آمبولانس حامل بازیکن فوتبال جورجیا در مرکز شهر آتن تصادف کرد

این برخورد حدود ساعت 3:40 بامداد یکشنبه در خیابان Oconee در خیابان توماس رخ داد. پلیس UGA گفت که راننده تویوتا سایون که با آمبولانس برخورد کرد، بعداً به DUI متهم شد.

بر اساس گزارش پلیس دانشگاه جورجیا، آمبولانسی که وارن مک کلندون، بازیکن مجروح فوتبال جورجیا را به بیمارستان منتقل می کرد، در پی تصادف مرگباری که جان دو نفر دیگر را گرفت، در یک برخورد جزئی در مرکز شهر آتن دخیل بود.

.

پرونده - وارن مک کلندون، خط حمله جورجیا، در اولین روز تمرین فوتبال پیش از شروع فصل در آتن، گا.، در روز پنجشنبه، 4 اوت 2022، با رسانه ها صحبت می کند. آمبولانسی که مک کلندون را در ژانویه به بیمارستان منتقل می کند. 15، 2023، توسط تویوتا برخورد کرد.  مک کلندون در حال ترک یک حادثه قبلی بود که جان هم تیمی اش دوین ویلاک و چندلر لکروی از کارکنان UGA را گرفت.

آمبولانس در جاده بارنت شولز یک خودروی شکسته را ترک کرده بود که در آن دوین ویلاک، بازیکن جورجیا و چندلر لکروی، یکی از کارکنان استخدام کننده کشته شدند.

مرد 21 ساله برازتون که سوار Scion بود به افسر گفت که در خیابان توماس به سمت شمال می رفت که دچار مشکل مکانیکی شد، بنابراین ماشین را متوقف کرد. او گزارش داد که دوباره ماشین را روشن کرده و شروع به غلتیدن به عقب کرد.

راننده آمبولانس گزارش داد که در حال نزدیک شدن به چهارراه بود که دید ماشین به سمت عقب می چرخد ​​و به سپر آمبولانس برخورد می کند. پلیس گفت که آزمایش های هوشیاری نشان داد که مرد برازلتون مشروبات الکلی مصرف می کرده است.

پرونده – وارن مک کلندون، خط حمله جورجیا، در اولین روز تمرین فوتبال پیش از شروع فصل در آتن، گا.، در روز پنجشنبه، 4 اوت 2022، با رسانه ها صحبت می کند. آمبولانسی که مک کلندون را در ژانویه به بیمارستان منتقل می کند. 15، 2023، توسط تویوتا برخورد کرد. مک کلندون در حال ترک یک حادثه قبلی بود که جان هم تیمی اش دوین ویلاک و چندلر لکروی از کارکنان UGA را گرفت.

بر اساس این گزارش، آمبولانس بلافاصله پس از تصادف محل را ترک کرده و راهی بیمارستان شد. بر اثر این برخورد خسارت جزئی وارد شده است و کسی گزارشی از مصدومیت نداشته است.

زمینه:گزارش تصادف از حادثه غرق شدن خودرو که در برنامه فوتبال گرجستان دو کشته برجای گذاشت منتشر شد

این مقاله در اصل در آتن بنر-هرالد منتشر شد: آمبولانس حامل بازیکن فوتبال جورجیا درگیر تصادف شد.



منبع

جشن زندگی:برنامه های جشن خصوصی و عمومی زندگی برای دوین ویلاک فاش شد