جو بایدن برنامه اقتصادی را پس از سخنرانی وضعیت اتحادیه مطرح می کند: به روز رسانی زنده


سخنرانی مبارزاتی رئیس جمهور بایدن در مورد وضعیت اتحادیه سه شنبه شب بیش از یک سال جدید را نشان داد: از ریاست جمهوری متفاوتی استقبال کرد.

دو سال اول ریاست جمهوری بایدن با تصویب قوانین گسترده ای همراه بود. اما در طول دو سال دوم ریاست جمهوری او، حتی دستیابی به اساسی ترین اقدامات حکومتی دشوارتر به نظر می رسد.

پیش در فصل دوم: قانون کمتر و تحقیقات بیشتر توسط کنگره. دفاع بیشتر و حمله کمتر توسط کاخ سفید. و یک پیشنهاد مورد انتظار برای انتخاب مجدد که با محبوبیت ضعیف بایدن و اعتماد عمومی کمی به توانایی او برای رهبری شروع می شود.

در اینجا چه چیز دیگری در سیاست اتفاق می افتد:

  • بایدن بر طبقه کارگر تاکید دارد در حالی که برای پیشنهاد سال 2024 آماده می شود، پیام می دهد.

  • دولت بایدن در راه است: بایدن و معاون رئیس جمهور کامالا هریس قرار است در حداقل 20 ایالت برای برجسته کردن دستور کار بایدن رویدادهایی برگزار کنند.

  • تحقیقات بایدن به رهبری جمهوری‌خواه آغاز شد: کمیته نظارت مجلس نمایندگان قرار است از مدیران سابق توییتر در مورد پوشش رسانه ای لپ تاپ هانتر بایدن سوال کند.

تجزیه و تحلیل هوشمند به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

بایدن در حالی که برای مناقصه 2024 آماده می شود، بر پیام طبقه کارگر تمرکز می کند

همانطور که رئیس جمهور جو بایدن دوست دارد بگوید، کشور در نقطه عطف قرار دارد. ریاست‌جمهوری بایدن نیز همین‌طور است، زیرا او برای رقابت برای دور دوم ریاست‌جمهوری آماده می‌شود.

توصیفات بایدن در مورد اینکه چگونه سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی به نفع خانواده‌های طبقه متوسط ​​می‌شود، در میان کارگران یقه آبی – به‌ویژه رای‌دهندگان سفیدپوست که در کالج شرکت نکرده‌اند، طنین‌اندازی نمی‌کند. بسیاری در دهه گذشته از حزب دموکرات جدا شدند و در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از بایدن حمایت گرمی ارائه کردند.

پیش از اعلام انتخابات مجدد مورد انتظار در هفته های آینده، بایدن تلاشی هماهنگ برای بازگرداندن آمریکایی های طبقه کارگر به جامعه انجام می دهد. اولین توقف او در تور پس از دولت اتحادیه، در یک مرکز کارآموزی و آموزشی در ویسکانسین خواهد بود، ایالتی که مظهر چالش‌هایی است که دموکرات‌ها در انتخابات 2024 با مستقل‌ها و کارگرانی که به شدت آسیب دیده‌اند. کاهش تولید آمریکا

فرانچسکا چمبرز و جوی گاریسون

‘چهار سال بیشتر’: بایدن در حالی که رهبران حزب دموکرات را در فیلادلفیا گرد هم می آورد به سال 2024 اشاره می کند

بایدن پس از سخنرانی به ویسکانسین و فلوریدا سفر کرد

مقامات دولت بایدن این هفته در راه خواهند بود و رویدادهایی را در حداقل 20 ایالت برگزار می کنند تا بخش هایی از پیام رئیس جمهور را برجسته کنند.

خود بایدن روز چهارشنبه در ویسکانسین درباره برنامه اقتصادی خود صحبت خواهد کرد و پنجشنبه در فلوریدا در مورد امنیت اجتماعی و مدیکر صحبت خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور کامالا هریس به گرجستان و مینه سوتا می رود. تعداد زیادی از اعضای کابینه نیز در سراسر کشور در حال گسترش هستند.

– مورین گروپ

“ما در حال چرخش آن هستیم”: بایدن می گوید دموکرات ها باید به رای دهندگان طبقه کارگر توجه کنند

پانل مجلس برای پرسش از مدیران سابق توییتر در مورد پوشش لپ تاپ هانتر بایدن

کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان قرار است روز چهارشنبه از سه مدیر سابق توییتر در مورد سرکوب اخبار مربوط به لپ تاپ هانتر بایدن بشنوند که اولین تحقیق در مورد تأثیر احتمالی وی بر پدرش، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا است.

