گذرگاه جزیره سانیبل که توسط ایان شسته شده بود، زود باز می شود

مقامات گفتند که وزارت حمل و نقل فلوریدا به کار بر روی تعمیر دائمی گذرگاه ادامه خواهد داد. آنها گفتند که بازسازی برق، حذف آوار و سایر تلاش های بازیابی با تعمیرات موقت معبر بسیار آسان تر خواهد بود.

سانیبل، فلوریدا (AP) – فرماندار ران دیسانتیس اعلام کرد گذرگاهی که توسط طوفان ایان شسته شده و جزیره سانیبل را به سرزمین اصلی فلوریدا متصل می کند، با تعمیرات موقتی در روز چهارشنبه بازگشایی شد.

جزیره سانیبل حدود 6300 نفر را در خود جای داده است. طوفان بیش از 100 نفر را در فلوریدا کشت که بسیاری از آنها در شهرستان لی هستند، جایی که Sanibel و سواحل صدفی معروف آن یکی از بهترین مقصدهای گردشگری است.

دفتر فرمانداری گفت 100 اکیپ به صورت شبانه روزی برای تعمیر گذرگاه که شامل سه پل جداگانه است، کار کردند. کارگران از 8200 بار خاک پرکننده، 2400 بار سنگ و 4000 تن آسفالت استفاده کردند.

گذرگاه 3 مایلی (4.8 کیلومتری) توسط طوفان رده 4 به شدت آسیب دید، با پیش بینی های اولیه مبنی بر اینکه تعمیرات ممکن است ماه ها طول بکشد. در عوض، این دهانه تنها سه هفته پس از وزش طوفان به ساحل در 28 سپتامبر بازگشایی شد.

«مسیر راه نجات ماست. تامپسون، مدیر عملیات رستوران Lazy Flamingo خانواده‌اش، می‌گوید: «این به معنای همه چیز برای بازگرداندن آن است.

تروی تامپسون، یکی از ساکنان مادام‌العمر سانیبل، گفت که داشتن مسیر عبوری واقعاً به جزیره حائل کمک می‌کند، زیرا کارهای بازیابی زیادی باقی مانده است.

سیسیل پندرگراس، رئیس کمیسیون شهرستان لی گفت: «امیدی وجود دارد. “ما بازسازی خواهیم کرد.”



منبع

دیسانتیس، یک جمهوری خواه، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «این چیزی است که کمی روحیه می تواند انجام دهد» و افزود که بوروکراسی دولتی نباید مانع از این تلاش ها شود.