ترفند ساده مادر برای خنثی کردن عصبانیت کودک نوپایش در حال گسترش است زیرا کار می کند

کرومارتی نوشت: “هر بار کار می کند.”

کرومارتی به TODAY.com می‌گوید که آیسی به دلیل اینکه آماده غذا خوردن بود، «بداخلاق» بود.

من در یک فروشگاه مواد غذایی زوم کرده ام. من از راهروها بالا و پایین خواهم دوید. برای من مهم نیست که چه کسی می بیند،” او به اشتراک می گذارد. “پرت کردن حواس کودکم کلید اصلی است.”

در این کلیپ، آیسی، دختر 18 ماهه کرومارتی، به وضوح مضطرب است و گریه می کند. اما کرومارتی، 26 ساله، به سرعت با دویدن در دایره‌ها، اوضاع را خنثی می‌کند. روحیه ترش دختر کوچولو بالا می رود و شروع به خندیدن می کند. این ویدیو با کرومارتی و یک یخی شکلک در آغوش کشیدن بزرگ به پایان می رسد که باعث اشک بسیاری از بینندگان شد.

یکی از افراد در نظراتی در TikTok اظهار داشت: “این برای زمانی که آنها بزرگتر هستند مفید است، زیرا آنها فقط با خود فکر می کنند که باید برای استراحت به جای اینکه دچار بحران شوند، بدوند.”

یکی دیگر اضافه شد، “آشوب جلوگیری شد…و کاردیو. گل.”

او می‌گوید: «آنها مثل این هستند که «این کار می‌کند!» “من فکر می کنم مردم شگفت زده شده اند. اما واقعا کار می کند.”

کرومارتی می افزاید که پیام های زیادی از طرفداران دریافت کرده است که هک را با فرزندان خود امتحان کرده اند.

اگر عصبانیت کودک نوپا صبر شما را آزمایش می کند، زومی انجام دهید. به گفته یکی از مادران جورجیا، نه تنها گریه کودک شما متوقف می شود، بلکه شما احساس آرامش بیشتری نیز می کنید.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

“POV: اینگونه است که شما والدین مهربان وقتی کودک نوپایتان در آستانه سقوط است … زوم می کند!” Alivia Cromartie یک ویدیوی TikTok را توضیح داد که بیش از 15 میلیون بار دیده شده است. هک عملی را در اینستاگرام کروماتری تماشا کنید:

زومی ها یا دوره های فعالیت تصادفی دیوانه کننده (FRAPS)، اصطلاحی است که برای توصیف زمانی که سگ ها به طور ناگهانی شروع به مسابقه دادن برای سوزاندن انرژی می کنند، استفاده می شود.

ویدیو مرتبط:

خوشبختانه کرومارتی دقیقاً می دانست که قبل از تشدید عصبانیت چه باید بکند.

او توضیح می دهد: «آیسی وقتی غذایش خیلی طولانی شود ناراحت می شود.