کیم کارداشیان می‌گوید که در حال مرگ بود که نورث وست تابلویی را در دست گرفت که به مردم می‌گفت از او عکس نگیرند.

نورث هنگام حضور در یک نمایشگاه ژان پل گوتیه کوتور در پاریس تابلویی را که روی آن نوشته شده بود “ایست” در دست داشت.

  • کیم کارداشیان و نورث وست در هفته مد پاریس جولای 2022.پاسکال لی سیگرتین/گتی ایماژ
    • اینسایدر قبلا گزارش داده بود که در یک ویدیوی ویروسی از همان سفر پاریس که در ماه ژوئیه در فضای مجازی پخش شد، نورث در حال خطاب به پاپاراتزی هایی بود که بیرون از رستورانی که او و مادرش در آنجا غذا می خوردند، جمع شده بودند.

      کیم کارداشیان گفت که او در شمال غرب «می‌میرد» و به مردم می‌گوید عکس‌برداری از او را متوقف کنند.

    • کیم کارداشیان و نورث وست در هفته مد پاریس جولای 2022.

      او در یک اعتراف گفت: “من فقط زمانی را دوست دارم که نورث خودش را احساس کند. عینک، کلاه، من فقط، خیلی خوشحالم که او این تجربه را دوست دارد.” “این فقط من را خوشحال می کند. راستش چه دختر خوش شانسی. این دیوانه است.”

      کارداشیان قبلا در ماه ژوئیه ویدئویی از دخترش که تابلو را بالا گرفته بود در توییتر به اشتراک گذاشت و گفت: “هر کسی که نورث را بشناسد می‌داند که این ویدئو چقدر خنده‌دار است.”

      کارداشیان گفت که دخترش یک “دختر خوش شانس” است و او عاشق حضور در دنیای مد است.

    در فصل دوم پایانی «کارداشیان ها»، کارداشیان به همراه مادرش کریس جنر و دخترش نورث وست برای هفته مد پاریس به پاریس سفر کرد. زمانی که در آنجا بود، او با دخترش در شوی مد پاییز/زمستانی Jean Paul Gaultier Couture شرکت کرد و در طول مراسم، نورث با استفاده از علامتی که خودش ساخته بود، بیانیه‌ای داد.

    کیم کارداشیان گفت که در حال “مردن” بود که نورث وست در یک نمایشگاه مد تابلویی با مضمون “ایست” را در دست گرفت تا به دیگران علامت دهد که از او عکس نگیرند.

    کارداشیان در طی یک اعتراف با اشاره به پسر عموی پدرش سیسی بوسی که او نیز در این مراسم حضور داشت، گفت: “آنها روی هر صندلی دعوت نامه گذاشتند، و او خودکار را از کیف سیسی بیرون آورد و روی دعوت نامه نوشت “ایست” بسیار بزرگ. “و او درست مثل این بود که آن را برای مردم روبرویش نگه داشت، فقط اینطور گفت: “از من عکس نگیر.” و من داشتم میمردم.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    “چرا باید همیشه منتظر ما باشید؟” او از عکاسان جمع شده پرسید.

    با وجود علامت دخترش، کارداشیان در طول این اپیزود گفت که دخترش دوست دارد با مادرش در دنیای مد غوطه ور شود.