کمپین بایدن آگهی جدیدی منتشر کرد که در آن از تلاش ترامپ برای لغو اوباماکر انتقاد کرد

واشنگتن – بایدن کمپین تبلیغاتی دیجیتالی جدیدی را روز جمعه منتشر کرد که در آن از رئیس جمهور سابق انتقاد کرد دونالد ترامپفشار برای لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه.

این تبلیغ 30 ثانیه‌ای که ابتدا با NBC News به اشتراک گذاشته شد، حاوی صدای انتقاد ترامپ از ACA است، زیرا متن روی صفحه نشان می‌دهد که عبارت دوم ترامپ چه معنایی برای مراقبت‌های بهداشتی دارد.

در متن این نامه آمده است: «دونالد ترامپ زمانی که رئیس جمهور بود، سعی کرد مراقبت های بهداشتی ما را از بین ببرد.

ترامپ هنگام ظاهر شدن متن می گوید: «اوباماکر یک فاجعه است.

پیام‌ها روی تصویری از یک مانیتور قلب قرار می‌گیرند که در نهایت به صورت صاف می‌شوند.

در پیام تبلیغاتی آمده است: “اگر او موفق شود… 45 میلیون آمریکایی ممکن است بیمه درمانی خود را از دست بدهند.” “و شما می توانید یکی از آنها باشید.”

این آگهی با عنوان «فلت لاین» تنها یک روز قبل از چهاردهمین سالگرد امضای قانون منتشر می شود. بر اساس این کمپین، این برنامه در پلتفرم‌هایی از جمله یوتیوب و متا در سراسر ایالت‌های میدان نبرد پخش خواهد شد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای درباره این آگهی گفت: «این که بگوییم مراقبت‌های بهداشتی مقرون‌به‌صرفه برای میلیون‌ها نفر در ماه نوامبر در دسترس است، زیاده‌روی نیست. من مصمم تر از همیشه هستم که حملات جمهوری خواهان MAGA را شکست دهم و مراقبت های بهداشتی را به یک حق و نه یک امتیاز در آمریکا تبدیل کنم. می دانم که این کار را خواهیم کرد.

قانون مراقبت های بهداشتی بخشی از امضای رئیس جمهور وقت بود باراک اوباما و دستور کار معاون رئیس جمهور وقت جو بایدن. این قانون ایجاب می کرد که همه ایالت ها بازارهایی را برای بیمه درمانی فراهم کنند و از آن زمان میلیون ها نفر برای پوشش از طریق این صرافی ها ثبت نام کرده اند.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود بر لغو ACA تاکید کرده بود. در سال 2017، لایحه لغو اوباماکر زمانی که سه سناتور جمهوری‌خواه و همه دموکرات‌ها به آن رای منفی دادند، به سختی شکست خورد.

ترامپ سال گذشته فشار خود را علیه ACA احیا کرد و در پلتفرم رسانه اجتماعی خود، Truth Social، گفت که “به طور جدی به دنبال گزینه های جایگزین است.” او بعداً این اظهارات را تکرار کرد و گفت که می‌خواهد اوباماکر را «جایگزین» کند.

سایر جمهوری خواهان تمایل خود را برای مشارکت با ترامپ در لغو و جایگزینی این قانون برجسته نشان داده اند، سناتور جی. سناتور تد کروز، R-Texas، نگرانی های مشابهی را در مورد مقرون به صرفه بودن ذکر کرد و گفت: “کاهش حق بیمه برای تگزاسی ها بسیار مهم است.”

اما بایدن معتقد است که این طرح ها مقرون به صرفه هستند.

او در این بیانیه گفت: «زمانی که در سال 2020 نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدم، به مردم آمریکا قول دادم که از قانون مراقبت مقرون به صرفه در برابر حملات حزبی محافظت کنم و بر اساس آن بنا کنم. این دقیقاً کاری است که من انجام داده‌ام: دریافت بیمه درمانی مقرون‌به‌صرفه برای افراد بیشتر، کاهش قیمت داروهای تجویزی، و دادن فضای تنفس بیشتر به خانواده‌ها.»

نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، در یک تماس کمپین انتخاباتی بایدن و هریس در روز شنبه، جمهوری‌خواهان مجلس را متهم کرد که «پیشنهاد بودجه‌ای جدید را که بسیاری از حمایت‌های ACA را از شرایط موجود حذف می‌کند و … حق بیمه کمتری را که تحت رهبری رئیس‌جمهور ارائه می‌شد، حذف می‌کند. . آنها می‌خواهند آن را حذف کنند و قیمت‌های پایین‌تر داروی ما را برای سالمندان معکوس کنند.»

او افزود: “ما چاره ای نداریم. ما باید در این انتخابات پیروز شویم.”

در همان تماس، بایدن و اوباما از مقرراتی استفاده کردند که به گفته آنها به جوانان آمریکایی کمک می کند و خطری را که می گویند دولت دوم ترامپ برای قانون ایجاد می کند، مطرح کردند.

اوباما با تاکید بر تلاش های دولت بایدن برای “تقویت و توسعه ACA” به خبرنگاران گفت: “من نمی توانم به ACA افتخار کنم.”

بایدن در طول سخنرانی‌های خود اغلب از سیاست‌های مراقبت‌های بهداشتی دولت خود سخن می‌گوید و با استناد به اعلامیه کاخ سفید در ماه اکتبر مبنی بر موافقت شرکت‌های بزرگ دارویی برای شرکت در مذاکرات قیمت داروی مدیکر با دولت، و اقدام دولت برای اعمال سقف 35 دلاری بر هزینه‌های خارج از جیب، اشاره می‌کند. انسولین برای سالمندانی که مدیکر دارند.

رکورد 20 میلیون آمریکایی در سال جاری از طریق ACA برای بیمه درمانی ثبت نام کردند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع