مارشال دادگاه عالی به دنبال اجرای قوانین ضد پیکتینگ است

خانه‌های قاضی از ماه می هدف اعتراضات قرار گرفته‌اند، زمانی که یک پیش‌نویس رای لو رفته حاکی از آن بود که دادگاه آماده است تا پرونده تاریخی Roe v. Wade در سال 1973 را که سقط جنین را در سراسر کشور قانونی می‌کرد، لغو کند.

به عنوان مثال، در اوایل این هفته، 75 معترض با صدای بلند در خانه یکی از جاستیس در شهرستان مونتگومری به مدت 20 تا 30 دقیقه در شب اعتصاب کردند، سپس به مدت 30 دقیقه در خانه جاستیس دیگر اعتصاب کردند، جایی که جمعیت به 100 نفر رسید و در نهایت بازگشتند. کرلی در نامه ای به الریش نوشت: «این دقیقاً همان رفتاری است که قوانین شهرستان مریلند و مونتگومری آن را ممنوع کرده است.»

سخنگوی پلیس شهرستان مونتگومری درخواست اظهار نظر را به سخنگوی الریش ارجاع داد. این سخنگوی بلافاصله به پرسش آسوشیتدپرس پاسخ نداد.

درخواست کرلی حدود یک ماه پس از آن مطرح شد که مردی کالیفرنیایی با اسلحه، چاقو و اسپری فلفل در نزدیکی خانه برت کاوانا، قاضی دیوان عالی مریلند، پس از اینکه به پلیس گفت قصد دارد قاضی را بکشد، پیدا شد. این مرد، نیکلاس جان راسک، 26 ساله، اهل سیمی ولی، کالیفرنیا، به تلاش برای قتل یک قاضی ایالات متحده متهم شده است.

کرلی نوشت که هر دو قانون مریلند و مونتگومری کانتی «تظاهرات اعتراضی» را در خانه‌های قضات ممنوع می‌کنند، و او از مقامات خواست تا به پلیس دستور دهند تا این مقررات را «اجرا کند».

سخنگوی دیوان عالی کپی‌هایی از نامه‌های کرلی را صبح شنبه در اختیار خبرنگاران قرار داد.

قضات دادگاه عالی ساکن ویرجینیا نیز هدف اعتراضات قرار گرفته اند. فرماندار GOP، گلن یانگکین، در ماه مه برای ایجاد یک محیط امنیتی در اطراف خانه های قضات ساکن در شهرستان فیرفکس تلاش کرد، اما مقامات محلی این درخواست را رد کردند. او همچنین تلاش کرد برای اعمال خاصی در جریان تظاهراتی که با هدف قضات یا دیگر افسران دادگاه انجام می‌شد، مجازات جدیدی ایجاد کند که قانونگذاران ایالتی آن را رد کردند.

کرلی نوشت، اعتراض‌ها و فعالیت‌های تهدیدآمیز «از ماه می افزایش یافته‌اند» و پس از صدور رای دادگاه در مورد لغو رو علیه وید در هفته گذشته ادامه یافته است.

مارشال گیل کرلی در نامه‌هایی به لری هوگان، فرماندار جمهوری‌خواه و مارک الریش، مدیر اجرایی شهرستان مونتگومری، نوشت: «برای هفته‌ها متوالی، گروه‌های بزرگی از معترضان که شعار می‌دادند، با استفاده از بوق‌های گاو و کوبیدن طبل خانه‌های قضات را به تظاهرات می‌کشیدند. .

سخنگویان هوگان همچنین بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.



منبع

واشنگتن (AP) – مارشال دادگاه عالی ایالات متحده از مقامات مریلند خواسته است تا اجرای قوانینی را که به گفته او ممنوعیت اعتصاب در خارج از خانه قضات ساکن در این ایالت را ممنوع می کند، افزایش دهند.