کنتاکی GOP به دنبال سوابق تعطیلی مدارس از فرماندار دم است

از آنجایی که دانیل کامرون، دادستان کل، در میان جمهوری خواهانی که برای فرمانداری نامزد می شوند، این امر به پشتوانه های سیاسی قابل توجه پرونده افزود. کامرون خود را از این پرونده کنار گذاشت، اما دفتر او گفت که طبق قانون ایالتی باید در مورد اختلافات پرونده های باز قضاوت کند.

قانونگذاران جمهوری خواه که مجلس قانونگذاری کنتاکی را کنترل می کنند، در مراحل اولیه شیوع بیماری، زمانی که فرماندار تا حد زیادی سیاست های همه گیر ایالت را کنترل می کرد، به حاشیه رانده شدند. هدف آن‌ها: پیوند دادن فرماندار با پرچم‌گذاری نمرات آزمون سراسری که منعکس‌کننده شکست‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر در میان دانش‌آموزان است، که بخشی از یک روند سراسری بود.

«آیا اندی بشیر پس از مدیریت فقدان یادگیری تاریخی برای دانش‌آموزان، شفافیت والدین را در مورد اینکه چه کسی به او مشاوره می‌داد و چگونه تصمیم می‌گرفت مدیون نیست؟» ساوتارد گفت.



منبع

حزب جمهوری‌خواه کنتاکی می‌خواهد مکاتبات مربوط به دوران همه‌گیری را که بشیر و اعضای کلیدی دولت دریافت یا ارسال کرده‌اند، بررسی کند، و به دنبال فرصت‌هایی برای آسیب رساندن به آموزش و مسائل مدیریت بیماری همه‌گیر باشد که بشیر به عنوان فرماندار از آن دفاع کرده است. آنها در مورد تعطیلی مدارس، آموزش از راه دور و آموزش های غیر سنتی درخواست کرده اند.

دفتر دادستانی کل در این هفته سنجیده شد. این بیانیه می‌افزاید که دفتر فرمانداری قانون ثبت اسناد باز ایالتی را با تحویل ندادن مکاتبات مورد نظر نقض کرده است، که اعتراض شدید بشیر را در پی داشت. سخنگوی بشیر ادعا کرد که نتیجه‌گیری دفتر کامرون بر اساس یک درخواست بازنگری شده در زمینه پرونده‌های محدودتر بود – تحولی که دفتر فرماندار فرصتی برای پاسخ به آن نداشت.

درخواست گسترده آنها در حالی مطرح می شود که بشیر در ایالتی که جمهوری خواهان بر آن مسلط شده اند، تلاش خود را برای دومین بار در سال جاری افزایش داده است. ده ها جمهوری خواه برای تلاش برای سرنگونی بشیر، که محبوبیت او به دلیل قدرت واکنش او به گردبادها و سیل ها و همچنین یک رشته موفقیت های توسعه اقتصادی و زیرساختی بالا باقی مانده است، رقابت می کنند.

کریستال استالی، سخنگوی Beshear ادعا کرد که “قوانین بازی” در طول درخواست تجدید نظر جمهوری خواهان به دفتر دادستان کل تغییر کرده است.

در همین حال، بشیر از منبر قلدر خود برای فشار به مجلس قانونگذاری تحت سلطه جمهوری خواهان برای بازگشایی بودجه دو ساله ایالت برای افزایش بودجه آموزش K-12 استفاده می کند. فرماندار خواستار افزایش حقوق معلمان و پیش دبستانی با بودجه دولتی برای کودکان 4 ساله است. بشیر همچنین خواستار بودجه اضافی برای کتاب‌های درسی و توسعه حرفه‌ای و توسعه مراکز منطقه‌ای برای آموزش مربیان در مورد بهترین روش برای کمک به دانش‌آموزان در مواجهه با مسائل بهداشت روانی شده است.

