گری باسی اتهامات جنایت جنسی را به عنوان جزئیات جدید وحشیانه رد می کند

سوگندنامه های کیفری اخذ شده توسط پرسشگر ادعا می کند که بوزی تلاش کرد پلیس را وادار کند تا قربانیان را متقاعد کند که علیه او گزارشی ارائه نکنند. در سوگندنامه ها ادعا شده است که زمانی که قربانیان تماس جنسی نامناسب را گزارش کردند، بوسی گفت که قبل از اینکه “از کارآگاهان بخواهد از طرف او از قربانیان عذرخواهی کنند و آنها را متقاعد کنند که هیچ اتهامی علیه او مطرح نکنند” هیچ اشتباهی مرتکب نشده است.

این حادثه در طول یک عکسبرداری در 13 اوت در کنوانسیون Monster-Mania رخ داد، جایی که Busey ظاهراً باسن دو قربانی را قبل از اینکه صورت خود را نزدیک سینه های قربانی سوم قرار دهد، دست زد، از او پرسید که “آنها را از کجا آورده است” و متعاقباً سعی کرد سوتین او را باز کند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

او گفت: «هیچ اتفاقی نیفتاده است.

بوسی که روز دوشنبه توسط TMZ در یک پمپ بنزین در مالیبو به او مراجعه کرد، گفت که شانسی وجود ندارد که او نسبت به زنان نامناسب باشد و گفت که شاهدان عینی برای تأیید ادعاهای خود دارد.

اسناد پلیس به دست آمده توسط پرسشگر فیلادلفیا ادعا می‌کند که بوسی آخر هفته گذشته در کنوانسیون Cherry Hill، نیوجرسی، سه زن را زیر آزمود و حتی سعی کرد سوتین یک زن را باز کند. این بازیگر 78 ساله که دستگیر شده و با چهار اتهام مواجه است، هرگونه تخلف را رد کرده است.

لوکاس جکسون / رویترز

یک روز پس از متهم شدن او، این بازیگر در حالی که روی یک نیمکت نشسته بود با شلوار پایین در پارکی عمومی در مالیبو عکس گرفت. او با پوشیدن همان لباس‌هایی که در طول مصاحبه TMZ به تن داشت، ظاهراً یک دستش را پایین انداخته بود و قبل از انجام یک عمل زشت، به اطراف نگاه می‌کرد تا ببیند کسی تماشا نمی‌کند. سپس حدود 30 دقیقه بعد سیگار کشید.

Monster-Mania در بیانیه‌ای روز شنبه گفت که در حال “کمک به مقامات” در تحقیقات است و پس از دریافت شکایت، “مهمان مشهور از کنوانسیون حذف شد و به او دستور داده شد که برنگردد.” این کنوانسیون همچنین گفت که شرکت کنندگان را تشویق می کند تا برای ارائه گزارش با پلیس تماس بگیرند.

لوکاس جکسون / رویترز

یک شریک زندگی، یک خانم دوربین، و من و دو دختر… کمتر از 10 ثانیه طول کشید و سپس آنها رفتند.

گری بوزی، بازیگر سینما، با افشای جزئیات بیشتر درباره این حادثه، به اتهامات آزار و اذیت تعدادی از زنان در یک کنوانسیون فیلم ترسناک اعتراض کرد.

پلیس روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بوسی که در مالیبو، کالیفرنیا زندگی می کند، به دو فقره تماس جنسی مجرمانه در درجه چهارم، یک مورد تلاش مجرمانه برای تماس جنسی و دیگری آزار و اذیت متهم شده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

Busey سپس گفت که ممکن است بر اساس سوگندنامه ها به طور تصادفی افراد را در قسمت خاصی از بدن لمس کنند.

Busey یکی از تعدادی از افراد مشهوری بود که برای حضور در این همایش رزرو شده بود و قرار بود در کنار بازیگرانی از جمله رالف ماکیو، تام اسکریت و لنس هنریکسن با طرفداران عکس بگیرد.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10160222743269171&id=46231714170