کنر مک‌کلین برای کسب عنوان ملی ژیمناستیک ایالات متحده تظاهرات می‌کند

مک‌کلین گفت: «هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. بنابراین من برای آینده هیجان زده هستم.

برای اکثر میله‌های جلا جونز به نظر می‌رسید که او آماده بود توسط مک‌کلین لغزش کند. حداقل تا زمان پیاده شدن از اسب، که جونز کمتر چرخش کرد و او را مجبور کرد روی تشک بنشیند، امیدهای او برای قهرمانی ملی از بین رفت.

___

او هفته گذشته وارد فلوریدا شد به این امید که به سادگی به سمت کمپ انتخابی قهرمانی جهان در اکتبر حرکت کند. او خیلی بیشتر از این کار کرد، یکشنبه شب با یک چرخش پیشتاز شد و هرگز رها نکرد.

این روند چه در داخل و چه در خارج از سالن ورزشی دشوار بوده است. او پدر و مادربزرگ خود را در یک هفته نزدیک به سال نو از دست داد. او در اواخر فوریه قهرمان جام زمستانی شد اما در بهار و اوایل تابستان برای سالم ماندن مشکل داشت.

مک‌کلین یکشنبه را تنها کمتر از یک امتیاز عقب‌تر از جونز شروع کرد، اما در اولین چرخش با سوراخ کردن خرک یورچنکوی دوتایی خود در حالی که جونز از تیر تعادل خارج شد، پیشتاز شد. مک‌کلین هرگز پیشی را پس نداد، اگرچه لحظاتی میخ‌گزنده دیر بود.

جونز گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که به اینجا برمی گردم.” “میدونی، دوبار سقوط کردن و همچنان در رده دوم قرار گرفتن، این فقط برای من شروعه.”

اگر او بتواند در دو روزی که قدرت، دقت و بلوغ او را به نمایش بگذارد، به هدفی دست پیدا کند.

این تیم تا اواسط اکتبر انتخاب نخواهد شد. با این حال، یک سال فاصله گرفتن از مقام دومی به روسیه در ژاپن، به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها تهدیدی برای بازگشت به صدر ورزش هستند، حتی با وجود سونیسا لی قهرمان المپیک و سیمون بایلز فوق ستاره که هر دو از رقابت‌های نخبگان کنار گذاشته شده‌اند.

تحولی که با تغییر سریع ورزشگاه در بهار گذشته آغاز شد، با این دختر 17 ساله در بالای سکو به پایان رسید، مدال طلا بر گردن او بود و اعتماد به نفس او احیا شد.

یکی که به حالت کاملا باز بازگشته است.

تامپا، فلوریدا (AP) – کنر مک‌کلین در بهار گذشته به تگزاس آمد و اعتماد به نفسش از بین رفت. ژیمناستیک که برای مدت طولانی برای نوجوان نابالغ به راحتی می آمد، متزلزل شده بود. نا معلوم.

مک‌کلین یکشنبه‌شب در شب پایانی مسابقات قهرمانی 2022 حضور داشت، استعدادی که همیشه به‌طور کامل نمایان می‌شد و خودباوری ناشی از ترکیبی از فقدان، غم و اراده بود.

پایان سختی برای یک دیدار دلگرم‌کننده برای این دختر 20 ساله انعطاف‌پذیر بود که پیش از مرگ سیلوستر در دسامبر گذشته به پدرش به دلیل بیماری کلیوی قول داده بود که به امید رسیدن به المپیک 2024 ادامه دهد.

چیلز گفت: “من هنوز فکر می کنم که می توانیم به نتیجه برسیم و نتیجه شگفت انگیزی داشته باشیم.”

به نظر می رسد این سه نفر، همراه با مک کلین، جونز، دی سلو و اسکای بلیکلی، مدعیان اصلی برای حضور در تیم پنج زن هستند که در اواخر اکتبر برای قهرمانی جهان به لیورپول، انگلیس می روند.

جواب منفی.

انتظار می‌رفت مک‌کلین در آستانه المپیک 2020 نقشی داشته باشد، اما در اوایل فصل رقابت‌ها بهار گذشته آنقدر با مشکل مواجه شد که نیاز به تغییر داشت و ناگهان از ویرجینیای غربی به تگزاس نقل مکان کرد. او دوباره خود را در آکادمی جهانی ژیمناستیک المپیک مستقر در دالاس، تحت مالکیت و اداره والری و آنا لیوکین، والدین قهرمان المپیک 2008 نستیا لیوکین، کشف کرد.

شاید جالب‌تر از آن، مک‌کلین تخمین می‌زند که او حدود 75 درصد سالم است و خوش‌بین است که در مسابقات قهرمانی جهان پاییز امسال در لیورپول انگلیس در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

جردن چیلز در اولین مسابقه نخبگان خود پس از کسب مدال نقره در مسابقات تیمی در المپیک توکیو سوم شد. کایلا دیچلو چهارم شد و جید کری، قهرمان ورزش کفپوش المپیک، پنجم شد. Leanne Wong، که در مسابقات قهرمانی جهان در پاییز گذشته مدعی نقره شد، با غلبه بر آسیب دیدگی پا، دو ست برازنده را روی میله‌ها و پرتوها قرار داد.

مک‌کلین با پوشیدن یک پلک قرمز خیره‌شده و نان‌هایش که توسط یک اسکرانچی قرمز رنگ در جای خود نگه داشته شده بود، در آخرین چرخش با نیم امتیاز بالا رفت، اما در حالی که سعی می‌کرد چرخش گرگ را در تمرین زمین کامل کند، تعادل خود را از دست داد. امتیاز 13.850 او در را برای جونز باز کرد که منتظر بود تا در میله‌های ناهموار با چشمک زدن امتیاز مک‌کلین به میدان برود.

حتی با وجود اینکه سونیسا لی قهرمان المپیک در حال انتظار برای بازگشت به مسابقات نخبگان و سیمون بایلز در تعطیلات است، به نظر می رسد آمریکایی ها در موقعیت خوبی برای بازپس گیری بالای سکو در مسابقات جهانی 2022 قرار دارند.

در یک نقطه بهار گذشته، او احساس کرد که “زباله ترین ژیمناستیک تاریخ” است. او مسابقات قهرمانی ایالات متحده 2021 را از روی سکوها تماشا کرد و المپیک را از تلویزیون تماشا کرد، و در این فکر بود که آیا رویایی که زمانی بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسید از دسترس خارج شده است؟ شاید برای خوبی

مک‌کلین در مجموع دو روزه 112.750، درست جلوتر از شیلیز جونز در 111.900 ثبت کرد. برای یک ورزشکار که در حال پرستاری است بد نیست شکستگی های استرسی در هر دو ساق پا و کمتر از یک ماه از ضربه مغزی که در حین تمرین متحمل شده است خارج شود.

با مک‌کلین، اعتماد به نفس او بازیابی شد، در آستانه فرصتی که می‌ترسید هرگز به دست نیاید.