اتاق فرار کیش دالان نفرین شده شهربازی هایلند تخفیف-آل اسکیپ

اتاق فرار کیش دالان نفرین شده شهربازی هایلند تخفیف-آل اسکیپ

این مجموعه به کارت‌خوان و پارکینگ اختصاصی همراه با جای پارک آسان مجهز است. پذیرای قدم بانوان و آقایان نیز خواهد بود و سناریوی ویژۀ سفر در زمان را ارائه خواهد داد. افرادی که می‌توانند در این بازی پرشور حضور داشته باشند ۴ تا ۶ نفر در نظر گرفته شده‌اند.

امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. دنیای اتاق فرار درست شبیه قصه‌های خیالیه که حالا واقعی شده‌. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره. اتاق فرار (خانه خاکستر) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در نارمک تهران واقع شده است.

  • از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی.
  • چیزی شبیه لوکیشن یک فیلم ترسناک یا پلیسی یا جنایی اما در هر صورت معمایی که شما و افراد هم‌گروه شما بازیگران آن خواهید بود.
  • که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند.
  • و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد.
  • با وجود اینکه اتاق‌ فرارها فضا و سبک‌های بسیار متنوعی دارند، قوانین آن‌ها تا حدود زیادی شبیه به یکدیگر است.

انسان همیشه به دنبال آزادی‌طلبی بوده و خواندن داستان‌های معروف فرار از زندان، مثل داستان معروف زندانیان آلکاتراز، یا فرار اسرای جنگی لیبی و… همیشه به ما یادآوری می‌کند که چطور یک انسان می‌تواند برای رسیدن به هدف خود و… همزمان با تاسیس مجموعه‌ی اسکیپ‌‌رومیست از لوگوی این مجموعه نیز رونمایی شد.

در این بازی، شما در یک جزیره سقوط خواهید کرد و یک ساعت فرصت دارید تا قبل از اینکه جزیره توسط بمب نابود شود از آن فرار کنید. اسکیپ روم مورد نظر، بازی معمایی را برای شما فراهم می کند و درجه سختی آن شصت درصد است. این اتاق برای کسانی که اولین بار است اتاق های فرار را تجربه می کنند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این بازی که از دیگر اتاق های فرار تهران است، درجه سختی تقریبا بالایی دارد.

کد تخفیف شما

ژانر این بازی هیجان انگیز و ترسناک است و درجه سختی زیادی دارد. هزینه انجام بازی اتاق فرار پنهان شده در سایه برای هر نفر 100 هزار تومان است. اتاق فرار سرقت از جمله اتاق های فرار تهران است که داستان آن به صورت کارآگاهی طراحی شده است. زمان این بازی نود دقیقه است و 4 تا 7 نفر می توانند در این بازی شرکت کنند. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

قوانین اتاق فرار

هم اکنون هم به یاد افسانه ها هزارتویی در بعضی از کشورها وجود دارد که هر سال جشنی در این باره برگزار می شود. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. در ضمن ما سه نفر بودیم و قانونا باید با همین سه نفر برنامه اجرا میشد اما یک گروه ۴ نفره هم به ما اصافه کردند برای اینکه سریعتر نوبت بقیه بشود. دالان فرار جالب بود ولی جو و محیط جالبی در مجموعه ی هایلند وجود ندارد. 2-مبلغ بیعانه معادل هزینه دو نفر میبشاد که از کل مبلغ موقع تسویه کسر میگردد. پایگاه خبری افکارخبر توسط سرورهای گروه نرم افزاری آسام میزبانی می شود.

اتاق فرار مرداب

اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (تنهایی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این کد تخفیف اسکیپ روم بازی شرکت می‌کنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود.

بله، اتاق فرارهای ما فعالیت‌هایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، تقویت کارگروهی و بررسی عملکرد افراد است و مجموعه قابلیت سرویس‌دهی همزمان به گروه‌های تعداد نفرات بالا را دارد. اگر زیر 18 یا بالای 50 سال سن دارید باید در انتخاب ژانر اتاق فرار دقت بیشتری داشته باشید چراکه ژانرهای ترسناک، دلهره آور ممکن است برای شما مناسب نباشد. از مهمترین این مهارت ها می توان به کار گروهی ، مدیریت زمان و همچنین حضور ذهن نیز اشاره کرد. دیگر مهارت ها و چالش هایی که اصولا در اتاق های فرار با آن روبرو می شوید ، بازی ریاضی ، اطلاعات عمومی ، بازی با نور و سایه و دیگر حس های پنج گانه ی شماست. در خیلی از موارد بخصوص در زمینه ی اطلاعات عمومی ، حتی اگر شما از آن اطلاع نداشته باشید ، در بازی با وجود روش های کمکی متنوع می توانید کماکان به بازی خود ادامه داده و در مسیر بازی پیش بروید. باید دقت داشت در یک اسکیپ روم همواره تلاش می شود مهارت های شما هرچه بیشتر و متنوع تر در عین حفظ سرگرمی به چالش کشیده شود و همچنین حتماً در طرح معماها ، داستان و یا پاسخ سؤالات ، جنبه ی آموزشی اتاق فرار نیز حفظ شود.