کایل ریتنهاوس می گوید پیروزی جانی دپ بر امبر هرد باعث شد که از رسانه ها به دلیل افترا شکایت کند.

در آن زمان، Rittenhouse هیچ رسانه خاصی را که قصد داشت دنبال کند، شناسایی نکرد.

“هیات منصفه جانم را به من پس دادند.” “حقیقت هرگز شکست نمی خورد.” ریتنهاوس گفت: “جانی دپ. من این را احساس کردم! به جانی و تیمش بابت لباس افترای او تبریک می گویم.” توییت کرد.

روز چهارشنبه، Rittenhouse هیئت منصفه را به خاطر پیروزی دپ در کت و شلوار افترا علیه همسر سابق این بازیگر، امبر هرد، تحسین کرد. هیئت منصفه دریافت که امبر هرد و جانی دپ بدنام شده اند، اما به دپ پول بیشتری اعطا کردند – 15 میلیون دلار.

Rittenhouse ادعا می کند که برخی از افراد مشهور علیرغم تبرئه شدن او، او را به خاطر خطاب به او “قاتل” بدنام کردند.

  • کایل ریتنهاوس می‌گوید پیروزی جانی دپ بر امبر هرد در دادگاه، انگیزه او را برای تشکیل پرونده‌های افترای خودش تقویت می‌کند.

    او سپس در توئیتی جداگانه اضافه کرد که درباره پرونده های افترای خود “اعلان جدیدی” دارد و به مردم می گوید “برای اطلاعات بیشتر در این هفته مراقب فاکس نیوز” و وب سایت پروژه پاسخگویی رسانه ها باشند.

    در فوریه، Rittenhouse اشاره کرد که ممکن است از سازمان‌های رسانه‌ای شکایت کند و به تاکر کارلسون از فاکس نیوز گفت که در حال راه‌اندازی ابتکاری به نام پروژه پاسخگویی رسانه‌ای برای جمع‌آوری پول برای شکایت از سیاستمداران، افراد مشهور و ورزشکاران است. ریتنهاوس مجری برنامه «نما» ووپی گلدبرگ و بنیانگذار «ترک‌های جوان» را جنک اویگور نام برد و گفت که آن‌ها «در فهرست او» از افرادی هستند که باید علی‌رغم تبرئه شدن او را «قاتل» خواندند.

    کایل ریتن‌هاوس می‌گوید حکم دپ هرد به تمایل او برای طرح دعوای افترای خودش «شعله می‌کند».

  • ریتن هاوس در جریان اعتراضات در کنوشا، ویسکانسین، دو نفر را به ضرب گلوله کشت.

  • “محاکمه جانی دپ به من غذا می دهد، شما می توانید در رسانه ها با دروغ ها مبارزه کنید و باید!” ریتن هاوس توییت کرد.

    به نوبه خود، ریتنهاوس پس از تبرئه شدن، به یک قهرمان جناح راست تبدیل شد و به عنوان یک برنده رسانه اصلی شناخته شد. او همچنین از چهره هایی مانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و قانونگذارانی مانند نمایندگان لورن بوبرت، مت گاتز و مارجوری تیلور گرین تمجید کرده است.

    کایل ریتنهاوس در طول محاکمه اش یک صفحه نمایش را تماشا می کند.

    وب‌سایت این سازمان خود را به‌عنوان «وسایل نقلیه رسمی جمع‌آوری کمک مالی برای کمک به کایل ریتن‌هاوس برای پاسخگویی بدترین متخلفان رسانه‌های فعال ما در دادگاه» معرفی می‌کند. همچنین مجموعه‌ای از محصولات مانند پیراهن‌هایی که روی آن عبارت «مسئولیت اتفاق می‌افتد» به فروش می‌رساند.

    مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید





    Source link

    ریتنهاوس که در آگوست 2020 در کنوشا، ویس به دو مرد شلیک کرد و نفر سوم را مجروح کرد، در نوامبر 2021 از پنج اتهام از جمله قتل درجه یک تبرئه شد. ریتنهاوس و مادرش، وندی ریتنهاوس، چندین طرف – از رئیس جمهور جو بایدن گرفته تا رسانه ها و افراد مشهور را متهم کرده اند که او را بدنام کرده اند.

    کایل ریتنهاوس می‌گوید پیروزی جانی دپ بر امبر هرد در یک دعوای حقوقی برای افترا، اکنون انگیزه او را برای پیگیری دعاوی احتمالی خود علیه رسانه‌ها تقویت می‌کند.آسوشیتدپرس