گزارش می‌گوید جورج سانتوس با یک زن ازدواج کرده بود در حالی که برای جشن نامزدی خود برای دوست پسرش دعوت نامه می فرستاد.

پیش از ادای سوگند، جورج سانتوس، نماینده منتخب، در جریان دهمین دور رای گیری برای رئیس مجلس در واشنگتن، پنجشنبه، 5 ژانویه 2023، ایستاده است.اندرو هارنیک/AP

  • دوست پسر سابق سانتوس به دیلی بیست گفت که این نامزدی «هرگز اتفاق نیفتاده است».

  • فشار بر سانتوس برای استعفا در میان گزارش‌هایی مبنی بر دروغ گفتن او در مورد تحصیلات و تجربه کاری‌اش، که زمانی به عنوان درگ کوئین انجام می‌داد، افزایش یافته است، اما او آن را انکار کرده است و با ادعای “یهودی بودن” حقیقت اعتقادات مذهبی خود را پنهان کرده است.

    “شب همگی بخیر! همانطور که ممکن است همه شما قبلاً می‌شناسید من و پدرو تصمیم گرفته‌ایم به مسواک‌هایمان بپیوندیم! لول و تعداد بسیار کمی از دوستان انتخاب شده‌اند تا این لحظه خاص را با ما به اشتراک بگذارند!” سانتوس در یک دعوت نامه فیسبوکی برای شام نامزدی در سال 2014 نوشت.

    ویلاروا به این روزنامه گفت که او پیشنهاد سانتوس را رد کرده و جشن نامزدی “هرگز اتفاق نیفتاده است.”

    دیلی بیست گزارش داد که دعوت نامه را از گرگ موری-پارکر، هم اتاقی سابق سانتوس، و پدرو ویلاروا، دوست پسر سابق سانتوس، دریافت کرده است. دعوت از میهمانان خواسته بود که به سانتوس و نامزد احتمالی او در La Bonne Soupe شهر نیویورک برای شام یکشنبه شب بپیوندند.

    ویلاروا از طریق پیامک به هیولا گفت: “او از من 3 بار درخواست کرد اما من قبول نکردم.” «هیچ وقت مهمانی برگزار نشد [or] هر چیزی در مورد آن.”

    به گزارش دیلی بیست، جورج سانتوس، نماینده کنگره نیویورک، در سال 2014 دعوتنامه های جشن نامزدی را برای جشن گرفتن پیشنهاد ازدواج به دوست پسرش فرستاد – در حالی که ظاهراً هنوز با همسر آن زمان خود ازدواج کرده بود.

    جورج سانتوس، نماینده مجلس، زمانی که با همسرش ازدواج کرده بود، برای دوست پسرش جشن نامزدی برنامه ریزی کرد.

  • جنجال به دنبال سانتوس تازه منتخب، که در مورد سوابق خود دروغ می گوید، به وجود آمده است

جورج سانتوس، نماینده منتخب، در طول دهمین دور رای گیری برای رئیس مجلس در مجلس نمایندگان می ایستد در حالی که مجلس برای سومین روز برای انتخاب رئیس و تشکیل یکصد و هجدهمین کنگره در واشنگتن، پنجشنبه، 5 ژانویه تشکیل جلسه می دهد. ، 2023.

“امیدوارم همه را ببینم [sic] سانتوس با یک شکلک چشمک در مجله Daily Beast نوشت: “از اینکه این روز بسیار مهم را در زندگی ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم! همه شما را آنجا می بینم.”

در زمان برنامه ریزی شده، سانتوس هنوز با همسر سابق خود، اوادلا سانتوس ازدواج کرده بود. دیلی بیست پیشتر گزارش داده بود که این زوج در سال 2019 هفته ها قبل از اینکه سانتوس کمپین خود را در سال 2020 راه اندازی کند، طلاق گرفتند. به نظر می رسد این خبر با ادعاهای سانتوس مبنی بر اینکه او سال ها “علاً همجنس گرا” بوده است، در تضاد است. به گزارش اینسایدر، او قبلا فاش نکرده بود که با یک زن ازدواج کرده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

سخنگوی سانتوس بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.