کمیته مجلس نمایندگان می گوید اظهارنامه های مالیاتی ترامپ روز جمعه برای عموم منتشر می شود

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

ساعت برای کمیته در حال حرکت است، کمیته ای که با ادای سوگند کنگره جدید در هفته آینده، کنترل را به جمهوری خواهان واگذار خواهد کرد.

این کمیته هفته گذشته در یک رای گیری خط حزبی به علنی کردن بازگشت ها رای داد و در ابتدا قصد داشت اسناد را در اوایل چهارشنبه گذشته منتشر کند، اما افشای آن به تعویق افتاد زیرا کارکنان هنوز در حال ویرایش اطلاعات شخصی حساس مانند شماره های تامین اجتماعی هستند. مدارک.

امتناع ترامپ از انتشار اظهارنامه‌هایش به موجی از سوء ظن در مورد آنچه که او می‌خواست پنهان کند منجر شد – معاملات تجاری خارجی، ثروتی کمتر از آنچه که علناً ادعا می‌کرد یا اینکه آیا کمتر از یک آمریکایی معمولی مالیات پرداخت می‌کرد.

انتظار می رود مجموعه ای از شش سال بازگشت شخصی ترامپ و برخی از بازده های تجاری او در روز جمعه به عنوان بخشی از جلسه رسمی مجلس نمایندگان در پرونده کنگره ثبت شود. آخرین تاخیر اولین بار توسط CNN گزارش شد.

این کمیته در ماه نوامبر پس از سال‌ها درگیری در دادگاه برای اسنادی که از نزدیک نگهداری می‌شد، این اسناد را که سایر روسای جمهور به طور معمول در چهار دهه گذشته منتشر کرده‌اند، به دست آورد.

سخنگوی این کمیته روز سه شنبه گفت، کمیته راه و روش مجلس نمایندگان قصد دارد روز جمعه اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ را منتشر کند.

این اختلاف به دیوان عالی ختم شد و دادگاه آخرین درخواست ترامپ را در دستوری کوتاه که درست قبل از روز شکرگزاری صادر شد رد کرد.

این گزارش همچنین نشان داد که علی‌رغم سیاست IRS مبنی بر اینکه رؤسای جمهور باید تحت بازرسی‌های اجباری قرار گیرند، آژانس بررسی مالیات‌های وی را تا زمانی که کمیته راه‌ها و ابزارها در سال 2019 درخواست اطلاعاتی درباره ممیزی‌های اجباری کرد، آغاز نکرد.

گزارش 39 صفحه‌ای کمیته مشترک مالیات که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که ترامپ مالیات نسبتا کمی پرداخت کرده است، از جمله تنها 750 دلار مالیات بر درآمد فدرال در سال‌های 2016 و 2017 و هیچ‌کدام در سال 2020.