شهر کالیفرنیا رکورد بیشترین روز را در دمای بالای 100 درجه فارنهایت ثبت می کند – و تابستان هنوز تمام نشده است

شبکه برق کالیفرنیا در هفته گذشته آزمایش شده است زیرا ساکنان در تلاش برای خنک ماندن از دمای بالای بی‌سابقه کولرهای گازی را منفجر می‌کنند. اپراتور سیستم مستقل کالیفرنیا، که شبکه برق این ایالت را حفظ می کند، یک سری هشدار صادر کرده است که هشدار می دهد خاموشی های برقی در نتیجه افزایش تقاضا برای برق امکان پذیر است.

مطالعات متعدد افزایش شدید دمای تابستان را با تغییرات آب و هوایی ناشی از سوزاندن سوخت‌های فسیلی مرتبط دانسته‌اند. دمای سوزان تبخیر چشم انداز را سرعت می بخشد و خطرات ناشی از آتش سوزی را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

موج گرمایی که از تعطیلات آخر هفته کالیفرنیا را فراگرفته، رکوردهای دمایی را در بسیاری از ایالت‌ها بازنویسی کرده است و ساکرامنتو، پایتخت ایالت که در دره مرکزی واقع شده است، تقریباً هر روز خود را در تلاقی گرمای بی‌امان می‌یابد.

ساختمان کاپیتول در ساکرامنتو، کالیفرنیا.

هنگامی که شهر در روز چهارشنبه به 106 درجه فارنهایت رسید، هشتمین روز متوالی بود که دما به 100 درجه فارنهایت رسید. تا پایان هفته، ساکرامنتو سومین رکورد را به نام خود ثبت خواهد کرد و برای 10 روز متوالی به بالای 100 درجه فارنهایت خواهد رسید.

روز سه‌شنبه، روزی که ساکرامنتو دمای بالاترین دمای خود را ثبت کرد، فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، از ساکنان برای کاهش مصرف انرژی تشکر کرد، اما هشدار داد که احتمال قطعی برق همچنان وجود دارد.

شهر کالیفرنیا رکورد بیشترین روز را در دمای بالای 100 درجه فارنهایت ثبت می کند - و تابستان هنوز تمام نشده است

ثبت شده در سال 1998، رکورد قبلی برای بیشترین روز در یک سال تقویمی با دمای بالای 100 درجه فارنهایت با پیش بینی دمای 111 درجه فارنهایت در روز پنجشنبه و 110 درجه فارنهایت در روز جمعه، بقیه روزهای هفته ساکرامنتو را به خوبی جلوتر از این رقم خواهد برد.

ساکرامنتو، کالیفرنیا، یک روز پس از ثبت رکورد دمای بالای خود در روز سه‌شنبه، با دمای بیش از 100 درجه فارنهایت، 42مین روز خود را در یک سال با دمای بیش از 100 درجه فارنهایت ثبت کرد.

وزارت جنگلداری کالیفرنیا در بیانیه ای گفت: “آتش سوزی در زمین های بسیار دشوار از جمله دره های شیب دار که حمله مستقیم به آتش می تواند دشوار باشد.”

در حالی که به نظر می‌رسد گرم‌ترین هوای تابستان برای بیشتر ایالت گذشته است، ساکرامنتو از گرمای سه رقمی در روز شنبه، زمانی که انتظار می‌رود دما به تنها 89 درجه فارنهایت برسد، رهایی خواهد یافت. پس از آن، تابستان به طور رسمی تا 23 سپتامبر تمام نشده است، و تغییرات آب و هوا راهی برای به چالش کشیدن انتظارات است.



منبع

آتش‌سوزی این هفته در چندین نقطه در سراسر ایالت، از جمله آتش‌سوزی پشه‌ها در کوهپایه‌های سیرا نوادا در شمال شرقی ساکرامنتو، آغاز شد. با افزایش دما در منطقه و مقامات آتش نشانی روز پنجشنبه گفتند که بیش از 1000 خانه و سازه را تهدید می کند، اندازه این آتش همچنان افزایش یافته است.

ساختمان کاپیتول در ساکرامنتو، کالیفرنیا (گتی ایماژ)

کالیفرنیایی‌ها در طول این موج گرمای بی‌سابقه به‌شدت افزایش یافته‌اند، اما با داغ‌ترین دماهای کنونی اینجا، خطر قطع برق واقعی است. همه ما باید برای کاهش فشار بی‌سابقه روی شبکه، صرفه‌جویی در انرژی را دوچندان کنیم.» ما به همه – افراد، مشاغل، ایالت و تولیدکنندگان انرژی – نیاز داریم تا در روزهای آینده سهم خود را انجام دهند و به کالیفرنیا در ادامه مقابله با این چالش کمک کنند.