گزارش شده است که جانی دپ با عادات قدیمی در بازگشت به حرفه خود خرابکاری می کند

تصاویر تلفیقی خبری

شاید بتوان فکر کرد که جانی دپ بهترین رفتار خود را پس از محاکمه عمومی گسترده خود در اوایل سال جاری نشان خواهد داد. اما ظاهراً این بازیگر در سر صحنه پروژه بازگشت خود به پکادیلوهای حرفه ای سابق خود بازگشته است. ژان دو بری– عنوان قبلی مورد علاقه.

خبر آخرین نقش دپ در فیلم در ژانویه منتشر شد – پس از اینکه او پرونده افترای خود را از دست داد خورشید ناشر روزنامه‌های گروه خبری در بریتانیا بر سر مقاله‌ای که او را «کتک‌زن زن» می‌نامید و قبل از دادگاه ویرجینیا در تابستان امسال. تنوع همچنین گزارش داده است که دپ قرار است در این فیلم جدید نقش پادشاه لوئیس پانزدهم را بازی کند. کارگردان Maïwen، که یک بازیگر نیز هست، در نقش آخرین معشوقه خود بازی خواهد کرد که نام فیلم به افتخار او گرفته شده است. تنوع همچنین اشاره کرد که به عنوان یک قطعه دوره، ژان دو بری یک جهت جدید برای Maïwenn است که کارهای قبلی او از جمله DNA، Mon Roi، و سیاست های– همه معاصر بوده اند. نتفلیکس قرار است پس از اکران در سینما، مجوز پخش دیجیتالی فیلم جدید را در فرانسه صادر کند. هیچ نسخه ای در آمریکای شمالی اعلام نشده است.

در اوایل این ماه، هرد اعلام کرد که تصمیم بسیار دشواری برای حل و فصل این پرونده گرفته است تا اینکه درخواست تجدید نظر خود را ادامه دهد. یک منبع نزدیک به دپ در آن زمان به Daily Beast گفت که هرد با پرداخت 1 میلیون دلار موافقت کرد، معامله ای که مانع از پرداخت کل 10 میلیون دلار شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تابستان امسال، دپ در یک دادگاه تهمت انفجاری ادعا کرد که هرد در سال 2018 او را بدنام کرده است. واشنگتن پست op-ed; در حالی که او در این قطعه نامی از او نبرد، خود را “شخصیت عمومی نماینده آزار خانگی” توصیف کرد. هیئت منصفه هرد را مسئول بیش از 10 میلیون دلار غرامت دانست، اما 2 میلیون دلار را نیز به او محکوم کرد، به این دلیل که آدام والدمن، وکیل سابق دپ، او را با نادرست خواندن ادعاهای او “فریب” توصیف کرده است.

ریحانا با حضور جانی دپ در باند، نام تجاری خود را برای همیشه لکه دار کرد

تهیه کننده جری بروکهایمر – که منابع گفتند THR، اغلب متوجه می شد که در حال استراتژی با سایر افراد بالاتر در مورد تأخیر دپ است. رسانه های زیادی بیرون دروازه های او وجود داشت که کامیون ها به آنها غذا می دادند. چیزهای زیادی درباره او ساخته شده بود: اینکه جانی سر صحنه دعوا داشت و به ایالات متحده بازگشته بود، که هر دو در زمانی که در تریلر او بودیم درباره آن خواندیم.

تأخیر مزمن ادعایی دپ نیز در جریان محاکمه او در مورد افترا امسال علیه امبر هرد مطرح شد. تریسی جیکوبز که شهادت داد به عنوان نماینده این بازیگر برای دهه ها کار می کرد، ادعا کرد که به دپ توضیح داده است که تأخیر مداوم و مصرف مواد به حرفه او آسیب می رساند. سی‌ان‌ان به نقل از جیکوبز می‌گوید: «ستاره‌اش کم‌رنگ شده بود، زیرا با توجه به شهرتی که به‌دلیل تأخیر و چیزهای دیگر کسب کرده بود، شغل‌اش سخت‌تر می‌شد… مردم صحبت می‌کردند و سؤال درباره رفتار او وجود داشت».

برخی ممکن است به یاد داشته باشند که “تاخیر مداوم” دپ از جمله شکایات ادعایی خدمه بود. Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, فیلمبرداری در سال 2015 در استرالیا. با توجه به ارسال تولید از هالیوود ریپورتر در سال 2017، «منابع نزدیک به تولید، داستان های مشروب بیش از حد، درگیری فیزیکی با [Depp’s ex-wife, Amber] شنیده ها و تأخیرهای مداوم سر صحنه، که اغلب صدها نفر اضافی را ساعت ها در یک زمان منتظر می ماند.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بازیگر برنارد مونتیل شایعاتی را از صحنه فیلمبرداری فیلم آینده در برنامه گفتگوی فرانسوی به اشتراک گذاشت تلویزیون من را لمس نکنید! (دستگاه تلویزیون من را لمس نکنید!) در ماه اکتبر، در یک مصاحبه میزگردی که اخیراً در رسانه های انگلیسی زبان آغاز شده است. این بازیگر و مفسر مدعی شدند که دپ و کارگردان فرانسوی Maïwenn Le Besco که با نام تک نام Maïwen شناخته می شود، با هم درگیر شده اند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مونتیل گفت: “من صدایی از فیلمبرداری شنیده ام، چیزهای بسیار جدی.” “بنابراین، [Depp is] یک بازیگر عالی، وقتی سر صحنه می آید، مگر گاهی اوقات ساعت شش صبح گروه آماده است و هیچ کس حاضر نمی شود. بنابراین، البته، Maïwenn، که کارگردان است، عصبانی می شود، و روز بعد او کسی است که حاضر نمی شود. و شما جانی دپ را دارید، و او آنجا نیست. این هفته تمام شد، [but] خیلی خیلی بد پیش میره آنها اصلا سوار نمی شوند. آنها در تمام مدت سر یکدیگر فریاد می زنند.»

تصاویر تلفیقی خبری