گرگ گرسنه در فیلم «بسیار نادر» از تعقیب و گریز طولانی و پرسرعت الک را شکار می کند

ولدن در اینستاگرام خود نوشت: «قدرت انکارناپذیری در هر دو این گونه از حیوانات وجود دارد و دیدن شلیک آن بر روی تمام سیلندرها غیرقابل باور بود.

ناگفته نماند که گوزن ها به طرز شگفت آوری سریع هستند و می توانند از سرعت 40 مایل در ساعت فراتر بروند.

فیلمبردار به HuffPost گفت که تصاویر ویروسی از یک گرگ که در حال تعقیب یک گوزن در سراسر پارک ملی گرند تتون در وایومینگ است، «بسیار نادر است». (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

نتیجه این تعقیب تا حدودی قابل پیش بینی بود.

ولدن این کلیپ را در اکتبر 2021 فیلمبرداری کرد اما هفته گذشته آن را به عنوان “لحظه مورد علاقه” به اشتراک گذاشت. چندین رسانه در مورد آن گزارش دادند.

ولدن همچنین از این لحظه برای یادآوری به دوستداران طبیعت برای حفظ فاصله ایمن از حیات وحش استفاده می کند: او گفت که حداقل 25 یارد از گوزن، گوزن و گاومیش کوهان دار و 100 یارد از خرس ها و گرگ ها فاصله بگیرید.

مربوط…





منبع

این سرعت دراماتیک زمانی پایان یافت که گوزن به رودخانه ای رسید و گرگ را واداشت تا تسلیم شود و به گله بازگردد زیرا گرگ ها «در تعقیب طعمه خود در آب عالی نیستند».

بو ولدن، طبیعت‌شناس و راهنمای جکسون هول اکوتور ماجراجویی‌ها: «من بارها گرگ‌ها را دیده‌ام، اما دیدن آنها در یک شکار کامل در طول یک چهارم مایل بدون هیچ چیز، برای سقوط در تتون‌ها بسیار نادر است». روز پنجشنبه به هاف پست گفت.

ولدن گفت، گرگ ها در شکار حدود 80 درصد مواقع شکست می خورند و کلیشه های «ضد گرگ، بیش از حد نمایشی» را به چالش می کشند که نشان می دهد آنها همیشه می کشند.