“یتی ها هنوز آنجا هستند”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

زباله های غیرمعمول ساحل توجه مردم محلی را به خود جلب کرده است، برخی از آنها جستجوی گنج در طول 6640 مایلی خط ساحلی آلاسکا را به یک سرگرمی تبدیل کرده اند. یکی از ساکنان به وال استریت ژورنال گفت که در حین جستجو ۱۹ کولر Yeti و چهار کولر دیگر از برندهای مختلف پیدا کرده است.

پس از آنکه کشتی باری زیم کینگستون در اکتبر گذشته کانتینرهای حمل و نقل را در دریاهای مواج ریخت، ساکنان ساحلی آلاسکا در حال یافتن بقایای محموله گمشده آن در امتداد خط ساحلی هستند – در درجه اول خنک کننده های با برند یتی.

مت رینجس، رئیس و مدیر اجرایی Yeti به وال استریت ژورنال گفت: «ما گزارش‌هایی را شنیدیم که برخی از این خنک‌کننده‌ها در اواخر سال گذشته در سواحل آلاسکا، سیاتل و فراتر از آن قرار گرفتند، زمانی که طرفداران یافته‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند. وی افزود که این شرکت تقریباً 1600 کولر را از باربری زیم کینگستون از دست داد.

مردم در حال جست‌وجوی کولرهای گران‌قیمت هستند و یک جمع‌کننده ۱۹ دستگاه را در امتداد ساحل پیدا کرد.

  • کولر برند Yeti در فضای باز، Pleasant Hill، کالیفرنیا، اکتبر، 2022.Gado/Getty Images

    • کولر مارک Yeti در فضای باز، Pleasant Hill، کالیفرنیا، اکتبر، 2022. عکس با اجازه Sftm.  (عکس از گادو/گتی ایماژ)

      کرتیس ابسمایر، اقیانوس‌شناس، که چگونگی حرکت زباله‌های اقیانوس در جریان‌ها را مطالعه می‌کند، به وال استریت ژورنال گفت: «یتی‌ها هنوز آنجا هستند.

      به گزارش وال استریت ژورنال، صدها کولر لوکس، که هر کدام از 250 تا 750 دلار متغیر است، در سواحل با فرسودگی متوسط ​​در خارج، اما در شرایط تقریباً طبیعی در داخل، شسته شده اند.

      صدها کولر در سواحل آلاسکا پس از از دست دادن محموله یک کشتی باری در سال گذشته در حال غرق شدن هستند.

    • کولرهای برند Yeti تا 750 دلار خرده‌فروشی می‌شوند – مشخص نیست چه تعداد از آنها در اقیانوس باقی مانده است.

    خنک‌کننده‌ها به دور دنیا ادامه خواهند داد. شما گزارش‌هایی از یافتن Yetis در 30 سال آینده دریافت خواهید کرد.