سقط جنین که در پرونده معروف Roe v. Wade اعطا شد، دموکرات ها تلاش کردند تا حمایت های مربوط به ازدواج همجنس گرایان را در قانون ثبت کنند.

    قانون احترام به ازدواج ایالت ها را ملزم می کند که هر ازدواجی را که در ایالت دیگر انجام شده است به رسمیت بشناسند و “قانون دفاع از ازدواج” فدرال را لغو می کند که قبلا ازدواج را بین زن و مرد تعریف می کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    این اولین بار نیست که هارتزلر علیه گسترش حمایت های ازدواج مبارزه می کند – همانطور که ستاره کانزاس سیتی برای اولین بار اشاره کرد، هارتزلر قبل از حضورش در کنگره به شدت برای اضافه شدن اصلاحیه ای به قانون اساسی میسوری که ازدواج را بین یک مرد و یک مرد تعریف می کند، فشار آورد. یک زن