گزارش ها: دادستان های فدرال در حال بررسی وضعیت مالی جورج سانتوس، نماینده منتخب پس از اعتراف به دروغگویی در مورد برخی از سابقه کار و تحصیلات خود هستند.

خبر این تحقیقات در پی تحقیقات نیویورک تایمز منتشر شد که در 19 ژانویه منتشر شد و نشان داد سانتوس در مورد چندین بخش از رزومه خود از جمله تحصیلات عالی و سابقه کاری خود دروغ گفته است.

سانتوس همچنین 705000 دلار به کمپین انتخاباتی خود از طریق Devolder وام داد، طبق فرم کمیسیون انتخابات فدرال که در 8 دسامبر ثبت شد. همانطور که Daily Beast گزارش داد، این اقدام ممکن است قانونی نباشد.

جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه جدید از نیویورک در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس، نوادا در 19 نوامبر 2022.Wade Vandervort / AFP از طریق Getty Images

  • به گزارش ای بی سی نیوز، این تحقیقات در حال حاضر یک تحقیق رسمی نیست و بر منبع ثروت او متمرکز است.

    سانتوس 34 ساله روز دوشنبه به نیویورک پست گفت: “گناهان من در اینجا رزومه ام را زیباتر می کند. متاسفم.”

    سانتوس گفته است که همچنان قصد دارد در ماه ژانویه در مجلس نمایندگان بنشیند.

    سانتوس بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    ABC News گزارش داد، هنگامی که سانتوس برای اولین بار در سال 2020 برای کنگره نامزد شد، حقوقی معادل 55000 دلار و بدون دارایی را لیست کرد. آخرین افشای مالی سانتوس، که در ماه سپتامبر ارائه شد، حقوق 750000 دلار و دارایی های مختلف و سود سهام را نشان می دهد که حداقل 2.6 میلیون دلار است. این حقوق از شرکت Devolder Organization که او در سال 2021 تأسیس کرد، گرفته می شود.

    جورج سانتوس، منتخب جمهوری‌خواه، قبلاً اعتراف کرده است که درباره بخش‌هایی از رزومه خود دروغ گفته است. اکنون، این پول اوست که مورد بررسی فدرال قرار گرفته است.

    یک منبع آگاه به سی‌ان‌ان و سی‌بی‌اس گفت که دفتر دادستانی ناحیه شرقی نیویورک در حال بررسی وضعیت مالی او است.

    جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه جدید از نیویورک در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس، نوادا در 19 نوامبر 2022.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

    آخرین افشای مالی سانتوس نشان می دهد که 750000 دلار حقوق از شرکتی که او تأسیس کرده است.

از جمله جنجال‌های دیگری که سانتوس اخیراً گرفتار آن شده است، ادعاهای نادرست در مورد تبار یهودی و ادعای نادرست فارغ‌التحصیلی از کالج باروخ در سال 2010 است.

سانتوس اعتراف کرده است که در مورد بخش هایی از سابقه کاری و تحصیلی خود دروغ گفته است.

  • طبق گزارش رسانه ها، دادستان های فدرال در حال بررسی وضعیت مالی جورج سانتوس، نماینده منتخب هستند.

  • سانتوس قبلا ادعا کرده بود که در گلدمن ساکس و سیتی گروپ کار کرده است. روز دوشنبه، او اعتراف کرد که بخش‌هایی از سابقه کاری او – از جمله سابقه کار در گلدمن و سیتی گروپ – ساخته شده است.