یک زن 24 ساله در جریان تصرف خیابان در روز کریسمس کشته شد

قانون دیگری که در سال گذشته تصویب شد، با هدف سرکوب مسابقات خیابانی از طریق تعلیق گواهینامه رانندگی محکومان شرکت کننده در شوهای جانبی تا شش ماه انجام شد. از 1 ژوئیه 2025 لازم الاجرا می شود.

ما برای جلوگیری از این امر به زیرساخت نیاز داریم. شما می توانید یک اسلحه بخرید، اما واقعاً سخت است که در محله خود سرعت گیر داشته باشید.”

بیش از صد نفر حوالی ساعت 9:30 شب در بلوار کرنشاو و خیابان فلورانس غربی گرد هم آمدند، محل ملاقات عمومی برای نمایش‌های فرعی غیرقانونی خیابانی که در آن رانندگان با چرخاندن اتومبیل‌های خود، مسابقه و انجام فرسودگی شغلی خودنمایی می‌کنند. توده های دود بلند می شود

بری گفت: «ما یک مشکل فراگیر در سراسر دفتری داریم که این نوع رویدادها در آن رخ می دهد، به ویژه در آخر هفته ها. “ما از مردم می خواهیم که لطفاً وسیله نقلیه خود را با خیال راحت رانندگی کنند، به خصوص رانندگان جوان، این نوع فعالیت را متوقف کنند. این خطرناک است. ما به این نوع فعالیت ها توجه ویژه ای خواهیم داشت. اگر دیدیم که شما این کار را انجام می دهید، ما در حال انجام این کار هستیم. خودروی شما را توقیف می‌کند.”

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

یک زن 24 ساله در روز کریسمس در تصرف غیرقانونی خیابان در هاید پارک در 25 دسامبر 2022 توسط راننده‌ای که دونات می‌کرد، کشته شد و تماشاگران دیگر کشته شدند. (KTLA)

خانواده های عزادار از احکام سبک برای کسانی که در مسابقات خیابانی شرکت دارند ناامید شده اند.

این لایحه که توسط سناتور ایالتی هنری استرن (D-Malibu) تهیه شده است، به نام رایان کوپل، یک نوجوان تارزانا که در سال 2020 توسط یک راننده با سرعت زیاد که به چپ پیچید، کشته شد، نامگذاری شده است. این تعریف قانونی از سهل انگاری فاحش را گسترش می دهد و از سال آینده اجرایی می شود.

نمای هوایی از تقاطع ایست نور با پیاده رو که با دایره های بزرگ تیره توسط لاستیک ها مشخص شده است.

در ویدئوهای تایید نشده ای که در اینستاگرام از تصاحب کریسمس منتشر شده است، تماشاگران تقاطع را ازدحام می کنند و تعدادی آتش بازی روشن می کنند. چندین اتومبیل به صورت دایره‌ای می‌چرخند در حالی که مسافران از پنجره‌های خود به بیرون آویزان می‌شوند و تماشاچیان این صحنه وحشی را روی تلفن‌های خود ضبط می‌کنند. به نظر می رسد یک ویدیو نشان می دهد که با شنیدن صدای جیغ، دعوا شروع می شود. تجمعات غیررسمی اغلب از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند.

تماشاگران اغلب تصاویری از ازدحام جمعیت، جیغ زدن و فرسودگی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. دستکم نیم دوجین نفر در جریان این نمایش های غیرقانونی در سال جاری جان خود را از دست داده اند.

بری گفت که ویدئویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، صحنه را نشان می دهد. در جریان هرج و مرج دو نفر روی زمین پرتاب شدند. یک نفر بین وسیله نقلیه و نوعی میله یا شی گیر کرده بود.

Lili Trujillo Puckett، بنیانگذار Street Racing Kills، گفت: «از زمان همه‌گیری، وضعیت بدتر و بدتر می‌شود. هدف این سازمان غیرانتفاعی افزایش آگاهی در مورد خطر مسابقات خیابانی غیرقانونی است و برنامه های مداخله رانندگی بی احتیاطی و برنامه های ایمنی ترافیک را ارائه می دهد.

پلیس از مردم می‌خواهد که اگر چیزی در مورد تصاحب دیدند، با کارآگاهان ترافیک جنوب LAPD به شماره (323) 421-2500 تماس بگیرند.

ستوان ارنی بری LAPD گفت: “به نظر می رسید که وسیله نقلیه در حال چرخیدن است و کنترل خود را در میان جمعیت از دست داده است. این یک مانور بسیار سریع و خشن بود.”

زن مجروح به مرکز تروما منتقل شد و بعداً بر اثر جراحات وارده جان باخت. پلیس در جستجوی راننده است که از محل متواری شده است.

زن ناشناس همراه با جمعیت مشغول تماشا بود که مورد اصابت قرار گرفت.

دختر 16 ساله Trujillo Puckett در سال 2013 در یک مسابقه خیابانی کشته شد. گروه او از لایحه 1472 سنای ایالتی حمایت کرد که امیدوار است به کاهش مسابقات خیابانی کمک کند. فرماندار گاوین نیوسام اوایل سال جاری این لایحه را امضا کرد. قانون رایان که قانون رایان نامیده می شود، به دادستان ها این امکان را می دهد که رانندگانی را که در تصرف خیابان ها، مسابقه ها و نمایش های فرعی درگیر هستند، در صورتی که اقدام آنها منجر به کشته شدن شخصی شود، متهم به یک جنایت کنند.

تصاحب سرسام آور به یکی از ویژگی های فرهنگ خیابانی کالیفرنیای جنوبی تبدیل شده است. و بیشتر شده اند. در طول شش ماه اول سال جاری، اداره پلیس لس آنجلس 705 نمایش فرعی را گزارش کرد، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 500 مورد بود.

این بدترین کابوس ما است که به حقیقت پیوسته است. ما نمی خواستیم چنین اتفاقی بیفتد. بری گفت، این می‌توانست یک رویداد تلفات جمعی بزرگ باشد.

پلیس اعلام کرد در شب کریسمس در یک خیابان غیرقانونی در هاید پارک، یک زن 24 ساله کشته شد و سایر تماشاگران توسط راننده ای که دونات می زد، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.