گزارش می‌گوید مدیسون کاتورن کمک‌های مالی کمپین خود را خرج کرد که قرار بود در سفرهای مکرر «به شدت» به Chick-fil-A و سایر مشاغل بازگردد و اکنون نمی‌تواند کمک‌کنندگان را بازپرداخت کند.


مدیسون کاوثورن در حالی که به دوربین نگاه می‌کند، در راهرو حرکت می‌کند.

نماینده مدیسون کاوتورن، RN.C.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

  • مدیسون کاتورن در طول مبارزات انتخاباتی اولیه خود، پول اهدایی را که برای کمپین عمومی خود در نظر گرفته شده بود، خرج کرد.

  • یک منبع ناشناس به دیلی بیست گفت که کمپین Cawthorn نمی تواند کمک های مالی را برگرداند.

  • این منبع استفاده Cawthorn از سرمایه را “ظالمانه” خواند و به مخارج شخصی مکرر او اشاره کرد.

یک منبع ناشناس به دیلی بیست گفت که مدیسون کاوتورن ممکن است قوانین مبارزات انتخاباتی را به دلیل هزینه “ظالمانه” بودجه مبارزات انتخاباتی که قرار بود در طول مبارزات انتخاباتی عمومی که اکنون از بین رفته استفاده شود، نقض کند.

به گفته این منبع، کمپین نماینده حزب جمهوری خواه کارولینای شمالی در پایان دوره مقدماتی او آنقدر پول کمی داشت که مجبور شدند پول عمومی را در طول انتخابات مقدماتی خرج کنند.

با این حال، قوانین انتخابات اجازه نمی دهد که این بودجه تا زمان انتخابات عمومی خرج شود. اگر نامزدی مقدماتی خود را از دست داد، باید آن را به اهداکنندگان برگرداند.

Cawthorn در انتخابات مقدماتی خود در برابر نامزد حزب جمهوریخواه چاک ادواردز در 17 می شکست خورد.

منبع کمپین همچنین به Daily Beast گفت که کمپین Cawthorn “به طرز فاحشی” خرج کرده است، با اشاره به 1500 دلاری که در Chick-fil-A، 21000 دلاری برای اقامت در فلوریدا و نزدیک به 3000 دلاری در مکانی که به عنوان آبجوی Papa’s Beer خرج شده است.

این منبع به Daily Beast گفت که وضعیت مخارج کمپین Cawthorn برای عموم مشخص نیست زیرا این کمپین در آخرین پرونده خود در FEC تاخیر دارد. طبق اعلام FEC، آخرین مهلت ارسال آخرین گزارش فصلی 15 جولای است.

بر اساس آخرین پرونده Cawthorn که کمپین او را از اول ژانویه تا 27 آوریل پوشش می دهد، کمپین قبلاً با کسری کار می کرد و 324,566 دلار بدهی داشت در مقایسه با 137,598 دلار پول نقد.

داده‌های FEC نشان می‌دهد که تا پایان آوریل Cawthorn 3.3 میلیون دلار هزینه کرده است که تقریباً تمام بودجه کمپین جمع‌آوری شده از ژانویه 2021 بوده است.

منبع کمپین گفت: «فقط پولی نبود. بنابراین، اگر او ببازد، واقعاً چیز بدی است و تنها راه برای پوشش آن، دریافت مستقیم پول از نامزد یا خزانه‌دار است.»

کارشناسان به Daily Beast گفتند که Cawthorn همچنین می‌تواند کمک‌های مالی خود را با جمع‌آوری کمک مالی، استفاده از پول خود یا راه‌اندازی کمپین دیگری پرداخت کند که منبع ناشناس گفت که او تمایلی به انجام آن ندارد.

سخنگوی Cawthorn بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع