کارشناس فاشیسم ادعا می کند که دیسانتیس “فردی بسیار خطرناک” است، زیرا او “در حال حاضر تمام درس های ترامپ را جذب کرده است” اما هیچ توشه ای ندارد.

ران دیسانتیس، فرماندار تازه سوگند خورده به همراه همسرش کیسی دیسانتیس برای رویدادی در برج آزادی می‌آیند، جایی که او باربارا لاگوآ را به دادگاه عالی فلوریدا در 09 ژانویه 2019 در میامی، فلوریدا معرفی کرد. آقای دیسانتیس دیروز به عنوان چهل و ششمین فرماندار ایالت فلوریدا سوگند یاد کرد.عکس جو رادل/گتی ایماژ

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

بن غیات چندین مقاله نوشت که مورد او بود.

یک منبع آگاه به اینسایدر گفت: ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، می‌تواند جانشین طبیعی جمهوری‌خواه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری 2024 باشد، و او با درام ترامپ همراه نخواهد شد.

او در یک مصاحبه گسترده به اینسایدر گفت که با توجه به جلسات استماع 6 ژانویه، ترامپ ممکن است برای نجات دموکراسی آمریکا در آستانه انتخابات 2024 نیاز به پیگرد قانونی داشته باشد. .

روث بن غیات مورخ دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب «مردان قوی: موسولینی تا امروز» است. او روند افول دموکراسی را از ایالات متحده گرفته تا روسیه و جاهای دیگر مطالعه کرده است.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در بهترین موقعیت برای جانشینی ترامپ به عنوان نامزد ریاست جمهوری 2024 حزب جمهوری خواه است.

  • دیسانتیس اخیراً لوایح بحث برانگیز مانند لایحه “نگو همجنسگرا” فلوریدا را امضا کرد – که برنامه درسی معلمان را در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی از مهدکودک تا کلاس نهم محدود می کند – و
    قانون WOKE را متوقف کنید، که نحوه بحث در مورد نژاد را در محل کار، مدارس و کالج ها محدود می کند. او همچنین یک دفتر جرایم انتخاباتی و امنیت راه اندازی کرد و مدافعان حق رای را متحرک ساخت.

    دیسانتیس، که 124 میلیون دلار جمع آوری کرده است، اخیراً نامزدی خود در سال 2024 را انکار کرد و اصرار داشت که روی رقابت خود در سال 2022 تمرکز دارد.

    کیسی دیسانتیس رون دیسانتیس

    بن غیات گفت: “او به وضوح برای یک مسابقه ملی آماده می شود، چه در سال 2024 باشد یا بعد از آن. و او فردی بسیار خطرناک است.” او خطرناک است زیرا به همان اندازه سرکوبگر است، اما چمدان ترامپ را ندارد. داشتن چمدان ترامپ سخت است.

    آنچه در داستان می‌یابیم این است که تعقیب‌ها، در طولانی‌مدت، یکی از تنها چیزهایی هستند که کیش‌های شخصیتی این تیپ‌ها را از بین می‌برند، زیرا این فرقه‌ها بر این ایده مبتنی هستند که “آنها شکست ناپذیر هستند، آنها خطاناپذیر هستند”. بن غیات گفت: حالا اگر این اتفاق برای ترامپ بیفتد، دیسانتیس قبلاً تمام درس های ترامپ را جذب کرده است.

    این کارشناس افزود که دیسانتیس “چمدان ترامپ را ندارد” و می تواند رای دهندگان را جمع کند.

  • یک کارشناس اقتدارگرایی به اینسایدر گفت که این به این دلیل است که او همه درس‌ها را از ترامپ آموخته است.