ژنرال ارشد آمریکایی می گوید جنگ اوکراین به یک فاجعه مطلق برای روسیه تبدیل شده است و تخمین می زند که این کشور به طور قابل توجهی بیش از 100000 تلفات داشته است.

روسیه علیرغم مواجهه با شکست های مکرر و بزرگ، هیچ نشانه ای از برداشتن گامی برای پایان دادن به جنگ نشان نداده است. اوکراین همچنین هشدار داده است که به نظر می‌رسد روسیه برای حمله دیگری آماده می‌شود، زیرا کیف از غرب می‌خواهد سلاح‌های بیشتری – به‌ویژه تانک‌ها – احتمالاً برای فشار تهاجمی خود فراهم کند.

بحث عمدتا حول این موضوع است که آیا آلمان مایل است تانک های لئوپارد 2 را به اوکراین بفرستد یا حداقل به سایر کشورهای اروپایی که تانک ساخت آلمان را در انبار خود دارند اجازه می دهد تا آنها را در اختیار نیروهای اوکراینی قرار دهند. آلمان باید مجوز صادرات تانک های لئوپارد توسط کشورهای دیگر را صادر کند و تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

ژنرال مارک میلی در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایگاه هوایی ایالات متحده در رامشتاین، آلمان، در 20 ژانویه 2023.آندره درد

  • ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز جمعه گفت که روسیه “واقعاً در اوکراین متحمل آسیب های زیادی شده است” و از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواست تا به جنگ پایان دهد.

    مایلی روز جمعه گفت روسیه به طور قابل توجهی بیش از 100000 تلفات در اوکراین متحمل شده است.

  • میلی گفت: “این یک جنگ بسیار بسیار خونین است و تلفات قابل توجهی از هر دو طرف وجود دارد.”

    آستین روز جمعه این ادعا را به چالش کشید که تصمیمات در مورد آبرامز و لئوپارد با هم گره خورده است. با این حال، او در یک به‌روزرسانی درباره وضعیت، گفت که هیچ اطلاعیه‌ای درباره تغییر موضع آمریکا در مورد M1 ندارد و خاطرنشان کرد که آلمان، که او آن را «متحد قابل اعتماد» می‌خواند، «در مورد پلنگ‌ها تصمیمی نگرفته است. “

    ژنرال مارک میلی در یک کنفرانس مطبوعاتی

    میلی گفت: پوتین می تواند امروز به این جنگ پایان دهد، این در حال تبدیل شدن به یک فاجعه مطلق برای روسیه است.

    میلی گفت که “تلفات عظیم” روسیه شامل “نظام عادی و همچنین مزدوران آنها در گروه واگنر و سایر نیروهایی است که با روس ها می جنگند.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    در همین حال، دولت بایدن با این پرسش مواجه است که آیا تانک های M1 آبرامز را به اوکراین می فرستد یا خیر. نشانه هایی از آلمان مبنی بر اینکه تانک های لئوپارد را تا زمانی که ایالات متحده M1 ارسال نکند وجود دارد، اما پنتاگون از آن عقب نشینی کرده است در حالی که استدلال می کند که ارسال آبرامز به اوکراین منطقی نیست زیرا هزینه آن بسیار بالا است و آموزش و نگهداری بسیار پیچیده است.

    این یک به روز رسانی جزئی از رقم ارائه شده توسط Milley در ماه نوامبر است.

  • مایلی در یک کنفرانس خبری در کنار وزیر دفاع لوید آستین در آلمان گفت: “تلفات روسیه – آخرین باری که من در مورد آن به طور علنی گزارش دادم، گفتم بیش از 100000 نفر است. می توانم بگویم که اکنون به طور قابل توجهی بیش از 100000 نفر است.” به روز رسانی در مورد رقمی که ژنرال برتر ایالات متحده در ماه نوامبر ارائه کرد.

    مایلی از پوتین خواست تا به جنگ پایان دهد و گفت که این جنگ برای مسکو به یک “فاجعه مطلق” تبدیل شده است.

اما کشورهای ناتو در مورد ارسال تانک های جنگی اصلی، به ویژه لئوپارد ساخت آلمان، به اوکراین در بن بست قرار دارند و روسای دفاع غربی در نشستی که در پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان برگزار شد، نتوانستند درباره این موضوع به توافق برسند. جمعه.

میلی افزود: «اوکراین نیز به شدت آسیب دیده است. می‌دانید که تعداد قابل توجهی از غیرنظامیان بی‌گناه در نتیجه اقدامات روسیه کشته شده‌اند. روس‌ها به زیرساخت‌های غیرنظامی ضربه می‌زنند. خسارات اقتصادی قابل‌توجهی، خسارت قابل توجهی به زیرساخت‌های انرژی و … ارتش اوکراین خود متحمل تلفات قابل توجهی شده است.