نماینده کمیته نظارت جمهوری خواهان می گوید که او فکر می کند که وزارت دادگستری به زودی در مورد هانتر بایدن اقدام خواهد کرد، زیرا گزارش می گوید تحقیقات فدرال به “بحث بحرانی” رسیده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

کامر، جمهوری خواه رده بندی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان، روز جمعه نیز گفت که حتی اگر وزارت دادگستری علیه هانتر بایدن اقدام کند، این کمیته به تحقیقات خود درباره ارتباط رئیس جمهور با معاملات پسرش ادامه خواهد داد. هیچ مدرکی نشان نداده است که تصمیمات سیاسی بایدن تحت تأثیر پسرش قرار گرفته باشد.

هانتر بایدندرو انگرر/گتی ایماژ

  • جیمز کومر نماینده مجلس گفت که فکر می کند وزارت دادگستری به زودی در مورد هانتر بایدن اقدام خواهد کرد.

  • اما به نظر می رسد که اظهارات او با گزارش سی ان ان که روز چهارشنبه منتشر شد، مطابقت داشت که نشان می داد تحقیقات به یک “بحث بحرانی” رسیده است.

    یکی از نمایندگان کامر و کاخ سفید بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    کامر، یک جمهوری خواه اهل کنتاکی، در حال صحبت در فاکس نیوز بود که اظهارات خود را در مورد تحقیقات در حال انجام در مورد بایدن بیان کرد.

    دادستان های فدرال سال ها در مورد مالیات ها و معاملات تجاری هانتر بایدن تحقیق کرده اند.

  • CNN همچنین این هفته گزارش داد که تحقیقات در حال رسیدن به نقطه بحرانی است.

او ادامه داد: «او ردپایی از خود به جای گذاشته است که آنقدر آشکار است که هیچ‌کس، حتی حزب‌گراترین دموکرات‌ها و حزب‌گراترین حامی بایدن در وزارت دادگستری، دیگر نمی‌توانند چشمان خود را بر عملکرد اشتباه او ببندند.»

پسر رئیس‌جمهور با رسوایی‌هایی روبه‌رو شده است و سال‌هاست که توسط دادستان‌های فدرال در دلاور تحت بازجویی قرار گرفته است. بازرسان در حال بررسی مالیات‌ها و سایر فعالیت‌های تجاری او هستند، از جمله برخی از آنها که در کشورهای خارجی در زمانی که پدرش معاون رئیس‌جمهور بود، انجام شده است، اگرچه هنوز هیچ مدرکی مبنی بر خلافکاری کشف نشده است.

افرادی که در جریان این تحقیقات قرار گرفتند به این خبرگزاری گفتند که هنوز تصمیمی در مورد طرح اتهام یا عدم اتهام علیه هانتر بایدن گرفته نشده است، اما گفتگوها در مورد اتهامات احتمالی و نحوه رسیدگی به یک پرونده حساس سیاسی بسیار نزدیک به انتخابات میان دوره ای افزایش یافته است.

به گزارش سی ان ان، اتهامات سنجیده شامل تخلفات مالیاتی و اظهارات نادرست هنگام خرید اسلحه گرم در زمانی است که ممکن است به دلیل مصرف مواد مخدر و اعتیادش از انجام این کار منع شده باشد. بر اساس قوانین فدرال، خرید اسلحه برای کسی که «مصرف غیرقانونی یا معتاد به هر ماده کنترل‌شده‌ای است» غیرقانونی است.

هانتر بایدن

کامر گفت که “بسیار مطمئن است” که “در 60 روز آینده اتفاقی در رابطه با هانتر بایدن با وزارت دادگستری خواهد افتاد.”

کومر شروع کرد: “من فکر می کنم که ما شاهد این هستیم که وزارت دادگستری بالاخره باید در مورد هانتر بایدن اقدام کند. چرخ ها اکنون در حال حرکت هستند تا این خانواده را پاسخگو نگه دارند.”

کومر، که قبلا گفته بود هانتر بایدن در صورت پیروزی در مجلس نمایندگان در نوامبر، اولویت نظارتی برای جمهوری‌خواهان خواهد بود، شواهدی برای پیش‌بینی خود مبنی بر اینکه وزارت دادگستری به زودی وارد عمل خواهد شد، ذکر نکرد.

جیمز کومر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت که فکر می‌کند وزارت دادگستری به زودی درباره تحقیقات خود در مورد پسر جو بایدن، هانتر بایدن، اقدام خواهد کرد.