کاخ سفید میزبان نوزدهمین عروسی خود است


واشنگتن (AP) – “اینجا عروس می آید” به زودی در کاخ سفید شنیده می شود. از نو.

نائومی بایدننوه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و پیتر نیل روز شنبه در چمن جنوبی در نوزدهمین عروسی در تاریخ کاخ سفید با هم ازدواج کردند.

به گفته انجمن تاریخی کاخ سفید، این اولین عروسی با نوه یک رئیس جمهور به عنوان عروس و اولین عروسی در آن مکان خواهد بود.

یک دوست مشترک نائومی بایدن 28 ساله و نیل 25 ساله را حدود چهار سال پیش در شهر نیویورک راه اندازی کرد و کاخ سفید گفت که از آن زمان با هم بوده اند. نائومی بایدن یک وکیل است. پدر او هانتر بایدن است. نیل اخیراً از دانشکده حقوق دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده است. این زوج در واشنگتن زندگی می کنند.

9 مورد از 18 عروسی ثبت شده در کاخ سفید مربوط به دختر رئیس جمهور بود – آخرین مورد دختر ریچارد نیکسون، تریشیا، در سال 1971، و دختر لیندون بی. جانسون، لیندا، در سال 1967.

اما خواهرزاده ها، یک خواهرزاده، یک پسر و خواهر و برادرهای خانم اول نیز در آنجا ازدواج کرده اند. یکی از رئیس‌جمهورها، گروور کلیولند، در زمان ریاست جمهوری نیز در آنجا ازدواج کرد.

جیل بایدن، بانوی اول آمریکا گفت که از دیدن نوه‌اش در حال برنامه‌ریزی برای عروسی‌اش، تصمیم‌گیری، تبدیل شدن به خودش، و او بسیار زیبا است، بسیار هیجان‌زده است.

بانوی اول در جریان حضور اخیر در برنامه تاک شوی خواننده کلی کلارکسون گفت: “بنابراین من نمی توانم صبر کنم تا همه شما او را به عنوان یک عروس ببینید.”

استوارت مک لورین، رئیس انجمن تاریخی، گفت که مناسبت های ویژه در کاخ سفید به زودی فراموش نمی شوند.

او گفت: “اگر شما این امتیاز را داشته باشید که یک تعطیلات را در آنجا جشن بگیرید یا یک مناسبت خاص در زندگی خود، مانند یک عروسی، یک مناسبت به یاد ماندنی است.”

پنج عروسی در اتاق شرقی، چهار عروسی در اتاق آبی و دو عروسی در باغ رز، چند قدم دورتر از دفتر بیضی برگزار شد.

در ژوئن 1971، حدود 400 مهمان شاهد حرکت نیکسون از پله‌های ایوان جنوبی به سمت ادوارد کاکس منتظر بودند و این زوج در یک آلاچیق که در باغ رز نصب شده بود برای اولین مراسم عروسی که در آنجا برگزار شده بود، عهد و پیمان خود را رد و بدل کردند.

برنامه ریز او – یک کلاسور سیاه و سه حلقه ای با برچسب “TRICIA’S WEDDING” که توسط انجمن تاریخی نگهداری می شود – بخش هایی را برای هر جنبه ای از روز خاص خود از جمله مهمانداران، دستیاران اجتماعی، آلاچیق، گل ها، پارکینگ، صندلی، منو، شامپاین، مطبوعات و موارد دیگر.

کیک عروسی او یک کیک شش طبقه به وزن 350 پوند (159 کیلوگرم)، 6 فوت (1.8 متر) با طعم لیمو بود که با پرندگان عشق شکر دمیده و حروف اول “PN” و “EC” تزئین شده بود.

کاخ سفید این دستور غذا را منتشر کرد، اما نانوایان خانگی و منتقدان مواد غذایی گفتند که این دستور غذا را ایجاد کرده و حدس می‌زدند که کاخ سفید تعداد سفیده تخم‌مرغ را در مقایسه با تخم‌مرغ کامل با هم مقایسه کرده است.

پرزیدنت نیکسون یادداشت تشکری برای رکس اسکاتن، رئیس کاخ سفید، به خاطر کمکش در هماهنگی مقدمات فیزیکی مراسم عروسی فرستاد. نامه در برنامه ریز تریشیا نیکسون است.

نیکسون نوشت: «می‌خواهم بدانید که همه نیکسون‌ها برای کمک‌های عالی شما در این روز بسیار خاص چقدر سپاسگزار هستند.

در اکتبر 2013، پیت سوزا، عکاس اصلی باراک اوباما در کاخ سفید و پتی لیز پس از 17 سال زندگی مشترک در یک مراسم خصوصی در باغ رز ازدواج کردند. اوباما به دلیل شرکت لیز در برخی از رویدادهای کاخ سفید آشنا شده بود.

