آیا ترامپ در انتخابات 2022 به جمهوری‌خواهان آسیب رساند؟ اعداد اشاره به بله دارند.

ترامپ در ذهن رای دهندگان نقش بزرگی داشت و کاندیداهای حزبش را – در سطح ملی و در ایالت‌های در حال نوسان کلیدی با رقابت‌های سنا – علیرغم اینکه از قدرت خارج شده بود، پایین کشید. در بسیاری از موارد که تأثیر عدم محبوبیت بایدن و درد اقتصادی گسترده را کمرنگ کرد، به دموکرات‌ها کمک کرد تا از گرانش سیاسی سرپیچی کنند و خود را حفظ کنند.

تقصیر میچ مک کانل است. خرج کردن پول برای شکست دادن نامزدهای بزرگ جمهوری خواه به جای حمایت از بلیک مسترز و دیگران اشتباه بزرگی بود. او میان ترم ها را شکست و همه او را تحقیر کردند.»

در اولین میان دوره ای ترامپ در سال 2018، حزب او 40 کرسی مجلس نمایندگان را از دست داد. در اولین میان دوره ای ریاست جمهوری باراک اوباما در سال 2010، حزب او 63 کرسی مجلس نمایندگان را از دست داد. میزان محبوبیت آنها در آن زمان – به گفته گالوپ، در دهه 40 پایین تا اواسط – مشابه بایدن بود که رای دهندگان در سال 2022 رای دادند. هنوز مشخص نیست که حزب جمهوری خواه تعداد انگشت شماری از کرسی های مورد نیاز برای تصاحب اکثریت را به دست خواهد آورد.

از زمان انتخابات، ترامپ ادعاهای بی اساس درباره شمارش آرا فاسد در پنسیلوانیا و انتخابات “آلوده” در آریزونا منتشر کرده است – ادعاهایی که اوز و مسترز تکرار نکرده اند. او همچنین شکایت کرده است که «تبریک یا تحسین» کافی برای نامزدهای جمهوری‌خواه که پیروز شده‌اند دریافت نمی‌کند.

در آریزونا، امتیاز مطلوب ترامپ 42 درصد مثبت و 57 درصد منفی بود. در میان کسانی که ترامپ را منفی می‌دیدند، 84 درصد از سناتور دموکرات مارک کلی حمایت کردند که طبق پیش‌بینی ان‌بی‌سی نیوز برنده این رقابت خواهد بود. در همین حال، 38 درصد گفتند که رأی آنها «مخالفت با جو بایدن» است و 95 درصد به 2 درصد به بلیک مسترز جمهوری خواه رای دادند. اما 35 درصد گفتند که انگیزه خود برای رای دادن «مخالفت با دونالد ترامپ» بوده و 96 درصد به 1 درصد به کلی رای دادند.

رای دهندگان رای خود را در فیلادلفیا، پنسیلوانیا به صندوق انداختند (رایان کولرد / خبرگزاری فرانسه از طریق فایل گتی ایماژ)

بر اساس نظرسنجی‌های خروجی انجام شده توسط ادیسون ریسرچ برای NBC News و سایر شبکه‌ها، انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 تقریباً به همان اندازه که در مورد جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی انجام شد، یک همه‌پرسی برای رئیس‌جمهور شکست خورده سابق بود. .

نظرسنجی‌های خروجی ان‌بی‌سی نیوز نشان می‌دهد که آرای آمریکایی‌ها در سال 2022 با ترجیحات حزبی آن‌ها در سال 2020 ارتباط نزدیکی داشت، بر خلاف دوره‌های میان‌دوره‌ای گذشته که در آن بسیاری از رای‌دهندگان نوسانی که از رئیس‌جمهور حمایت می‌کردند به حزب مخالف روی آوردند. علاوه بر این، شور و شوق دموکرات ها نسبتاً زیاد بود که به عوامل مختلفی از جمله تصمیم دادگاه عالی برای حذف حق سقط جنین طبق قانون اساسی در ژوئن نسبت داده شد.

در پنسیلوانیا، امتیاز مطلوب ترامپ 40 درصد مثبت و 58 درصد منفی بود. بار دیگر، نظرات ترامپ با حمایت از نامزد جمهوری خواه مورد حمایت خود، مهمت اوز، که به جان فترمن دموکرات شکست خورده است یا خیر، مرتبط بود. حدود 30 درصد از مردم پنسیلوانیا رای خود را به مخالفت با بایدن اعلام کردند، در حالی که 26 درصد گفتند که رای آنها مخالفت با ترامپ است. تنها 6 درصد از رای دهندگان بایدن 2020 از اوز حمایت کردند، در حالی که 8 درصد از رای دهندگان ترامپ 2020 از جان فترمن دموکرات حمایت کردند.

