هیچ اتهامی در تحقیقات سوء استفاده جنسی در مدرسه نخبگان کالیفرنیا ثبت نشده است

سال گذشته، مدرسه تاچر گزارشی 90 صفحه‌ای از سوی یک شرکت حقوقی که برای بررسی ادعاهای مطرح شده در کمپین رسانه‌های اجتماعی فارغ‌التحصیلان استخدام کرده بود، منتشر کرد. لس آنجلس تایمز در آن زمان گزارش داد که این گزارش قسمت‌هایی از تجاوز جنسی، دست زدن، لمس ناخواسته و اظهارنظرهای نامناسب را شرح می‌دهد که به 40 سال قبل بازمی‌گردد.

اوجای، کالیفرنیا (AP) – مقامات روز چهارشنبه گفتند که هیچ اتهام جنایی در طول دهه‌ها سوءرفتار جنسی در یک دبیرستان خصوصی نخبگان در جنوب کالیفرنیا تشکیل نخواهد شد، حتی اگر کودکان «تعدادی» قربانی شدند.

متولیان امر در بیانیه ای گفتند: «بسیاری از آنها نه تنها به دلیل خود رفتار نادرست جنسی، بلکه همچنین از برخورد مدرسه با این رفتار نادرست متحمل آسیب ماندگار شدند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که برخی از مظنونان که به طور علنی شناسایی شده بودند از مصاحبه خودداری کردند، سؤالات خود را به وکلای خود ارجاع دادند یا اقداماتی را برای اجتناب از تماس با مجریان قانون انجام دادند.

Yih نوشت: “برای بازماندگان سوء رفتار جنسی و خانواده های آنها در جامعه ما، عمیقا متاسفیم.”

به گزارش استار، برنت نیبک، معاون دادستان منطقه، گفت: «ناتوانی ما در طرح اتهام نباید به عنوان تأیید آنچه در طول سال ها در تاچر رخ داد، تلقی شود. «بسیاری از کودکان قربانی شدند. بزرگسالانی که مراقبت از آنها به آنها سپرده شده بود، این اعتماد را نقض کردند.»

دانیل دبلیو. یی، رئیس هیئت مدیره تاچر، در نامه ای به همراه گزارش نوشت که هیچ یک از متهمان هنوز در مدرسه استخدام نشده اند.

این شش عامل مظنون را مشخص کرد و تلاش‌های ادعایی مدیران سابق برای سرپوش گذاشتن بر شکایات و مقصر دانستن قربانیان را تشریح کرد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است، علیرغم فقدان پیگرد قانونی، دفتر DA قربانیان تجاوز جنسی گزارش نشده در تاچر را “به شدت” تشویق کرد تا با مجریان قانون تماس بگیرند.



منبع

موارد دیگر به دفتر DA ارسال نشدند زیرا “به وضوح خارج از قانون محدودیت ها بودند، قربانیان به دنبال پیگرد قانونی نبودند، یا هیچ جرمی قابل اثبات نبود.”

مقامات شهرستان گفتند که مدرسه تاچر همکاری کرد – اما همچنین گفتند که تصمیم مدرسه برای دستور تحقیقات مستقل و سپس انتشار علنی نتایج، تحقیقات جنایی را با مشکل مواجه کرده است.

کلانتر شهرستان ونتورا و دفتر دادستان منطقه اعلام کردند که تحقیقات 18 ماهه را در مورد بیش از 100 مورد ادعای سوء استفاده جنسی در مدرسه تاچر در اوجای در شمال غربی لس آنجلس تکمیل کردند.

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است که تنها سه پرونده در سال گذشته برای تعقیب احتمالی به دادستانی منطقه آورده شد، اما به دلیل منقضی شدن مدت زمان محدودیت، امکان طرح اتهام وجود نداشت.

دفتر DA و اداره کلانتر در یک بیانیه خبری مشترک گفتند، با این حال اکثر پرونده‌ها ده‌ها سال قدمت داشتند و برخی از آنها به دهه 1960 بازمی‌گشتند، و قانون محدودیت‌ها برای تشکیل اتهامات منقضی شده بود.

هیئت امناء تأثیر «عمیق» بر دانش‌آموزان را به دلیل عدم اعمال نظارت مناسب تأیید کرد.

در 43 مورد، قربانیان نتوانستند تماس بگیرند یا از شرکت در آن امتناع کردند، در حالی که در 30 مورد دیگر، بازرسان تشخیص دادند که هیچ جنایتی رخ نداده است، گروهبان کلانتری. به گزارش ستاره شهرستان ونتورا، رایان کلارک گفت.