کمیته 6 ژانویه فیلم های استفاده نشده از سخنرانی ریاست جمهوری در 7 ژانویه را نشان می دهد

دونالد ترامپ: من می خواهم با خطاب به حمله شنیع دیروز شروع کنم و به کسانی که قانون را زیر پا گذاشته اند، شما هزینه خواهید کرد. شما نماینده جنبش ما نیستید. شما نماینده کشور ما نیستید.

ایوانکا ترامپ: اکنون، کنگره تأیید کرده است –

ایوانکا ترامپ: اما کنگره تأیید کرده است – اکنون، کنگره تأیید کرده است –

ایوانکا ترامپ: نه نگهش دار

دونالد ترامپ: تنها هدف من اطمینان از صحت رای بود. تنها هدف من اطمینان از صحت رای بود.



منبع

دونالد ترامپ: آره درست.

ایوانکا ترامپ: فقط بیرون بیار حمله شنیع –

و اگر شما قانون را زیر پا گذاشتید – نمی توانم این را بگویم. من نیستم– قبلاً گفتم شما پرداخت خواهید کرد. تظاهرکنندگانی که به کاپیتول نفوذ کردند، صندلی آن را نادیده گرفتند – این مکان آلوده است، درست است؟ ببین من خیلی خوب نمیبینمش باشه، این کارو میکنم من قصد دارم این کار را انجام دهم. بیا بریم.

دونالد ترامپ: خوب است. کلمه دیروز را بیرون بیاورید زیرا با حمله شنیع کار نمی کند. در مورد کشور ما – بگو در مورد کشور ما. می خواهید آن را بگویید؟

در جریان استماع روز پنج‌شنبه کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه، فیلم خام استفاده نشده از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در شامگاه 7 ژانویه 2021، برای اولین بار پس از نگرانی‌هایی که ممکن است برکنار شود از سمت خود برکنار شد، در معرض دید عموم قرار گرفت. اصلاحیه 25.

رونوشت ویدیویی

دونالد ترامپ: دیگه نگفتم پس بگذار – بگذار ببینم. به پاراگراف قبل بروید. خوب؟ من می خواهم با پرداختن به حمله شنیع دیروز شروع کنم. دیروز برای من کلمه سختی است.

اما این انتخابات اکنون به پایان رسیده است. کنگره نتایج را تایید کرده است. من نمی خواهم بگویم که انتخابات تمام شده است، فقط می خواهم بگویم که کنگره نتایج را تایید کرده است بدون اینکه بگویم انتخابات به پایان رسیده است. خوب؟

بگویید حمله شنیع به ملت ما.