گرجی ها در روز شکرگزاری برای سیاست آماده می شوند

استارگل گفت: “این واقعا دشوار است، اما من احساس می کنم واقعا ارزشش را دارد که دوست داشته باشم دوباره رای بدهم، زیرا من واقعاً می خواهم وارناک برنده شود. بنابراین فکر می کنم انجام این کار در دراز مدت برای ما مفید است.”

عکس: هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه سنا، در جمع جمعیتی که برای تظاهراتی با جمهوریخواهان برجسته در 21 نوامبر 2022 در میلتون، گا.

با این حال، حتی با وجود محدود شدن دور دوم انتخابات امسال به چهار هفته، همچنان از رای دهندگان خواسته می شود در فصل تعطیلات به پای صندوق های رای بروند که واکنش های متفاوت زیادی را از سوی مردم رای دهنده به همراه داشته است.

کامرون استارگل و پیتون جونز هر دو دانشجوی سال دومی هستند که در خارج از ایالت تحصیل می کنند. اما هر دو برای تعطیلات شکرگزاری به خانه آتلانتا بازگشته اند و قصد دارند قبل از بازگشت به مدرسه پس از جشن، شخصاً رای دهند.

گرجستان در تعطیلات با سیاست بیگانه نیست. در سال 2020، زمانی که ایالت دو دور دوم انتخابات مجلس سنا را تجربه کرد، این دوره نه هفته طول کشید و به جشن شکرگزاری، کریسمس و سال نو تقسیم شد.

ساموئل وایت گفت: امیدوارم این آخرین بار باشد. نه این که من مهم نیستم زیرا وقتی امروز فهمیدم که می‌توانیم زودتر رای بدهیم… گفتم این عالی است.»

عکس: هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه سنا، در جمع جمعیتی که برای تظاهراتی با جمهوریخواهان برجسته در 21 نوامبر 2022 در میلتون، گا.

دلیلی وجود دارد که اکنون شکرگزاری آن روز شکرگزاری نیست. واکر گفت: مرغ، چون من مرغ می فروشم، پس مرغ زیادی بخر.

گرجی ها برای سیاست در روز شکرگزاری آماده می شوند که در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد



منبع

رای گیری زودهنگام در سراسر ایالت از دوشنبه، 28 نوامبر آغاز می شود. با این حال، شهرستان ها می توانند انتخاب کنند که روزهای رای گیری زودهنگام بیشتری را در صورت امکان برگزار کنند.

نظرسنجی ها در روز شکرگزاری و روز پس از آن بسته خواهند شد، اما پس از حکم قاضی مبنی بر اینکه رای گیری شنبه در ایالت قبل از دور دوم مجاز است، فهرستی از شهرستان ها اعلام کردند که رای گیری زودهنگام را در روزهای شنبه، 26 نوامبر و یکشنبه، نوامبر ارائه خواهند کرد. 27.

عکس: رافائل وارناک، نامزد دموکرات ها برای سنای ایالات متحده، در یک کنفرانس خبری در 10 نوامبر 2022 در آتلانتا صحبت می کند. (برین اندرسون/AP)

سناتور وارناک گفت: “اگر پنجشنبه غذا می خورید و جمعه خرید می کنید، مطمئناً می توانید در روز شنبه یا یکشنبه رای دهید.”

آلفردیا برنون گفت: “من در شهر نخواهم بود، بنابراین قبل از رفتن آمدم.” “من آماده ام که تمام شود. پس می خواهم رای خود را به حساب بیاورم زیرا از دیدن همه اخبار، تبلیغات و همه اینها خسته شده ام. من از آن گذشته ام.”

“خب، من سعی می کردم مجبور نباشم روز شکرگزاری شما را با سیاست قطع کنم. ما واقعاً نزدیک شدیم. خیلی نزدیک. اما باید کمی جلوتر برویم. آیا همه شما آماده هستید که این را به خانه بیاورید؟ بیایید کار را انجام دهیم. سناتور وارناک روز سه شنبه گفت.

همانطور که گرجی ها برای روز شکرگزاری جمع می شوند، غذا و جشن تنها چیزی نیست که در ذهن آنهاست. با فرا رسیدن تعطیلات شکرگزاری در میانه دور دوم انتخابات، گفتگوها در مورد سیاست نیز می تواند دور میز شام بچرخد.

“تمام شد. ما رای دادیم. مردم از من می پرسند “به چه کسی رای می دهی؟” من می گویم “من رای دادم.” وایت با خنده گفت.

عکس: رافائل وارناک، نامزد دموکرات ها برای سنای ایالات متحده، در یک کنفرانس خبری در 10 نوامبر 2022 در آتلانتا صحبت می کند.  (برین اندرسون/AP)

هر دو گفتند که آماده گفتگوهای سیاسی هستند که ممکن است در زمان خانه به وجود بیاید.

هر دو کاندیدای سنا به رای دهندگان هشدار دادند که برای تعطیلات کاملاً سیاست را تنظیم نکنند.

داگلاس کانتی روز سه شنبه صندوق های رای را باز کرد و رای دهندگان گفتند که از گزینه های رای دادن قبل از تعطیلات سپاسگزار هستند.

جونز گفت: «احساس می‌کنم اکنون باید در مورد آن صحبت کنید، زیرا موضوعاتی که در مورد آنها رأی‌گیری می‌شود، چیزهایی نیستند که بتوانید آنها را نادیده بگیرید، بنابراین احساس می‌کنم که انجام این گفتگوها مهم است».

وایات، با این حال، گفت که خانواده او احتمالاً در میز شام روز شکرگزاری درباره مسائل سیاسی بحث نمی کنند.