کوک های خارج از ایالت همچنان خواستار برگزاری مجدد انتخابات آریزونا هستند

اولتمن هفته گذشته در تلگرام نوشت: «همه می‌دانند که ما کجا هستیم و یکپارچگی قطعاً ضروری است». من امشب در AZ خواهم بود. من از کسی نمی خواهم کاری را انجام دهد که خودم حاضر به انجام آن نیستم. در آنجا به من بپیوندید… شکرگزاری مهم نیست که برای چه چیزی شکرگزاری می کنیم، فقدان شجاعت نسل ما برای محافظت از فرزندانمان است. درست؟” [sic]

ترامپ در سایت شبکه اجتماعی خود Truth Social نوشت: «تعداد انبوهی از دستگاه‌های رأی‌گیری «شکسته» در مناطق جمهوری‌خواه در روز انتخابات. «مکانیک‌هایی که برای «تعیین» آن‌ها فرستاده شدند، آنها را بدتر کردند. برای رای دادن باید کاری را به یک منطقه دموکرات برد، که کاملاً کار می کرد. رقیب او در انتخابات شرکت کرد. این یک عملیات رای گیری مجرمانه دیگر است – بسیار بدیهی است. دریاچه کاری باید به عنوان فرماندار آریزونا منصوب شود. این تقریباً به همان بدی انتخابات ریاست جمهوری 2020 است که کمیته منتخب از لمس آن امتناع می ورزد زیرا می داند تقلبی بوده است!»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

یکی از سازمان دهندگان اصلی، جو اولتمن، یک پادکست ساکن کلرادو است که مکرراً از دشمنان سیاسی به دار آویخته شده است. اولتمن این تجمع را در یک اعلام کرد ایمیل جمع آوری کمک مالی هفته گذشته و دنبال کنندگان را تشویق کرد که به آریزونا بروند، حتی اگر این به معنای کنار گذاشتن خانواده های خود برای روز شکرگزاری باشد.

عکس از جان چری/گتی ایماژ

در جاهای دیگر در آریزونا، سایر گواهینامه های انتخاباتی چشمگیر شد. در کانتی محافظه‌کار کوچیز، ناظران از تایید رای خودداری کردند و این امر بر خلاف موعد مقرر برای تایید تا دوشنبه شب بود. وزیر امور خارجه آریزونا با طرح شکایتی، شهرستان را مجبور به تایید رای خود خواهد کرد. جمهوری آریزونا گزارش شده است.

شهرستان های آریزونا نتایج انتخابات میان دوره ای را روز دوشنبه تایید کردند. اما برای نظریه پردازان توطئه که از خارج از ایالت به باتلاق جلسات هیئت انتخابات محلی سفر می کردند، رویای نادیده گرفتن نتایج انتخابات زنده است.

همچنین اعضای گروهی در فینیکس حضور داشتند که با یک ون Scooby Doo با مضمون QAnon در این کشور سفر می کنند، جایی که آنها از زمان جدا شدن از یک گروه QAnon مستقر در تگزاس که معتقدند جی اف کی جونیور در شرف بازگشت از قبر است، در آن ساکن بوده اند.

هنگامی که هیئت های انتخاباتی آریزونا برای تأیید نتایج انتخابات خود در روز دوشنبه تشکیل جلسه دادند، برخی از جمعیت توطئه برای سرکوب مقامات محلی به جلسات پیوستند.

عکس از جان چری/گتی ایماژ

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

راهپیمایی چند روزه آنها در فینیکس تاکنون نتوانسته است رای موافق در آریزونا را تضمین کند. اما هنگامی که هیئت ناظران کانتی ماریکوپا فینیکس برای تأیید رأی در صبح روز دوشنبه تشکیل جلسه داد، بسیاری از تظاهرکنندگان در صف ایستادند تا جلسه معمولاً بدون حادثه را متوقف کنند.

کلمنتس که از او خواسته شد آدرس خود را قبل از صحبت در جلسه محلی بیان کند، با پاسخ به «دیوید کلمنتز، برده، از این سؤال کنار زد. این چیزی است که من برای این سیستم هستم.»

سایر افراد خارج از ایالت شامل دیوید کلمنتز، ساکن نیومکزیکو است که برای افرادی که ادعا می کند مرتکب “خیانت” شده اند، خواستار اعدام و جوخه های تیراندازی شده است. کلمنتس قبلاً یک “ممیزی” مبتنی بر توطئه از انتخابات سال 2020 یک شهرستان نیومکزیکو را رهبری می کرد. ممیزی نزدیک به 50000 دلار برای شهرستان هزینه داشت و هیچ مدرکی دال بر تقلب ارائه نشد. این منجر به تحقیقات کنگره در مورد یک شرکت پشت حسابرسی شد، و شکایت یک زن محلی که ادعا می کرد یک پدوفیل درها را می زند و ادعا می کند که با حسابرسانی است که بررسی سوابق را انجام نمی دهند.

روز دوشنبه، دونالد ترامپ تئوری های توطئه در مورد انتخابات آریزونا را ترویج کرد و خواستار “نصب” لیک به عنوان فرماندار شد.

در فینیکس، دزدان توطئه از روز جمعه برای «رای گیری مجدد AZ» گرد هم آمده اند. این به سختی یک قیام مردمی محلی است. تظاهرات روز دوشنبه کمتر از 100 شرکت کننده داشت. AZ Right Wing Watch گزارش دادو بسیاری از این تظاهرکنندگان اهل خارج از ایالت هستند.

بن برگکوام، یک شخصیت رسانه ای مستقر در کالیفرنیا و مخالف واکسن که در اوایل سال جاری در حالی که در بیمارستان به دلیل COVID-19 بستری بود ویدیو تهیه کرد، همچنین میکروفون را گرفت و به سرپرستان گفت: «اگر این انتخابات تأیید شود، تنها احزاب سودجو، کارتل ها هستند. ” کری لیک، نامزد شکست خورده جمهوری خواه برای فرمانداری آریزونا، ویدئویی از این نظرات را در توییتر به اشتراک گذاشت.

در حالی که اکثر کاندیداهای جمهوری خواه شکست خود را در عملکرد ضعیف حزب جمهوری خواه در میان دوره ای پذیرفته اند، آریزونا کانونی برای کاندیداهایی است که انتخابات را انکار می کنند و (به اشتباه) نشان می دهند که واقعاً در رقابت های خود پیروز شده اند. این توطئه‌ها توجه نظریه‌پردازان توطئه را به خود جلب کرده‌اند که هفته گذشته در تلاشی بعید برای درخواست انتخابات جدید در آریزونا تجمع کردند.

ترامپ ممکن است مجبور شود با بدترین کابوس خود روبرو شود – هیئت منصفه دی سی

لیک از قبول باخت خود امتناع کرده و هفته گذشته علیه ماریکوپا کانتی شکایت کرد.

اگرچه این تظاهرات چهره های پوچ از دنیای توطئه را به خود جلب کرده است، اما از سوی دیگر جمهوری خواهان تأثیرگذارتر نیز حمایت شده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در طی بخش نظرات عمومی جلسه، برخی از افراد خارج از وضعیت به نوبت پشت میکروفن قرار گرفتند. اولتمن مدتی از زمان خود را استفاده کرد تا خود را “منکر اصلی انتخابات” نامید و تحقیر افراد ترنسجندر.