یک مرد گرجستانی به اتهام پرورش و آموزش بیش از 100 پیتبول برای مبارزه با سگ دستگیر شد.

مقامات شهرستان پاولدینگ از جمله دفتر کلانتر و دفتر مارشال حکم بازرسی های متعددی را برای خانه بورل دریافت کرده اند و در حال تحقیق هستند. کلانتری منتظر بیش از صد مورد دیگر علیه مظنون است.

وینسنت لمارک بورل، 55 ساله، روز سه‌شنبه توسط کلانتر شهرستان پاولدینگ در خانه‌اش در حدود 30 مایلی آتلانتا پس از تحقیقات طولانی به دلیل نقش ادعایی‌اش در «عملیات بزرگ مبارزه با سگ‌ها» دستگیر شد.

بورل بدون هیچ حادثه ای دستگیر شد و به اتهامات جنایت ظلم به حیوانات و درگیری سگ متهم شد. او در زندان شهرستان پاولدینگ، جایی که بدون ضمانت در بازداشت است، باقی می ماند.

کارآگاهان پیتبول های واکسینه نشده را در خانه مظنون پیدا کردند که روزها در بیرون رها شده بودند و به درختان یا کنده های فلزی در زمین بسته شده بودند “با استفاده از زنجیر چوب بری بزرگ و بسیار سنگین و قلاده های ضخیم”. به گفته پلیس، برخی از پیتبول‌ها لاغر بودند، در حالی که برخی دیگر نسبت به سگ‌های دیگر بسیار قوی و تهاجمی بودند.

قلاده های سگ در ارتباط با مردی در جورجیا که به اتهام پرورش و آموزش بیش از 100 پیتبول برای مبارزه با سگ دستگیر شده بود، ضبط شد.  (کلانتر شهرستان پلدینگ)

در بیانیه کلانتری آمده است: «شرایط نگهداری سگ‌ها، چه در داخل و چه در نمای بیرونی این ملک، برای انسان‌ها مناسب نبوده است».

در زیرزمین مظنون نیز سگ‌هایی حضور داشتند که وجود و بوی تند مدفوع و ادرار باعث شد تا مسئولان برای ورود به منزل مجبور به پوشیدن وسایل حفاظتی شوند.

قلاده های سگ در ارتباط با مردی در جورجیا که به اتهام پرورش و آموزش بیش از 100 پیتبول برای مبارزه با سگ دستگیر شده بود، ضبط شد. (کلانتر شهرستان پلدینگ)

کارآگاهان از کسانی که اطلاعاتی در این زمینه دارند می‌خواهند که در این زمینه حضور یابند.

بر اساس یک خبر، پلیس در جورجیا مردی را به اتهام پرورش و آموزش 106 پیتبول برای مبارزه با سگ ها دستگیر کرد.

این سگ ها توسط مقامات به مراکز مختلف نجات منتقل شدند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

از روز یکشنبه مشخص نیست که آیا بورل وکیل دارد یا خیر.