گزارش: بازرسان بر این باورند که شواهد کافی برای متهم کردن هانتر بایدن به جرم مالیات و جنایات اسلحه دارند

هالی بایدن، بیوه برادر بزرگتر فقید هانتر، و بعدها دوست دختر هانتر، در اکتبر 2018 اسلحه را از پسر رئیس جمهور پنهان کرد، زیرا او “ترس” داشت که او “از آن استفاده کند”. هانتر به این حادثه واکنش نشان داد و او را “f******* a*******” خطاب کرد.

تحقیقات در مورد جرایم مالیاتی ادعایی بایدن به درآمدهای بالقوه اعلام نشده، از جمله فعالیت های تجاری در خارج از کشور مربوط می شود، که به شدت توسط منتقدان رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفته است.

بازرسان فدرال مرتبط با FBI و IRS ماه‌ها پیش به این نتیجه رسیدند که شواهد کافی برای متهم کردن بایدن جوان‌تر در اختیار دارند، اما اکنون این بر عهده وکیل ایالات متحده در دلاور است که توسط رئیس‌جمهور سابق ترامپ منصوب شده است یا خیر. پست.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از این سازمان، بازرسان فدرال بر این باورند که شواهد کافی برای متهم کردن هانتر، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به اتهام «جرایم مالیاتی و اظهارات نادرست مربوط به خرید اسلحه» جمع آوری کرده اند. واشنگتن پست.

دیوید سی وایس، دادستان ناحیه دلاور ایالات متحده، تنها این اختیار را دارد که تصمیم بگیرد آیا وزارت دادگستری بایدن را متهم به جنایت کند یا خیر.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

ران کلین، رئیس دفتر کاخ سفید در ماه آوریل به جای رئیس جمهور صحبت کرد و اعلام کرد که “اطمینان دارد که پسرش قانون را زیر پا نگذاشته است.” در دسامبر 2020، زمانی که تحقیقات فدرال در مورد بایدن برای اولین بار علنی شد، رئیس جمهور منتخب وقت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «من به پسرم افتخار می کنم».

اتهامات احتمالی اسلحه را می توان به سال 2018 ردیابی کرد، زمانی که بایدن، همانطور که بعداً اعتراف کرد، از کراک کوکائین استفاده می کرد، اما با این وجود ادعا کرد که در حال پر کردن فرم فدرال برای خرید اسلحه دستی نبوده است.

گزارش: بازرسان بر این باورند که شواهد کافی برای متهم کردن هانتر بایدن به جرم مالیات و جنایات اسلحه دارند

کلارک خاطرنشان کرد: “این یک جنایت فدرال است که یک مامور فدرال اطلاعات مربوط به تحقیقات هیئت منصفه بزرگ مانند این مورد را افشا کند.” «هر عاملی که در مقاله خود به عنوان منبع ذکر کنید ظاهراً مرتکب چنین جنایتی شده است. ما انتظار داریم که وزارت دادگستری با جدیت چنین بازیگران بدی را مورد تحقیق و پیگرد قانونی قرار دهد.»

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020، نیویورک پست گزارش داد که یک لپ تاپ حاوی شواهد مجرمانه در یک تعمیرگاه در دلاور رها شده است. این گزارش توسط بسیاری از مطبوعات به عنوان اطلاعات نادرست روسی تلقی شد، اما بعداً تأیید شد.

هم هانتر بایدن و هم پدرش مورد انتقاد بسیاری از رقبای سیاسی رئیس جمهور – به ویژه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ – قرار گرفته اند که بایدن را به فساد متهم کرده اند و بایدن را به بهره مندی از استانداردهای دوگانه با انگیزه سیاسی متهم کرده اند.

کریس کلارک، وکیل هانتر بایدن، به یک پرسش از سوی این سازمان پاسخ داد پست با بیانیه ای کتبی که بازپرسان را متهم به تخلف کرد.