چگونه هرشل واکر توانست در رقابت سنای جورجیا پیروز شود

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

سپس عامل ترامپ است. در سال 2021، دموکرات‌ها دو کرسی سنای ایالت را تحت شرایطی کاملا تصادفی به دست آوردند: آنها با دو نامزد جمهوری‌خواه به نام‌های دیوید پردو و کلی لوفلر روبرو بودند که از رسوایی‌های تجارت داخلی آسیب دیده بودند، در حالی که دونالد ترامپ درباره انتخابات دزدیده شده صحبت می‌کرد. در پایان، بسیاری از رای دهندگان روستایی به سادگی تصمیم گرفتند از دور دوم دور شوند.

حتی اگر در رای گیری زودهنگام عقب باشد، کمپین واکر از افزایش مشارکت جمهوری خواهان در روز سه شنبه حمایت می کند. با رفتن به 8 نوامبر، Warnock با 255000 رای پیش بود، اما Walker رای دهندگان روز انتخابات را با نزدیک به 220000 رای برد.

پارادایس در یک تاپیک توییتری این هفته به آن اشاره کرد، نه شهرستان از 10 شهرستانی که بیشترین مشارکت را در روز دوشنبه داشتند، شهرستان‌هایی بودند که واکر در ماه نوامبر با اختلاف زیادی برنده شد. او خاطرنشان کرد که حدود یک میلیون رای دهنده وجود دارد که در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان و انتخابات عمومی رای داده اند اما هنوز رای زودهنگام را به صندوق انداخته اند.

این حاشیه به اندازه‌ای نزدیک است که استراتژیست‌های دموکرات را شب‌ها بیدار نگه دارد و کلمات «سناتور واکر» را در خواب زیر لب زمزمه کند. در سال 2021، جمهوری‌خواهان نسبتاً کمتری نسبت به سال 2020 زودتر رای دادند. تعداد کمی از دموکرات‌ها تا زمانی که همه آرا این بار شمارش نشوند، آسوده خاطر خواهند بود.

پرونده وارناک

پرونده واکر

جریان مداوم تیترهای سخت برای هرشل واکر همیشه یک واقعیت سرسخت را در مورد رقابت سنا در جورجیا پنهان کرده است: او هنوز هم می تواند برنده شود.

در حالی که چند روز دیگر به دور دوم انتخابات باقی مانده است، عقل متعارف بر این باور است که سناتور رافائل وارناک در حال تلاش برای انتخاب مجدد در مقابل یک رقیب جمهوری خواه بی تجربه است که درک ضعیفی از مسائل سیاسی دارد، از خبرنگاران دوری می کند، با اتهامات جدی در مورد رفتار شخصی خود مواجه است و شناخته شده است. سر و صدا کردن روی کنده اما اگر همه چیز به همین سادگی بود، Warnock به راحتی در ماه نوامبر برنده می شد.

و اگر یک چیز وجود دارد که سیاست آمریکا مدام به ما یاد می دهد، آن این است که در مورد پیش بینی آنچه رای دهندگان انجام خواهند داد فروتن باشیم. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا دو روش اساسی برای نگاه کردن به دور دوم انتخابات گرجستان در روز سه شنبه وجود دارد:

کمپ به شدت به پیامی ضد بایدن تکیه می‌کند که به دنبال واکر است. فرماندار در یکی از آگهی‌های خود می‌گوید: «هرشل واکر به جورجیا رای خواهد داد – نه یک مهر لاستیکی دیگر برای جو بایدن».

همچنین ممکن است رای دهندگانی که کمپ را انتخاب کردند اما واکر را در ماه نوامبر انتخاب کردند، نظر خود را تغییر دهند – یعنی اگر حضور پیدا کنند. واکر نسبت به کمپ، نه تنها در مترو آتلانتا، بلکه در محافظه‌کارانه‌ترین مناطق ایالت، سهم کمتری از آرا را به خود اختصاص داد. طبق گزارش The Atlanta Journal-Constitution، واکر با حداقل شش درصد در هشت شهرستان پشت سر کمپ قرار گرفت – اکثر آنها به استثنای شهرستان کاب، مقر جمهوری خواهان بودند.