سوزا به آسوشیتدپرس گفت: «او مدام مرا اذیت می کرد که چرا ما ازدواج نکرده ایم. او گفت که اوباما در مورد برگزاری مراسم عروسی در باغ گل رز اظهار نظری غیرقابل قبول کرد، اما بعداً متوجه شدم که او شوخی نکرده است.

او و لیز در حضور حدود 30 نفر از اعضای خانواده و دوستان “من انجام می دهم” را رد و بدل کردند. او گفت که آنها از محل برگزاری غرق شده بودند، اما با ژست رئیس جمهور مورد احترام قرار گرفتند.

سوزا گفت: «این به مردم این حس را القا می کند که من با باراک اوباما رابطه منحصر به فردی داشتم که او اصرار داشت که من عروسی را در کاخ سفید برگزار کنم. “من و همسرم بسیار مفتخرم که مراسم عروسی خود را در کاخ سفید برگزار کنم. افراد زیادی نمی توانند این را بگویند.”

هنگامی که آنتونی رودهام، برادر هیلاری کلینتون، بانوی اول آن زمان، و نیکول باکسر، دختر باربارا باکسر سناتور آن زمان کالیفرنیا، در ماه می 1994 طی مراسمی خصوصی، عهد عروسی خود را رد و بدل کردند، باغ رز به اتحاد دو خانواده سیاسی دموکرات کمک کرد.

نیکول باکسر گفت که هیلاری کلینتون ابتدا به کمپ دیوید، محل اقامت رسمی ریاست جمهوری در کوه های کاتوکتین مریلند، برای عروسی پیشنهاد داده بود، اما بعداً باغ رز را پیشنهاد داد.

نیکول باکسر در طی یک مصاحبه تلفنی از کالیفرنیا به یاد می آورد: «من از این احتمال هیجان زده بودم. “آیا می توانید یک مکان عالی تر را تصور کنید؟”

در میان حدود 250 مهمان، رئیس جمهور بایدن و همسرش، جیل، حضور داشتند. بایدن و باربارا باکسر در آن زمان در سنا خدمت می کردند.

پذیرایی در باغ بانوی اول برگزار شد و پس از آن شام در اتاق غذاخوری دولتی و رقص در اتاق شرقی برگزار شد. پرزیدنت بیل کلینتون ساکسیفون خود را نواخت. دختر چلسی ساقدوش عروس بود.

نیکول باکسر گفت: “شما فقط فکر می کنید خوش شانس ترین فرد در جهان هستید و من فکر می کنم این چیزی است که باید قدردان آن باشید.” مثل این است که بخشی از بافت آمریکایی باشید.

عروسی در کاخ سفید تضمینی برای یک ازدواج پایدار نیست. این زوج در سال 2001 طلاق گرفتند. رودهام در سال 2019 درگذشت.

لیندا جانسون راب گفت که او هرگز به ازدواج در کاخ سفید فکر نکرده است، اما شرایط عملاً حکم می‌کند که او و کاپیتان چارلز راب در دسامبر 1967 در آنجا ازدواج کنند. سال قبل، خواهرش لوسی یک عروسی کلیسای کاتولیک رومی در واشنگتن داشت.

لیندا جانسون راب در یک وایت گفت: «ما باید زودتر از آنچه که دوست داشتم ازدواج می‌کردیم، زیرا او قرار بود به ویتنام برود، و بنابراین می‌خواستیم برای مدت کوتاهی با هم ازدواج کنیم و این فقط سه ماه قبل از رفتن او بود.» پادکست انجمن تاریخی خانه در سال 2018.

این زوج به این دلیل ملاقات کردند که راب به عنوان یک دستیار اجتماعی نظامی به کاخ سفید منصوب شده بود.

آنها در اتاق شرقی با آلیس روزولت لانگ ورث، عروس کاخ سفید، که در سال 1906 در همان اتاق ازدواج کرد، در میان حدود 500 مهمان ازدواج کردند. این زوج در حالی که اتاق را ترک می کردند، زیر طاق شمشیری که توسط تفنگداران دریایی راب ایجاد شده بود، راه رفتند.

با پیروی از سنت در عروسی های نظامی، آنها از شمشیر راب برای ساختن اولین برش کیک عروسی خود استفاده کردند – کیک 6 فوت (1.8 متر) قد، 250 پوند (113.4 کیلوگرم) با کشمش تزئین شده با طومارهای شکر، گل رز و عشق. پرنده ها.

لیندا جانسون راب گفت که او خوش شانس است. قرمز رنگ مشخص اوست و مراسم عروسی دسامبر به این معنی بود که کاخ سفید قبلاً برای کریسمس تزئین شده بود. مادرش، لیدی برد جانسون، از استرس در امان ماند.

او گفت: “آنها می توانستند از همان تزئینات استفاده کنند و این عالی بود.” “مادر من همیشه در تلاش بود تا راه هایی برای پس انداز پول بیابد.”





منبع