جنگ است! تیم ویلیام و کیت هری و مگان را “کارداشیان ها” می نامند

سفر پرمخاطب شاهزاده و پرنسس به ایالات متحده برای روشن کردن پروژه های اجتماعی در بوستون و بحران زیست محیطی ظاهراً به عنوان بستری برای ساسکس ها استفاده می شود تا درام و توجهی را ایجاد کنند که به وضوح در سطح شخصی میل دارند. و همچنین محتوای قرارداد چند میلیون دلاری که از زمان کناره گیری به عنوان اعضای خانواده سلطنتی امضا کرده اند. در حالی که ولزی ها به وظایف خود ادامه می دهند، تیم ساسکس به نظر مصمم است که “فعالیت دلسوزانه” خود را به آمریکا یادآوری کند – یک قرارداد سودآور در یک زمان.

اظهارنظرهایی که احتمالاً در بالاترین سطوح عملیات ولز مجاز بوده است، نشان دهنده پایین ترین سطح روابط بین زوج های متخاصم است.

نتفلیکس در بیانیه ای گفت:هری و مگان یک مجموعه مستند بی‌سابقه شش قسمتی است که به بررسی گستره روابط آنها، از روزهای اولیه خواستگاری این زوج تا چالش‌ها و جنجال‌هایی است که آنها را وادار به عقب‌نشینی از خانواده سلطنتی کرده است.

در ایمیل روزانه یک منبع که به عنوان یک “خودی” توصیف می شود، گفت: “مقایسه نکردن” بین ساسکس ها و کارداشیان ها، ستارگان مجموعه های واقعیت همنام طولانی مدت که تمام جنبه های زندگی آنها را ترسیم می کند، “سخت است”.

کریس جکسون/گتی برای Earthshot

کیت در حال تمرین برای جوایز Earthshot در بوستون.

کریس جکسون/گتی برای Earthshot

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/bRvyPqQvbv6ikafLos1zBg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MQ–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f80539c369615b9568c21c3b207098c7″ class=”caas-img”/>

این تریلر یک دقیقه‌ای ده‌ها تصویر دیده نشده بود، از جمله هری در حال نواختن گیتار برای مگان و مگان که ظاهراً گریه می‌کرد.

کریستوفر فرلونگ/گتی

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کریستوفر فرلونگ/گتی

کیت در حال تمرین برای جوایز Earthshot در بوستون.

در مقاله ای در زمان ولنتاین لو، گزارشگر سلطنتی لندن، نوشت که هری و مگان اکنون از سوی برخی منابع نزدیک به ویلیام و کیت “کارداشیان‌ها… لقب گرفته‌اند.”

مقایسه با کارداشیان ها توسط منابعی در اردوگاه ولز در چندین گزارش که صبح جمعه در روزنامه های مختلف بریتانیا منتشر شد، انجام شد. گزارش‌ها از بوستون منتشر می‌شوند، جایی که شاهزاده و پرنسس ولز امشب جایزه چند میلیون دلاری Earthshot را اهدا می‌کنند، بودجه و پاداشی برای نبوغ زیست‌محیطی.

لو گفت که خلق و خوی در اردوگاه ولز «به جای خشم، حالت استعفا، حتی سرگرمی» بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کیت در حال تمرین برای جوایز Earthshot در بوستون.

کریس جکسون/گتی برای Earthshot

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/bRvyPqQvbv6ikafLos1zBg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MQ–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f80539c369615b9568c21c3b207098c7″/>

ولزی ها تلاش خواهند کرد تا در روز جمعه با پرزیدنت بایدن، کنترل این روایت را به دست بگیرند. آنها همچنین تصاویری از پشت صحنه خود را در حال تمرین برای نمایش جوایز منتشر کردند.