یک اینفلوئنسر تناسب اندام گفت که پس از افتادن زنی بر روی صورتش در حالی که سعی می کرد او را روی نیمکت فشار دهد ۱۰ بخیه دریافت کرد.

این ویدیو 17.2 میلیون بازدید در TikTok داشت.@bradleymartyn/TikTok

  • بردلی مارتین، اینفلوئنسر تناسب اندام گفت که در حین فیلمبرداری از یک بدلکاری شدید در ورزشگاه مجروح شده است.

  • بسیاری از ویدیوهای مارتین شامل تلاش برای بدلکاری و تمرینات شدید، از جمله نبرد طناب کشی با ببر و بلند کردن و مبارزه با لاشه حیوان است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

علاوه بر حضور TikTok و YouTube، مارتین چهار میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، جایی که محتوای مرتبط با تناسب اندام را منتشر می کند. او همچنین میزبان پادکستی با عنوان «حرف‌های خام برادلی مارتین» است که در آن مارتین درباره موضوعات مختلفی صحبت می‌کند.

مارتین گفت که او چهار ساعت در یک اورژانس محلی منتظر ماند تا بعد از شیرین کاری “10 بخیه” داخل دهانش بزند.

بردلی مارتین، اینفلوئنسر تناسب اندام، با ویدیویی که از زمان حذف شده TikTok نشان می‌دهد، او را در حال تلاش برای وزنه‌برداری نشان می‌دهد که به گفته او منجر به 10 بخیه در دهانش می‌شود، فوق‌العاده ویروسی شد.

TikTok حذف شده بیش از 17 میلیون بازدید داشته است و این کلیپ همچنان در YouTube عمومی است.

او گفت: “من سعی کردم یک دختر را بلند کنم. حالا قبلاً این کار را کردم که یک دختر روی یک بشقاب نشست و من او را فشار دادم. اما یکی می گفت: “چرا نمی گذاری او بایستد؟” و من فکر می‌کردم که بله، این عالی است، آسان است.”

TikTok گاهی اوقات هشدارهای محتوا را به ویدیوها اضافه می کند تا نشان دهد که رفتار نشان داده شده خطر دارد یا آنها را به طور کامل از پلتفرم حذف می کند. مشخص نیست که چرا ویدیوی اصلی مارتین دیگر برای مشاهده در دسترس نیست و نه او و نه TikTok به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

تصاویری از ویدیوی بردلی مارتین

این ویدیو که توسط Insider مشاهده شد، قبل از اینکه برای مشاهده در دسترس نباشد، 17.2 میلیون بازدید در TikTok داشت، اگرچه آپلود جداگانه فیلم در YouTube همچنان عمومی است. این مارتین را نشان می دهد که روی یک قطعه از تجهیزات باشگاه دراز کشیده است در حالی که وزنه لاستیکی با چگالی بالا به نام صفحه ضربه گیر را گرفته است. سپس یک زن از بالای وزنه بالا می رود و مارتین سعی می کند او را بلند کند، اما او روی او می افتد و در این روند به صورت او لگد می زند.

مارتین در یک ویدیوی بعدی در کانال یوتیوب خود این حادثه را شرح داد.

مارتین گفت که از یک صفحه سپر لاستیکی برای بلند کردن او به جای یک صفحه فولادی استفاده کرده است، که یک “اشتباه” بود زیرا تعادل صفحات سپر سخت تر است.

فیلم نشان می دهد زنی در حالی که قصد داشت با وزنه او را بلند کند روی صورتش افتاده است.

  • مارتین تنها TikToker نیست که در تعقیب یک کلیپ ویروسی خود را زخمی کرده است. ویدیوهایی که در TikTok با عنوان “آسیب در هنگام وزنه زدن” برچسب گذاری شده اند بیش از 600 میلیون بازدید داشته اند. پزشکان قبلاً در مورد تعدادی از روندهای تناسب اندام آنلاین که به گفته آنها بی اثر یا خطرناک هستند، هشدار داده بودند، مانند رقص کاهش وزن شکمی ویروسی، قرار دادن حبه های سیر در سوراخ های بینی به عنوان ضد احتقان، و قرار دادن اندام تناسلی در معرض نور خورشید برای “افزایش لرزش”.

    در یک ویدیوی بعدی TikTok، مارتین خود را در حال انجام همان شیرین کاری نشان داد، این بار با موفقیت چندین بار یک زن را بدون از دست دادن تعادلش بلند کرد. مارتین در توضیح این ویدیو نوشت: “این چیزی است که انتظارش را داشتم. دو کار اشتباه انجام دادم. از او بخواهید دور خود بچرخد و از صفحه سپر استفاده کند.”

    مارتین این ویدیو را در 22 سپتامبر در حساب TikTok خود با عنوان: “POV: انداختن تلفن روی صورت خود” منتشر کرد.