پرونده دفاعی سازمان ترامپ در محاکمه تقلب مالیاتی جنایی

به نظر می رسد که شهادت بندر در دفاع نتیجه معکوس داشته و پرونده دادستان را تقویت می کند.

سازمان ترامپ به دنبال این است که تقصیر را به گردن آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سابق، که سال گذشته همراه با شرکت متهم شد و به تقلب مالیاتی و سایر اتهامات متهم شده بود، و بندر که معتقد است باید وایسلبرگ را سوت می زد، بیاندازد. هدایت.

بندر که از پیگرد قانونی مصونیت دارد، هفته گذشته شهادت داد که اعتماد دارد وایسلبرگ اطلاعات مالی دقیقی به او داده است و نقش او محدود است.

ویسلبرگ حدود پنج دهه برای خانواده ترامپ کار کرده است، اما دیگر مدیر مالی نیست و در مرخصی با حقوق به سر می برد. بر اساس توافقنامه با دادستان، وایسلبرگ قرار است حکم پنج ماه زندان را بگذراند.

ترامپ، یک جمهوری خواه، اتهامات علیه این شرکت را دارای انگیزه سیاسی خوانده است. آلوین براگ، دادستان فعلی منطقه منهتن، دموکرات است، همانطور که DA که سال گذشته این اتهامات را مطرح کرد، سایروس ونس.

ترامپ روز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: این پرونده منصفانه یا خوب نبود.

دادستانی یک هفته پیش به پرونده خود استراحت داد.

توسط لوک کوهن و کارن فریفلد

شواهد آزمایشی نشان داد که او و چندین مدیر اجرایی دیگر به‌طور نادرست پاداش‌هایی را به عنوان غرامت غیرکارمند دریافت کردند. این شرکت همچنین آپارتمان های لوکس، اجاره خودرو و سایر هزینه های شخصی ویسلبرگ و سایر مدیران را پرداخت کرد که به عنوان درآمد گزارش نشد.

(گزارش توسط لوک کوهن در نیویورک؛ ویرایش توسط ویل دانهام و نولین والدر)



منبع

بندر روز دوشنبه شهادت داد: «ما گفتگوهای قوی داشتیم.

این شرکت که در صورت محکومیت تا 1.6 میلیون دلار جریمه می شود، خود را بی گناه دانسته است. ترامپ که این ماه نامزدی برای ریاست جمهوری سال 2024 را آغاز کرد، در این پرونده متهم نشده است.

نیویورک (رویترز) – وکلای شرکت املاک و مستغلات دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، روز دوشنبه پس از احضار تنها دو شاهد در محاکمه جنایی سازمان ترامپ در دادگاه ایالت نیویورک به اتهام کلاهبرداری مالیاتی، به پرونده خود پایان دادند.

حسابدار خارجی، دونالد بندر، شهادت خود را برای دفاع تمام کرد و یکی از وکیل مدافع از دفاتر یکی از وکلای مدافع او را در جایگاه شاهد دنبال کرد. خوان مرچان، قاضی این پرونده، مذاکرات پایانی را برای پنج شنبه و جمعه تعیین کرد و انتظار می رود مذاکرات هیئت منصفه از دوشنبه آینده آغاز شود.

دادستان‌های منهتن سازمان ترامپ را که هتل‌ها، زمین‌های گلف و سایر املاک و مستغلات را در سرتاسر جهان اداره می‌کند، متهم کرده‌اند که یک طرح تقلب مالیاتی 15 ساله برای پرداخت هزینه‌های شخصی مدیران اجرایی و تا حدی جبران خسارت به آنها به‌گونه‌ای که گویی پیمانکاران مستقل هستند، انجام داده است.