توییتر ابتدا در اکتبر 2020، هفته‌ها قبل از انتخابات، توزیع داستان‌های نیویورک پست درباره لپ‌تاپ را مسدود کرد، تصمیمی که مدیرعامل سابق آن را «غیرقابل قبول» خواند. رئیس کمیته، نماینده جیمز کامر، رئیس جمهور، می خواهد با یوئل راث، رئیس سابق اعتماد و ایمنی صحبت کند. ویجایا گاد، افسر ارشد حقوقی سابق؛ و جیمز بیکر، مشاور عمومی سابق، در مورد این حادثه.

اما جو بایدن دخالت در معاملات تجاری پسرش در اوکراین یا چین یا سود بردن از آنها را رد کرده است. وکلای هانتر بایدن خواستار تحقیقات جنایی در مورد توزیع محتویات لپ تاپ شدند. و دموکرات‌ها این تحقیق را به عنوان تئوری‌های توطئه «فوق‌حزبی» که رد شده‌اند، محکوم کردند.

– بارت یانسن

سندرز: بایدن مردم آمریکا را “شکست” داده است. خواستار “نسل جدید”

سارا هاکبی سندرز از آرکانزاس، در سن 40 سالگی جوان‌ترین فرماندار این کشور، از اشاره به اینکه جو بایدن 80 ساله پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ است دریغ نکرد – و اضافه کرد که زمان “نسل جدید” فرا رسیده است. رهبری جمهوری خواهان

سندرز در پاسخ رسمی حزب جمهوری خواه به سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه گفت: «بایدن و دموکرات ها شما را ناکام گذاشتند». “زمان تغییر فرا رسیده است.”

سندرز که از عمارت فرماندار در لیتل راک، آرک صحبت می کرد، به مسائل داخلی مانند تورم، مهاجرت و جنایت اشاره کرد. سندرز همچنین با انتقاد از سیاست خارجی رئیس جمهور گفت، بایدن برای فرماندهی کل قوا «نالایق» است.

سندرز با استناد به اکثریت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان گفت: ما دولت بایدن را پاسخگو خواهیم کرد.

– دیوید جکسون

بیشتر: در پاسخ جمهوری خواهان به وضعیت اتحادیه بایدن، قولی برای جلوگیری از دستور کار رئیس جمهور

رئیس مجلس اینتل: بالون جاسوسی چین به سایت‌های حساس موشکی و تسلیحات هسته‌ای رفت

مایک ترنر، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان، از ایالت اوهایو، گفت: بالون نظارتی چین بر روی سایت‌های نظامی حساس ایالات متحده علاوه بر مکان‌هایی در مونتانا که قبل از ساقط شدن در سواحل کارولینای جنوبی شنبه گذشته بود، مانور داد.

ترنر در نشستی با خبرنگاران گفت: «اگر مسیری را انتخاب کنید که این بالون طی کرد، و هر جایی که یک سایت دفاع موشکی، زیرساخت واقعی تسلیحات هسته‌ای دارید، یک X قرار دهید، این مسیر را دنبال خواهید کرد.» بنابراین من فکر می کنم نتیجه طبیعی این است که جمع آوری اطلاعات با توجه به تلاش برای تأثیرگذاری بر فرماندهی و کنترل دفاع موشکی و تسلیحات هسته ای ما باشد.»

ترنر در این مورد توضیح بیشتری نداد یا جزئیات دیگری در مورد تحقیقات در حال انجام در مورد بالون چین در میان گذاشت و در برخی موارد به ماهیت طبقه بندی شده این اطلاعات اشاره کرد. اما او گفت که جامعه اطلاعاتی ایالات متحده قرار است اواخر این هفته به او و سایر اعضای رهبری کنگره که باند هشت را تشکیل می‌دهند، درباره بالون و تلاش‌ها برای به دست آوردن اطلاعات از بازیابی آن اطلاعاتی ارائه کند.

– جاش مایر

بیشتر: وزارت دفاع زمانی که برای اولین بار کشف شد فکر نمی کرد که بالون جاسوسی یک تهدید نظامی باشد

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: GOP تحقیقاتی را آغاز می کند زیرا بایدن دستور کار اقتصادی را تبلیغ می کند: به روز رسانی زنده



منبع