کمپ از رقابت کالینز در جورجیا در سیلی بیشتر به ترامپ حمایت می کند

جونز، یک دموکرات باسابقه که از ترامپ حمایت کرد و با خروج او از مجلس ایالتی در سال 2021، احزاب خود را تغییر داد، از تلاش جمهوری خواهان علیه کمپ برای پاک کردن میدان برای پردو به دستور ترامپ صرف نظر کرد. در مقابل، ترامپ از جونز در ناحیه 10 که 18 شهرستان در شرق آتلانتا از جمله آتن را پوشش می دهد، حمایت کرد.

آتلانتا (AP) – فرماندار برایان کمپ روز پنجشنبه از مایک کالینز در دور دوم انتخابات ناحیه دهم کنگره جورجیا حمایت کرد، حرکتی که بار دیگر او را در تضاد با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ قرار می دهد و در عین حال به او کمک می کند تا امتیاز خود را در برابر حریف سابق تسویه کند.

جونز در بیانیه ای گفت: «این چیزی است که باید به آن افتخار کرد – نه شرمنده – و دقیقاً به همین دلیل است که رئیس جمهور ترامپ از من حمایت کرد. من برای پیوستن به تشکیلات کنگره کاندید نمی شوم. من برای تخریب آن در کنگره شرکت می کنم.



Source link

سایر مقاماتی که کالینز را تایید کرده اند شامل 11 کلانتر شهرستان و 17 قانونگذار ایالتی هستند، اگرچه جونز از انجمن ملی تفنگ حمایت کرد. جونز گفت که حمایت کمپ دلیل دیگری بر این است که او مورد علاقه جمهوریخواهان مستقر نیست.

برنده رقابت روز سه‌شنبه به انتخابات سراسری نوامبر در برابر نامزد دموکرات‌ها راه پیدا می‌کند، همچنین در دور دوم سه‌شنبه بین تابیتا جانسون-گرین و جسیکا فور تعیین می‌شود.

پیام او بازتاب مضامینی بود که توسط کالینز تاکید شده بود، که در طول مبارزات انتخاباتی خود اظهار داشت که به دلیل سابقه طولانی او به عنوان یک دموکرات نمی توان به جونز اعتماد کرد. کالینز همچنین به اتهامات متعددی اشاره کرد که علیه جونز در زمانی که او به عنوان مدیر عامل منتخب شهرستان دی کالب مطرح شد، از جمله اینکه او پروژه های ساختمانی را واگذار کرده و جزئیات امنیتی گران قیمتی دارد. علاوه بر این، زنی ادعا کرد که جونز در اواخر سال 2004 به او تجاوز کرده است. جونز گفت که این برخورد جنسی توافقی بوده است.

برنده جونز-کالینز در این منطقه که قانونگذاران برای انتخاب یک جمهوری خواه قرعه کشی کردند، مورد علاقه شدید خواهد بود. این کرسی پس از کناره گیری جودی هایس، نماینده سابق ایالات متحده در یک مناقصه ناموفق مورد حمایت ترامپ برای وزیر امور خارجه جورجیا باز است. هم جونز و هم کالینز با ترامپ که همچنان در میان رای دهندگان جمهوری خواه محبوبیت دارد، وفاداری کرده اند.

کمپ آخرین عضو تشکیلات جمهوری خواه است که از کالینز، مالک شرکت حمل و نقل و پسر مک کالینز، نماینده فقید کنگره حمایت می کند. کالینز در حال رقابت با ورنون جونز، دشمن اصلی سابق کمپ است که از حمایت ترامپ برخوردار بوده است. در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان جورجیا در ماه گذشته، کمپ یکی دیگر از نامزدهای مورد حمایت ترامپ را شکست داد: سناتور سابق آمریکایی دیوید پردو.

کالینز در 24 می 26 درصد و جونز 22 درصد آرا را به دست آوردند. از آنجا که هیچ کس اکثریت را به دست نیاورد، قانون ایالتی نیاز به دور دوم داشت.

کمپ، که در ناحیه 10 زندگی می کند، گفت که به کالینز رای خواهد داد و از جمهوری خواهان خواست “در فرستادن یک محافظه کار مورد اعتماد به واشنگتن به من بپیوندند.”