تخمین زده می شود که 7000 نفر در مراسم تشییع جنازه رهبر Hells Angels رالف “سانی” بارگر در استاکتون 99 اسپید وی شرکت کنند.

خط موتورسیکلت‌ها و اتومبیل‌ها در استوکتون 99 اسپید‌وی، محلی برای تشییع جنازه رالف «سانی» بارگر، عضو موسس بخش اوکلند باشگاه موتور سیکلت فرشتگان جهنم.

او گفت که کلانتر، اداره پلیس استاکتون و گشت بزرگراه کالیفرنیا قصد داشتند حضور بسیار قابل مشاهده در منطقه را حفظ کنند.

مراسم تشییع جنازه قرار بود از ساعت 14 تا 20 برگزار شود و شامل سخنرانان، نمایش اسلاید و اجرای گروه برادران فراید باشد.

آسوشیتدپرس در آن زمان گزارش داد که بارگر در سال 1988 به جرم توطئه برای کشتن اعضای باشگاه رقیب و منفجر کردن مقر آنها محکوم شد.

این رویدادی بود که کلانتر شهرستان سن خواکین در روز جمعه هشدار داد که ممکن است خطرناک شود.

کمک های پزشکی در خدمت برای دو شرکت کننده در میدان داخلی پیست درخواست شد. از حدود ساعت 4:30 بعدازظهر، ترافیک در مسیر Wilson Way در خارج از جاده سریع السیر کم بود.

گزارشگر رکورد، آرون لیتلی، امنیت عمومی را پوشش می دهد. می توان با او در [email protected] یا در توییتر @LeathleyAaron تماس گرفت. از اخبار محلی پشتیبانی کنید، در https://www.recordnet.com/subscribenow در The Stockton Record مشترک شوید.

هزاران نفر در روز شنبه، 24 سپتامبر، در استوکتون 99 اسپیدوی، استوکتون گرد هم آمدند تا رالف «سانی» بارگر، یکی از اعضای موسس بخش اوکلند فرشتگان جهنم را به یاد آورند.

موتورسیکلت‌ها و اتومبیل‌ها در خط استاکتون 99 اسپید وی، محل تشییع جنازه رالف "سانی"  بارگر، عضو موسس بخش اوکلند باشگاه موتور سیکلت هلز فرشتگان.

این مقاله ابتدا در The Record: Funeral for Hells Angel Sonny Barger در استاکتون منتشر شد



منبع

هزاران نفر روز شنبه در خیابان استاکتون 99 برای تشییع جنازه رالف “سانی” بارگر، رئیس باسابقه و عضو موسس بخش اوکلند در باشگاه موتورسواری هلز فرشتگان جمع شدند.

هزاران نفر در روز شنبه، 24 سپتامبر، در استوکتون 99 اسپیدوی، استوکتون گرد هم آمدند تا رالف «سانی» بارگر، یکی از اعضای موسس بخش اوکلند فرشتگان جهنم را به یاد آورند.

یکی از سخنرانان گفت: «اگرچه او از یک چشم نابینا بود و اکسیژن خود را جمع کرده بود، خوب، وقتی پایه پایه او بالا رفت، بهتر است جلوتر باشید.

به گفته تونی نوکتی، رئیس شرکتی که راه آهن را اداره می کند، حدود 7000 نفر برای مراسم خاکسپاری بارگر حاضر شدند. برخی از بخش‌های مختلف کالیفرنیا آمده بودند، برخی دیگر از نیوجرسی، مینه‌سوتا و نبراسکا رنگ‌های باشگاهی داشتند.

هزاران نفر روز شنبه، 24 سپتامبر در استوکتون 99 اسپیدوی، استاکتون گرد هم آمدند تا رالف "سانی"  بارگر، یکی از اعضای موسس بخش اوکلند از فرشتگان جهنم.

داستان‌ها، موسیقی و اشک‌ها خدمت رالف «سانی» بارگر، یکی از اعضای مؤسس بخش اوکلند از فرشتگان جهنم، مشخص شد. هزاران نفر در روز شنبه 24 سپتامبر در استوکتون 99 اسپیدوی، استاکتون، محل این سرویس تجمع کردند.

در تمام بعدازظهر، پیست درون زمین پر بود از مردمی که در مقابل صحنه ای که با گل های گل رز تزئین شده بود، جمع شده بودند، جایی که خانواده و دوستان بارگر در آن صحبت می کردند. بارگر یکی از اعضای مؤسس بخش اوکلند از فرشتگان جهنمی بود که در سال 1957 شروع به کار کرد.

اما حاضران گریه کردند، داستان هایی را به اشتراک گذاشتند و 83 ساله بومی مودستو را به یاد آوردند که در 29 ژوئن بر اثر سرطان درگذشت.

داستان‌ها، موسیقی و اشک‌ها خدمات رالف را به "سانی"  بارگر، یکی از اعضای موسس بخش اوکلند از فرشتگان جهنم.  هزاران نفر در روز شنبه 24 سپتامبر در استوکتون 99 اسپیدوی، استاکتون، محل این سرویس تجمع کردند.

بارگر به عنوان چهره عمومی این باشگاه که شعبه هایی در سراسر جهان دارد و توسط وزارت دادگستری یک باند محسوب می شود، شناخته شده بود. او چندین کتاب تألیف کرد و در ساخت چندین فیلم مشارکت داشت و مشاور بود و در برنامه تلویزیونی «پسران آنارشی» ایفای نقش کرد.

سخنگوی کلانتری گفت که تا اوایل عصر روز شنبه، هیچ حادثه قابل توجهی در مراسم خاکسپاری رخ نداده است. کلانتر پاتریک ویترو در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه به ساکنان توصیه کرد که از منطقه مسیر سریع، واقع در 4105 N. Wilson Way اجتناب کنند و گفت که سازمان های رقیب فرشتگان جهنم احتمالاً در این منطقه خواهند بود.

هزاران نفر روز شنبه، 24 سپتامبر در استوکتون 99 اسپیدوی، استاکتون گرد هم آمدند تا رالف "سانی"  بارگر، یکی از اعضای موسس بخش اوکلند از فرشتگان جهنم.