در همین حال، بسیاری از رای دهندگان جوانی که در دوره میان دوره ای برای وارناک شرکت کردند، ممکن است به خود زحمت رای دادن را ندهند، اکنون که احتمال خطر کمتر شده است.

بسیاری از جمهوری خواهان در خانه خواهند ماند، این تفکر ادامه دارد، زیرا آنها دیگر معتقد نیستند که رای آنها اهمیت زیادی دارد. به سختی می توان ادعا کرد که 51 دموکرات در سنا، در مقابل 50 نماینده، تهدیدی بزرگ برای اولویت ها و ارزش های محافظه کار هستند. انکار اکثریت رای دموکرات ها در کمیته های سنا از آن دسته استدلال هایی نیست که پایگاه جمهوری خواهان را تحریک کند.

این لزوماً به این معنا نیست که همه تصور می‌کردند دموکرات هستند به وارناک رای داده‌اند، یا اینکه همه کسانی که فرض می‌شد جمهوری‌خواه هستند به واکر رای داده‌اند، اما این یکی از شاخص‌های بالقوه است که وارناک در بین 831000 گرجی که قبلاً رای داده‌اند جلوتر است.

در مقابل، کمپین واکر به فرماندار برایان کمپ – که دیگر در رای گیری نیست – تکیه می کند تا یک نامزد ضعیف را به خط پایان بکشاند. جمهوری‌خواهان سنا اساساً برنامه میدانی کمپ را برای دور دوم اجاره کرده‌اند، اما اصلاً مشخص نیست که عملیاتی که برای جلب رأی‌دهندگان به کمپ ساخته شده است بتواند به این راحتی دنده‌ها را تغییر دهد. واکر حدود 200000 رای کمتر از کمپ به دست آورد، که نشان می دهد تعداد زیادی از رای دهندگان جمهوری خواه وجود دارند که سنا را نالایق می دانند. واکر که مجبور شد روی پای خود بایستد، ممکن است فرو بریزد.

آنچه اعداد تا کنون نشان می دهند

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

مارتا زولر، مجری محافظه کار رادیویی و دستیار سابق کمپ اند پردو، با اشاره به اینکه مدت زمان و شرایط دور دوم انتخابات در جورجیا در گذشته متفاوت بوده است، گفت: «فکر نمی‌کنم کسی بداند که قرار است در روز سه‌شنبه چه اتفاقی بیفتد. . “هیچ کس نمی داند میزان مشارکت چگونه باید باشد.”

جمهوری خواهان استدلال می کنند که این اعداد یک سراب هستند. به گفته اسکات پارادایس، مدیر مبارزات انتخاباتی واکر، دموکرات‌ها از این واقعیت سود می‌برند که بسیاری از استان‌های جمهوری‌خواه برای اجازه رای‌گیری زودهنگام تا دوشنبه منتظر ماندند.

این بار، هیچ مناقشه ای بر سر نتایج انتخابات عمومی وجود ندارد و ترامپ چهره بسیار پایین تری را حفظ کرده است.

یک نظرسنجی اخیر که توسط AARP انجام شده است، نشان می دهد که Warnock با اختلاف 51٪ تا 47٪ پیشتاز است – در حاشیه خطا. اگرچه وارناک در بین رای دهندگان 18 تا 49 ساله 24 امتیاز بالاتر بود، اما در میان رای دهندگان 50 سال و بالاتر با 9 امتیاز عقب بود. این نظرسنجی فرض می کند که آن رای دهندگان مسن تر 62 درصد از رای دهندگان را در دور دوم تشکیل می دهند، اما این فقط یک فرض است.

ایمیلی برای جمع آوری کمک های مالی که روز پنجشنبه توسط کمیته ملی جمهوری خواه ارسال شد، پیشنهاد مشابهی داشت. در این بیانیه آمده است: «اگر هرشل واکر برنده شود، امواج شوک را در سراسر کشور خواهد فرستاد و دستور کار سوسیالیستی دموکرات ها را متوقف خواهد کرد. اما اگر او شکست بخورد زیرا جمهوری خواهان مردمی به اندازه کافی برای کمک کردن انجام نداده اند، ما دو سال فرصت داریم که پشیمان شویم.