قانونگذاران جمهوری خواه در کنتاکی عموماً مسیر خود را در تنظیم سیاست های آموزشی دنبال کرده اند. بودجه ای که سال گذشته تصویب شد بودجه مهدکودک تمام روز را تامین کرد و پول را به حقوق بازنشستگی معلمان و زیرساخت ها سرازیر کرد. آنها فرمول اصلی بودجه ایالتی را برای مدارس K-12 افزایش دادند، اما این مبلغ بسیار کمتر از مبالغ پیشنهادی بشیر بود.

نمرات آزمون منتشر شده در پاییز گذشته نشان داد که کمتر از نیمی از دانش‌آموزان کنتاکی که مورد آزمایش قرار گرفتند در سطح پایه مطالعه می‌کردند. حتی نمرات عمومی پایین تری در مطالعات ریاضی، علوم و اجتماعی ثبت شد.

یک سخنگوی جمهوری خواه گفت که این درخواست در مورد پاسخگویی است.

فرانکفورت، کی. (AP) – جمهوری خواهان کنتاکی که هنوز به خاطر تعطیلی های دوران همه گیر ناامید هستند، تلاش می کنند تا مکاتبات پشت صحنه ای را که فرماندار دموکرات اندی بشیر و حلقه داخلی او درباره تعطیلی مدارس در اوج شیوع کووید-19 داشتند، به دست آورند. شیوع.

او در بیانیه ای گفت: «به دفتر ما هرگز این فرصت داده نشد تا به درخواست خاصی که آنها (دادستان کل) در مورد آن رأی داده بودند پاسخ دهد.

اکنون حزب جمهوری‌خواه در تلاش است تا چشم‌انداز انتخاب مجدد بشیر را تا حدی با برجسته‌کردن کاهش نمرات آزمون در سراسر کشور از مسیر خارج کند، در حالی که به دنبال بررسی ارتباطات داخلی در مورد تعطیلی مدارس است.

شان ساوتارد، سخنگوی حزب جمهوری خواه ایالتی گفت: «اندی بشیر همچنان از بررسی دقیق درباره نحوه تصمیم گیری او و تیمش در رابطه با تعطیلی مدارس در طول همه گیری همه گیر، فرار می کند.

چنین درخواست سوابق گسترده ای در میان فعالان سیاسی غیر معمول نیست.

درخواست GOP در اواخر سال گذشته برای مکاتبات توسط دفتر فرمانداری رد شد و گفت که “به طور دقیق سوابق قابل شناسایی را توصیف نمی کند.” پرونده سپس به دفتر دادستان کل ایالت رسید، که تصمیمات قانونی لازم الاجرا را در اختلافات پرونده های باز صادر می کند.

با این حال، عملکرد دانش‌آموزان کنتاکی بخشی از روند بسیار بزرگ‌تر کاهش شدید نمرات ریاضی و خواندن در سراسر کشور در طول همه‌گیری بود.

اکنون تلاش برای کشف سوابق مربوط به تعطیلی مدارس، دور جدیدی از انگشت اشاره را برانگیخته است.

بشیر گفت که طرح های پیشنهادی او برای غلبه بر کمبود معلم، آماده سازی بهتر کودکان پیش دبستانی برای مهدکودک و کمک به دانش آموزان برای جبران و پیشرفت است.

بشیر گفته است که سرپرستی او در ایالت در طول شیوع بیماری همه گیر جانها را نجات داد و او از دستورالعمل های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پیروی کرد. او همچنین در طول همه‌گیری گفت که در شکل‌دهی سیاست‌های کروناویروس «سیاست تمام شده است».

در رد این درخواست، دفتر فرمانداری پیشنهاد کرد که پیگیری هر گونه مکاتبات مربوط به مسائل مربوط به تعطیلی مدارس بیش از حد گسترده باشد. دفتر کامرون گفت که جمهوری خواهان ایالتی در دادگاه تجدید نظر «روشن کرد» که دفتر Beshear می تواند با جستجو در حساب های ایمیل افراد نام برده و استفاده از عبارات جستجوی خاص، این درخواست را برآورده کند.