گزارش ها می گویند هیئت منصفه بزرگ در حال بررسی PAC رهبری ترامپ است

واشنگتن (AP) – گزارش شده است که یک هیئت منصفه فدرال در جستجوی اطلاعاتی در مورد PAC رهبری دونالد ترامپ به نام Save America است، زیرا تحقیقات درباره رئیس جمهور سابق همچنان در حال گسترش است.

هیچ مدرک معتبری برای حمایت از ادعای ترامپ مبنی بر اینکه انتخابات با تقلب گسترده خدشه دار شده است، به دست نیامده است. بسیاری از مقامات انتخابات ایالتی و محلی، از جمله دادستان کل خود ترامپ و قضات منصوب شده توسط وی نیز چنین ادعاهایی را رد کرده اند.

وزارت دادگستری از اظهار نظر خودداری کرد. سخنگوی ترامپ به درخواست ها پاسخ نداد.

ترامپ به طور تهاجمی از انتخابات 2020 کمک مالی جمع آوری کرد و از خشم حامیانش و امتناع از پذیرش باختش استفاده کرد. کمیته تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه در مجلس نمایندگان گفت که دستگاه جمع آوری کمک های مالی ترامپ حدود 250 میلیون دلار از کمپین های انتخاباتی او برای «توقف دزدی» و موارد دیگر را پس از انتخابات جمع آوری کرده است که عمدتاً از طریق کمک های مالی اندک از آمریکایی ها بوده است. یک درخواست پول نقد 30 دقیقه قبل از قیام 6 ژانویه انجام شد.

ABC News اولین بار روز پنجشنبه گزارش داد که احضاریه های صادر شده در هفته های اخیر از گیرندگان در مورد تشکیل کمیته اقدام سیاسی، فعالیت های جمع آوری کمک های مالی و هزینه های آن سؤال شده است.

PAC ترامپ – که او از آن برای پرداخت هزینه های تجمعات پس از ریاست جمهوری، سایر سفرها، صورت حساب های قانونی و حتی عکس های او و بانوی اول سابق که روزی در گالری ملی پرتره اسمیتسونیان آویزان خواهد شد استفاده کرده است – از زمان ایجاد خود میلیون ها نفر جمع آوری کرده است. . بر اساس پرونده های دولتی، ماه جولای با کمتر از 100 میلیون دلار پول نقد به پایان رسید.



منبع

ترامپ اکنون موضوع تحقیقات فدرال و ایالتی متعددی است، از جمله چندین تحقیق درباره نقش او در حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده، تلاش های او برای لغو نتایج انتخابات 2020 و چگونگی هزاران پرونده دولتی. ، از جمله اسنادی با علامت های بسیار طبقه بندی شده، به باشگاه خصوصی او در Mar-a-Lago رسید.

زوئی لوفگرن، نماینده کالیفرنیا، در مورد این تلاش‌ها گفت: «نه تنها یک دروغ بزرگ وجود داشت، بلکه یک شکست بزرگ نیز وجود داشت.