کلیان کانوی، مشاور ارشد سابق کاخ سفید ترامپ می گوید که ران دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا کار “قابل توجهی” انجام داده است.

کلیان کانوی، دستیار سابق ترامپ گفت که ران دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا کار “قابل توجهی” انجام می دهد.

  • بسیاری از ناظران سیاسی پیش بینی می کنند که دیسانتیس از یک پیروزی راحت در انتخابات مجدد برای راه اندازی کمپین ریاست جمهوری 2024 استفاده کند.

    او افزود: “حداقل دو نفر از آنها دوستان شخصی نزدیکی هستند که من مرتباً با آنها صحبت می کنم. اما مردم مردم مهمترین آنها خواهند بود.”

    دیسانتیس به عنوان یکی از رقبای بالقوه ترامپ در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2024 حزب جمهوری خواه ظاهر شد.

  • او به Axelrod گفت: “من اهداکنندگان را دوست دارم. آنها در زندگی بسیار موفق هستند. آنها مردان و زنان فوق العاده ای در حزب جمهوری خواه هستند. آنها اغلب در مورد اینکه چه کسی رئیس جمهور بعدی است اشتباه می کنند.”

    او افزود: “و همچنین ثابت کرده است که می تواند در ایالتی با مازاد بودجه هنگفت، بدون افزایش مالیات، که برای بسیاری از مردم مهم است، حکومت کند.”

    او گفت: “فرماندار دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا کار قابل توجهی انجام داده است.” وی افزود که نماینده سابق کنگره “در مسیر انتخاب مجدد هیولا قرار دارد.”

    در سال 2018، دیسانتیس رقیب دموکرات خود، شهردار آن زمان تالاهاسی، اندرو گیلوم را با 0.4 درصد یا اندکی بیش از 32000 رای از بیش از 8.2 میلیون رای به صندوق انداخته، با اندک شکست شکست داد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    با این حال، بر اساس توپ کریستال ساباتو در مرکز سیاست دانشگاه ویرجینیا، که در حال حاضر این رقابت را به عنوان “احتمالا جمهوری خواه” طبقه بندی می کند، رئیس فعلی برای پیروزی مجدد برای دومین دوره در پاییز امسال مورد علاقه است.

    کانوی، که روابطش با ترامپ عمیق است، به اکسلرود گفت که دسانتیس “واقعاً هوشمندانه روی انتخاب مجدد خود تمرکز کرده است” و “درگیر بسیاری از نژادهای دیگر نمی شود.”

    کلیان کانوی، مشاور ارشد سابق ترامپ در کاخ سفید، طی مصاحبه اخیر گفت که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا – یکی از رقبای بالقوه حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 – کار “قابل توجه” را در رهبری ایالت سان شاین انجام می دهد.

    کانوی موضوع سطح آسایش فرماندار در میان حامیان مردمی را به صفر رساند، عنصری که بخشی از کل برند سیاسی ترامپ است، زیرا او از سال گذشته که از کاخ سفید خارج شد، میزبان راهپیمایی‌های «نجات آمریکا» در سراسر کشور بوده است.

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در کنفرانس CPAC 2022 در نهر روزن شینگل در اورلاندو سخنانی را ارائه می کند.سرویس خبری جو بربانک/اورلاندو سنتینل/تریبون از طریق گتی ایماژ

    • ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در کنفرانس CPAC 2022 در نهر روزن شینگل در اورلاندو سخنانی را ارائه می کند.

      او گفت: “یک آزمون بزرگ برای فرماندار دیسانتیس این است که “آیا او دوست دارد آنقدر که دوست دارد در آن کنفرانس های مطبوعاتی حضور داشته باشد، آن را برای مردم مخلوط کند؟” اما او کار بزرگی انجام داده و ثابت کرده است که می‌تواند با رسانه‌ها که برای هر نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری مهم است، کنار بیاید.»

      او به ترتیب در مورد فرمانداران سابق ویسکانسین، نیوجرسی و مینه سوتا گفت: “آنها به دنبال اسکات واکر، کریس کریستی، هر کسی به نام بوش، تیم پاولنتی در آن زمان رفتند. اتفاقاً همه مردم را دوست دارم و به آنها احترام می گذارم.”

      او در برنامه “The Axe Files” از شبکه CNN به دیوید اکسلرود گفت که او “در مسیر انتخاب مجدد هیولا قرار دارد.”

    • با این حال، این نظرسنجی کهنه کار سیاسی همچنین خاطرنشان کرد که نامزدهای اولیه حزب جمهوری خواه برای رقابت های ریاست جمهوری گذشته نیز دچار تزلزل شده اند و خلاء را برای نامزدهای نوظهور که ممکن است بخشی از گفتگوهای اولیه سیاسی نبوده اند ایجاد کند.

      کانوی در حین صحبت با دیوید اکسلرود، مشاور ارشد سابق کاخ سفید در «پرونده‌های تبر» سی‌ان‌ان، به دوران تصدی یکی از نامزدهای بالقوه جمهوری‌خواه اشاره کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنان به ایجاد زمینه برای نامزدی احتمالی خود ادامه می‌دهد. خود.