ترامپ به منتقدانش پاسخ می دهد

جمهوری‌خواهان نتوانستند این را به یک کمپین همه‌پرسی تبدیل کنند. در نهایت، انتخابات میان دوره ای به انتخابی بین یک رئیس جمهور منفور و یک ترامپ حتی نامحبوب تر تبدیل شد.» کاندیداهایی که در ایالت‌ها و مناطق میدان نبرد ضعیف عمل کردند، یک چیز مشترک داشتند: حمایت ترامپ.

یکی از فعالان جمهوریخواه که در انتخابات 2022 شرکت داشت، به ان بی سی نیوز گفت: «این یک مشکل ترامپ بود. «مستقل‌ها به نامزدهایی رای ندادند که آنها را افراطی و بسیار نزدیک با دونالد جی. ترامپ می‌دانستند.»

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

نظرسنجی‌های خروج نشان می‌دهد که در مجموع، رتبه محبوبیت شغلی بایدن، که 44 درصد مثبت و 55 درصد منفی بود، بهتر از رتبه ترامپ در سال 2022، 39 درصد مطلوب و 58 درصد نامطلوب بود. از میان 58 درصدی که دیدگاه نامطلوبی نسبت به ترامپ داشتند، 77 درصد از دموکرات ها حمایت کردند و 20 درصد به نامزدهای جمهوری خواه رأی دادند.

کن اسپین، استراتژیست سابق مبارزات انتخاباتی جمهوری خواه، گفت: «رئیس جمهور سابق سایه بسیار طولانی بر این انتخابات انداخت. از نامزدهایی که او تأیید کرد تا امتناع او از خارج شدن از صحنه ملی در آستانه انتخابات، ترامپ در همه جا حاضر بود.

پاسخ کوتاه: به نظر می رسد دونالد ترامپ به آنها کمک کرده است.

در سطح ملی، 92 درصد از رای دهندگان بایدن از دموکرات ها حمایت کردند، در حالی که 7 درصد از جمهوری خواهان حمایت کردند. و 96 درصد از رأی دهندگان ترامپ از جمهوری خواهان حمایت کردند، در حالی که 3 درصد برای دموکرات ها شکست خوردند، نظرسنجی های خروج نشان داد.

اسکات در فاکس نیوز گفت: “من فکر می کنم ما پیام مثبت کافی نداشتیم.” ما همه چیز را درباره بد بودن دستور کار بایدن گفتیم – بد است، دموکرات ها رادیکال هستند. اما ما باید برنامه‌ای داشته باشیم که چه چیزی برای آن دفاع می‌کنیم.»

واشنگتن – چگونه دموکرات ها موج قرمز را در سال 2022 متوقف کردند؟

همه جمهوری خواهان ترامپ را مسئول این ضررها نمی دانند. ریک اسکات، رئیس کمپین حزب جمهوری‌خواه مجلس سنا، جمعه شب گفت که سال 2022 یک «ناامیدی کامل» بود، زیرا رأی‌دهندگان از حزب او الهام نمی‌گرفتند.

در سطح ملی، 32 درصد از رای دهندگان در سال 2022 گفتند که رای آنها “مخالفت با جو بایدن” بود. اما 28 درصد گفتند که رای آنها “مخالفت با دونالد ترامپ” بود، حتی اگر ترامپ از قدرت خارج شده بود. این نشان می‌دهد که تداوم تسلط ترامپ بر جمهوری‌خواهان، انتخابات 2022 را در ذهن رأی‌دهندگان، تقریباً به همان اندازه درباره رئیس‌جمهور سابق شکست‌خورده و رئیس‌جمهور کنونی و حزب در قدرت، کرد.

رای دهندگان مستقل 31 درصد از رای دهندگان را تشکیل می دادند و با اختلاف 49 تا 47 درصد، دموکرات ها را به جمهوری خواهان ترجیح دادند، فاصله ای فاحش از چهار دوره میان دوره ای گذشته که در آن با دو رقمی به حزبی که از قدرت خارج شد، رأی دادند. نظرسنجی ها

رای دهندگان رای خود را در فیلادلفیا، پنسیلوانیا به صندوق انداختند (رایان کولرد / خبرگزاری فرانسه از طریق فایل گتی ایماژ)

دیدگاه های منفی بایدن با رای دادن به جمهوری خواهان ارتباطی نداشت. 10 درصد از رأی دهندگانی که گفته اند «تا حدودی» بایدن را تایید نمی کنند، دموکرات ها را به نسبت جمهوری خواهان شکست دادند، 49 درصد به 45.

در ماه اوت، رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، هشدار داد که جمهوری خواهان ممکن است نتوانند یک کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت را به دست آورند و از “کیفیت نامزدها” به عنوان یک عامل نام برد. به نظر می رسد تلاش های او برای تبدیل کردن حزبش به یک جایگزین قابل قبول برای رای دهندگانی که نگران افزایش هزینه ها و جنایت هستند، ناکام مانده است.