دموکرات ها نیز در حال حاضر به شدت از جمهوری خواهان خرج می کنند. به گفته AdImpact، یک شرکت ردیابی رسانه، از 9 نوامبر، آنها بیش از دو برابر هزینه جمهوری خواهان در دور دوم انتخابات برای تبلیغات دیجیتال و تلویزیون هزینه کرده اند – نزدیک به 53 میلیون دلار در مقابل کمی بیش از 24 میلیون دلار. این دو حزب در سه ماه قبل از روز انتخابات بسیار به برابری نزدیک‌تر بودند، اگرچه دموکرات‌ها در هزینه‌ها برتری جزئی داشتند.

بر اساس این تئوری، دور دوم از دست دادن وارناک است.

بازه زمانی فشرده ممکن است به نفع واکر نیز باشد. در سال 2021، 9 هفته از روز انتخابات تا دور دوم و انتخابات ویژه برای دو کرسی سنا گرجستان فاصله داشت. دموکرات ها از آن زمان برای سازماندهی بیشتر جمهوری خواهان استفاده کردند. امسال، به دلیل قانون جدید انتخابات جورجیا، دوره دور دوم فقط چهار هفته است و زمان کمتری برای رای‌گیری زودهنگام وجود دارد.

مشارکت در میان رای دهندگان سیاه پوستی که وارناک به پیروزی آنها نیاز دارد تضمینی نیست. همانطور که همکار من در نیویورک تایمز، نیت کوهن، اشاره کرد، داده‌های تاکنون نشان می‌دهد که «سهم سیاه‌پوستان از رأی‌دهندگان به پایین‌ترین سطح خود از سال 2006، از جمله در جورجیا، سقوط کرده است».

افزایش مشارکت در میان رای دهندگان سیاهپوست به وارناک کمک کرد تا در سال 2021 پیروز شود. کوهن نوشت: «افزایش مشابه این بار، ممکن است به وارناک پیروزی نسبتاً راحت بدهد.» اما دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم تاریخ تکرار خواهد شد.

هرگز عاقلانه نیست که در اعداد اولیه رای گیری زیاد مطالعه شود، و می توان برای هر یک از کاندیداها یک مورد معقول ایجاد کرد.

به گفته TargetSmart، یک شرکت داده دموکرات، دموکرات ها در رای گیری زودهنگام برتری زیادی دارند. گرجستان رأی دهندگان را بر اساس وابستگی حزبی ثبت نمی کند، اما بر اساس مدل سازی TargetSmart، 56.6 درصد از آرای اولیه احتمالاً دموکرات ها بوده اند، در مقابل 35.6 درصد برای جمهوری خواهان. 7.8 درصد دیگر از آرا “غیر وابسته” بودند.

انتخابات دور دوم به این دلیل است که چه کسی می تواند حامیان بیشتری را متقاعد کند که در زمان دیگری رای دهند. و Warnock یک عملیات آزمایش شده برای حضور در انتخابات دارد که اکنون در سه انتخابات به خوبی انجام شده است.

وارناک در انتخابات عمومی با کمتر از 40000 رای جلوتر از واکر به پایان رسید. نامزد آزادیخواهان، چیس الیور، بیش از 81000 رای به دست آورد – و او این بار در صندوق رای نیست. الیور حدود 50000 رای بیشتر از کاندیدای لیبرتارین در رقابت برای فرمانداری به دست آورد که نشان می دهد او اسفنجی برای محافظه کاران است که نمی توانند واکر را معده کنند. اگر این بار تنها 46 درصد از حامیان الیور به جمهوری خواه رای دهند، حاشیه وارناک در 8 نوامبر به طور کامل پاک خواهد شد.

تئوری دوم بر این واقعیت استوار است که گرجستان هنوز اساساً یک ایالت راست‌گرا است، همانطور که رقابت انتخاباتی برای فرمانداری امسال نشان داد. شاید گرایش های تاریخی ایالت در دور دوم انتخابات تعیین کننده باشد، صرف نظر از کاستی های واکر به عنوان نامزد.

کیفرخواست واکر علیه وارناک همیشه ساده بود: او رای دیگری برای دستور کار رئیس جمهور جو بایدن است. و، بایدن، با رتبه محبوبیت در دهه 30 یا پایین 40، در جورجیا تقریباً به اندازه گیتورهای فلوریدا محبوب است. بنابراین وارناک در طول مناظره تنها با واکر مراقب بود که خود را بیش از حد با بایدن همراهی نکند.