یک قاضی می گوید که او “مجبور” خواهد شد که رودی جولیانی را به زندان محکوم کند، مگر اینکه شهردار سابق تا ماه آینده 225000 دلار به همسر سابقش بپردازد.

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در سال 2008 به عنوان یک جمهوری خواه نامزد ریاست جمهوری شد.چارلز اومانی/گتی ایماژ

  • یک قاضی به رودی جولیانی دستور داد تا ماه آینده بیش از 225 هزار دلار به همسر سابقش بپردازد در غیر این صورت به زندان می افتد.

  • رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در سال 2008 به عنوان یک جمهوری خواه نامزد ریاست جمهوری شد.

    روز شنبه، جولیانی به The Post گفت که از تاریخ دادگاه بی‌اطلاع است: “من هرگز جلسه دادگاه را از دست نداده‌ام. من مردی بسیار شلوغ هستم – یکی از شلوغ‌ترین افراد در ایالات متحده – و هرگز جلسه دادگاه را از دست نداده‌ام. “

    مایکل کاتز، قاضی دادگاه عالی منهتن، گفت: «اگر مبلغ تا آن تاریخ پرداخت نشود، من مجبور خواهم شد – متأسفانه چون این چیزی نیست که من بخواهم انجام دهم – مجبور می شوم متهم را به بازداشتگاه بازگردانم. به گزارش The Post، گفت.

    جودیت جولیانی پس از 15 سال زندگی مشترک در سال 2018 درخواست طلاق داد.

    نیویورک پست گزارش داد که شهردار سابق نیویورک در جلسه دادگاه روز جمعه شرکت نکرد.

  • جولیانی به این روزنامه گفت که از تاریخ دادگاه اطلاعی نداشت: “من هرگز تاریخ دادگاه را از دست نداده ام.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

مشکلات حقوقی فزاینده جولیانی همچنین شامل تحقیقات جنایی فدرال در مورد اینکه آیا او قوانین لابی خارجی را از طریق ارتباطات اوکراینی خود زیر پا گذاشته است یا خیر و اتهاماتی که در ژوئن علیه او به اتهام ترویج ادعاهای غیرقابل اثبات تقلب در رأی دهندگان در پنسیلوانیا مطرح شد، می شود.

در سال 2021، جولیانی حداقل پنج نفر از اعضای همراه خود را اخراج کرد تا به کاهش هزینه ها کمک کند تا هزینه های قانونی خود را پرداخت کند.

جودیت جولیانی در کتاب روزنامه‌نگار اندرو کرتزمن با عنوان «جولیانی: ظهور و سقوط غم‌انگیز شهردار آمریکا» گفت که سابقش نتوانست از دست دادن نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری در سال 2008 عبور کند و «همیشه در یک جایی در حال سقوط بود».

روزنامه پست گزارش داد که شهردار سابق نیویورک در جلسه دادگاه روز جمعه که همسر سابقش جودیت جولیانی در آن شرکت داشت، شرکت نکرد.

جودیت جولیانی، که از سال 2003 تا 2018 با او ازدواج کرده بود و فرزندی نداشت، در یک شکایت ادعا کرد که همسر سابقش از پرداخت نفقه 262000 دلاری از طلاق سال 2019 عقب مانده است.

رودی جولیانی به درخواست Insider برای اظهار نظر قبل از انتشار پاسخی نداد.

به گزارش نیویورک پست، یک قاضی منهتن به رودی جولیانی دستور داده است که تا ماه آینده حداقل 225 هزار دلار به همسر سابقش بپردازد، در غیر این صورت ممکن است به زندان بیفتد.