پل رایان پیش از 6 ژانویه با مایک پنس تماس گرفت و به او گفت که او اختیاری برای لغو شکست دونالد ترامپ در انتخابات ندارد.

بیشتر: هیأت کنگره ویسکانسین به جلسه استماع 6 ژانویه پاسخ متفاوتی ارائه کرد زیرا جمهوری خواهان توجه را به جاهای دیگر معطوف کردند.

شهادت شورت یکی از تنها نگاه‌های اجمالی به واکنش رایان به تلاش ترامپ برای براندازی شکستش در انتخابات است. رایان، بومی جانسویل که به مدت 20 سال نماینده حوزه اول کنگره بود، پس از حمله به کنگره تا حد زیادی ساکت ماند اما در هفته های بعد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کرد.

شورت در اظهارات خود برای کمیته گفت: «فکر می‌کنم او افتخار می‌کرد که در کنار رئیس‌جمهور برای تمام کارهایی که انجام شده بود ایستاد. اما من فکر می کنم او در نهایت می دانست که وفاداری به قانون اساسی اولین و مهمترین سوگند او بود.

در حالی که پنس آماده بود علناً از ترامپ انکار کند، با رایان و معاون رئیس جمهور سابق دن کویل مشورت کرد که هر دو گفتند پنس صلاحیت تغییر نتیجه انتخابات را ندارد.

مشترکین ما این گزارش را ممکن می سازند. لطفاً با عضویت در Journal Sentinel در jsonline.com/deal از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید.

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: جلسات استماع 6 ژانویه: پل رایان به پنس گفت که نمی تواند انتخابات را تغییر دهد.





Source link

شهادت شورت در سومین روز جلسات استماع شواهد جمع آوری شده توسط تحقیقات کمیته ارائه شد. بر تلاش‌های ترامپ و جان ایستمن، وکیل محافظه‌کار، برای متقاعد کردن پنس برای لغو انتخابات متمرکز شده است.

برنامه را دانلود کنید: آخرین اخبار، ورزش و موارد دیگر را دریافت کنید

ترامپ در پاسخ، رایان را “نفرین” بر حزب خواند.

با مولی بک در [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @MollyBeck.

“رایان می خواست زنگ بزند و بگوید شما می دانید، شما اختیار بیشتری ندارید و من گفتم: “آقای رئیس مجلس، می دانید، مایک. می دانید، او نمی داند … شما می دانید که او این را تشخیص می دهد.” و ما به نوعی در مورد آن خندیدیم و او گفت: “من متوجه شدم.” و او بعداً با معاون رئیس جمهور صحبت کرد تا، فکر می کنم، همین گفتگو را داشته باشد.

ایستمن یک چهره کلیدی در جنبشی در میان برخی از جمهوری خواهان ویسکانسین است که برای ادامه تلاش برای عدم تایید انتخابات ریاست جمهوری 2020، حرکتی که از نظر قانونی غیرممکن است. او در ماه آوریل با رابین ووس، رئیس مجلس، دیدار کرد تا تلاش کند جمهوریخواه روچستر را متقاعد کند تا با قطعنامه‌ای که 10 رای الکترال ویسکانسین را پس می‌گیرد، پیش برود.

در اوایل این ماه، رایان در کمپین انتخاباتی از تام رایس، نماینده آمریکا از کارولینای جنوبی حمایت کرد که به استیضاح ترامپ رای داد و رایان در تایید خود گفت که بسیاری از جمهوری خواهان می خواستند ترامپ را پس از 6 ژانویه استیضاح کنند، اما “فقط این کار را نکردند”. جرات انجام این کار را ندارم.” رایس مسابقه اولیه خود را این هفته از دست داد.

معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس، چپ، و رئیس سابق مجلس نمایندگان، پل رایان، در سمت راست

بیشتر: روابط ویسکانسین با 6 ژانویه ممکن است واضح تر شود زیرا کمیته منتخب بر تلاش برای توقف صدور گواهی تمرکز می کند.

شورت در یک شهادت پشت درهای بسته که در طی یک سخنرانی ارائه شد، گفت رایان با پنس و رئیس دفترش، مارک شورت تماس گرفت تا این موضوع را مطرح کند که پنس صلاحیت لغو نتایج انتخاباتی را که قرار بود در 6 ژانویه 2021 تأیید کند، ندارد. جلسه پنج‌شنبه کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا که رویدادهای منتهی به شورش کنگره ایالات متحده را بررسی می‌کند.

معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس، چپ، و رئیس سابق مجلس نمایندگان، پل رایان، در سمت راست

رایان در سخنرانی خود در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان در کالیفرنیا گفت: “اگر علت محافظه کارانه به جذابیت پوپولیستی یک شخصیت یا تقلیدهای درجه دوم بستگی دارد، پس ما به جایی نخواهیم رسید.” “رای دهندگانی که به دنبال رهبران جمهوری خواه هستند می خواهند استقلال و شجاعت را ببینند. آنها تحت تاثیر تماشای افراد بله برون و چاپلوسانی که به مار-آ-لاگو هجوم می آورند، نخواهند شد.”

کارشناسان حقوقی و وکلای قانون اساسی این ایده را فانتزی نامیده‌اند، اما این ایده توسط یک نامزد جمهوری‌خواه برای فرمانداری و قاضی سابق دیوان عالی که رهبری بازنگری با بودجه مالیات‌دهندگان در انتخابات 2020 برای Vos را بر عهده دارد، ترویج شده است.

برای اطلاع از اخبار سیاسی هفته که توضیح داده شده است، در خبرنامه سیاست ویسکانسین ما مشترک شوید.

ترامپ و رایان سال‌ها رابطه سردی با هم داشتند که آخرین بار در سال 2021 زمانی که رایان از افزایش ترامپیسم در حزب جمهوری‌خواه انتقاد کرد، به شدت شروع شد.

مدیسون – در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در هفته های پس از شکست مجدد در انتخابات، کمپین فشاری را بر معاون رئیس جمهور برای جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن به راه انداخت، پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، با مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت تماس گرفت تا به او یادآوری کند که این کار را انجام داده است. قدرت برآوردن خواسته های ترامپ را ندارند.