کریم عبدالجبار سه‌شنبه شب گوشت گاو خود را با شاک – نه لبرون – قطع می‌کند

عبدالجبار گفت: “این به شما برمی گردد. من هم شما را دوست دارم.” “من از شما بچه ها می خواهم که با بازی ما تمام دنیا را تحت تاثیر قرار دهید. این یک بازی فوق العاده است.”

شکیل اونیل، جلو، با بزرگان لیکر، کریم عبدالجبار، بالا سمت چپ و جورج میکان در سال 1996 ژست می گیرد. (NBAE / گتی ایماژ)

در حالی که لبرون جیمز و عبدالجبار در کانون توجه چیزهای خوبی درباره یکدیگر گفتند، آغوش آنها بلافاصله پس از شکستن رکورد گلزنی عبدالجبار توسط جیمز، گرما نبود. در آغوش گرفتن کوتاه و آرام در میانه زمین پس از آن انتظار می رفت که بزرگ سابق لیکرز به طور مکرر از جیمز به دلیل استفاده از پلت فرم خود انتقاد کرد، از جمله از او به دلیل عدم تایید واکسن کووید در زمانی که این ویروس تعداد زیادی از سیاهپوستان آمریکایی را می کشت. .

عبدالجبار در شبکه TNT گفت: «می‌خواهم به شق بگویم، به‌طور خاص از شما می‌پرسم امروز عصر، زیرا احساس کردید که من از شما خجالت می‌کشم یا شما را نادیده می‌گیرم – هرگز چنین نخواهد شد.» “و تو نشان دادی که چگونه همه مراکز لیگ را برای چند سال در آنجا له کردی. پس من در کنار تو هستم، شاک، هرگز اجازه نده کسی چیز دیگری به تو بگوید.”

لبرون جیمز، ستاره لیکرز، وسط، با کمیسر NBA، آدام سیلور، سمت چپ و کریم عبدالجبار ژست گرفته است.

لبرون جیمز، ستاره لیکرز، وسط، با کمیسر NBA، آدام سیلور، چپ و کریم عبدالجبار پس از اینکه روز سه شنبه در جریان باخت به اوکلاهما سیتی تاندر در Crypto.com Arena تبدیل به رهبر گلزنان تاریخ NBA شد، عکس می گیرد. (رابرت گوتیه/لس آنجلس تایمز)

این امر باعث شد عبدالجبار حمایت خود از اونیل را دوچندان کند.

شق پاسخ داد: “گوش کن، صحبت نکردن با من بهترین اتفاقی بود که در کارم افتاد، زیرا تنها کاری که می خواستم انجام دهم این بود که شما را تحت تاثیر قرار دهم، قربان. به زودی با شما صحبت خواهم کرد. انشاالله، و من شما را بسیار دوست دارم. من هرگز با کریم عبدالجبار بزرگ گوشت گاو نخواهم خورد. تو نباید نگران این باشی.”

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع با این حال، کاپیتان سابق لیکرز اطمینان حاصل کرد که در طول مصاحبه پس از بازی خود در TNT، هرگونه اشاره ای به صحبت با شکیل اونیل، ستاره سابق لیکرز را رد کرده است. در حالی که عبدالجبار از زمان بازنشستگی خود به ستایش اونیل پرداخته است، اونیل در بیوگرافی خود اظهار تاسف کرد و طی مصاحبه های مختلف هرگز در طول دوران حرفه ای خود مورد حمایت عبدالجبار قرار نگرفت.

کریم عبدالجبار سه‌شنبه شب به دنبال فرصتی برای هموار کردن رابطه‌اش با ستاره لیکرز بود.

اونیل با گفتن: “بله، به زودی با شما صحبت خواهم کرد، کلاهک.”

لس آنجلس – 1996: شکیل اونیل @@#34، کریم عبدالجبار @@#33 و جورج میکان.