چه چیزی را در مسابقات مقدماتی در 7 ایالت تماشا کنیم

نیومکزیکو

در همین حال، سه جمهوری‌خواه بر سر شانسی برای رقابت با سیندی آکسن، نماینده دموکرات کنگره در آیووا، رقابت می‌کنند.

سه نفر از اعضای فعلی جمهوری خواه با رقبای اصلی روبرو هستند که در سمت راست سیاسی خود شرکت می کنند.

این اولین بار از سال 1993 است که این ایالت دارای دو کرسی مجلس خواهد بود، پس از اضافه شدن یک کرسی برای جمعیت رو به رشد مونتانا.

با در دست داشتن کنترل کنگره، یک رشته از نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان با چالش های جناح راست سیاسی دست و پنجه نرم می کنند و برخی از رقبا ادعاهای بی اساس ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات در شکست او در سال 2020 از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را پذیرفته اند.

مایکل فرانکن، معاون بازنشسته نیروی دریایی، رقابتی رقابتی با ابی فینکناور، نماینده سابق ایالات متحده در تلاش برای مقابله با گرسلی 88 ساله، که مورد تایید ترامپ قرار گرفته است، به راه انداخته است.

داکوتای جنوبی

کالیفرنیا یک قلعه دموکرات است که در آن این حزب همه مناصب ایالتی را در اختیار دارد و تعداد رای دهندگان آن تقریباً 2 به 1 از جمهوری خواهان ثبت نام شده بیشتر است. فرماندار گاوین نیوسام و سناتور آمریکایی الکس پادیلا با رقبای کمتر شناخته شده ای روبرو هستند.

گزارش سال 2021 توسط دفتر اخلاق کنگره «دلایل قابل‌توجهی برای این باور داشت که» پالازو، یک سرباز کهنه‌کار نظامی که در کمیته‌های تخصیص بودجه و امنیت داخلی خدمت می‌کند، با استفاده نادرست از بودجه مبارزات انتخاباتی، احسان به برادرش و استخدام کارمندان برای فعالیت‌های سیاسی و سیاسی از مقام خود سوء استفاده کرد. وظایف شخصی سخنگوی وقت او، کولین کندی، گفت که این تحقیقات بر اساس «ادعاهای نادرست» با انگیزه سیاسی صورت گرفته است.

پزشک گلن هرست، عضو شورای یک شهر کوچک در غرب آیووا و رئیس حزب دموکرات آیووا برای گروه روستایی آن، در سمت چپ فینکناور و فرانکن دویده است.

مونتانا

دوازده منطقه مجلس در رای گیری هستند.

سناتور آمریکایی جان تون پس از رد ادعای تقلب در انتخابات رئیس جمهور سابق با خشم ترامپ مواجه شد. با این حال، هیچ رقیب شناخته شده ای در مناقصه انتخاب مجدد تون ظاهر نشده است. یکی از مخالفان او، مارک مووری، در میان جمعیتی بود که در 6 ژانویه در نزدیکی ساختمان کنگره تظاهرات کردند.

ترامپ در سال 2021 گفت که از رقیب کریس اسمیت، نماینده جمهوری خواه جمهوری خواه حمایت خواهد کرد، اما این هرگز اتفاق نیفتاد. عدم وجود تاییدیه باعث نشده است که مایک کریسپی مجری محافظه کار برنامه گفتگو، یکی از رقبای جمهوری خواه اسمیت، مدعی ردای ترامپ شود.

پنج نامزد جمهوری خواه برای رویارویی با فرماندار دموکرات میشل لوژان گریشام با یکدیگر رقابت می کنند. رئیس فعلی ترجیح داده می شود شغل خود را در ایالتی حفظ کند که در آن دموکرات ها همه دفترهای ایالتی را کنترل می کنند و بر مجلس قانونگذاری تسلط دارند.

در انتخابات مقدماتی سه شنبه در کالیفرنیا، آیووا، می سی سی پی، مونتانا، نیوجرسی، نیومکزیکو و داکوتای جنوبی چه باید تماشا کرد:

جمهوری خواهان در دهه گذشته در ایالت مزیتی به دست آورده اند و انتخابات مقدماتی سنای دموکرات تصویری از نبرد حزب اقلیت برای ارتباط ارائه می دهد.

اما جمهوری خواهان در برخی از مناطق مجلس نمایندگان ایالات متحده که انتظار می رود جزو رقابتی ترین رقابت ها در این کشور باشند، قدرت خود را حفظ کرده اند.

لس آنجلس (AP) – انتخابات مقدماتی در هفت ایالت در روز سه‌شنبه، زمینه را برای رقابت‌های مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده در پاییز امسال، با بسیاری از رقابت‌ها که به دلیل شکاف‌های سیاسی در هر دو حزب اصلی و سایه ماندگار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق شکل گرفته است، آماده می‌کند.

در یکی دیگر از انتخاباتی که از نزدیک تماشا شده است، رای دهندگان سانفرانسیسکو در حال بررسی این موضوع هستند که آیا دادستان منطقه چسا بودین، یک دموکرات مترقی را که به گفته منتقدان، در میان ناامیدی گسترده از جنایت و بی خانمانی در پیگرد قانونی مجرمان مکرر شکست خورده است، بررسی می کنند.

فرانکن، 64 ساله، یک دستور کار مترقی را ترویج می کند، از جمله افزودن گزینه بیمه عمومی به قانون مراقبت مقرون به صرفه. او اهل محافظه‌کار غربی آیووا است و استدلال می‌کند که می‌تواند با ورود به حاشیه‌های سناتور در مناطقی که به شدت جمهوری‌خواه است، در برابر گرسلی رقابتی‌تر باشد.

آیووا

از طرف دموکرات ها، پسر سناتور باب منندز، راب، برای یک کرسی که توسط نماینده بازنشسته دموکرات، آلبیو سیرز، خالی می شود، نامزد می شود. منندز، یک کمیسر اداره بندر نیویورک و نیوجرسی، پس از ورود به رقابت، حمایت حزب را مسدود کرد.

نیوجرسی

در یکی از مناطق دموکرات در شمال لس آنجلس، چندین دموکرات امیدوارند که با مایک گارسیا، نماینده جمهوری‌خواه، که انتظار می‌رود با یکی از دموکرات‌ها به عنوان دو نفر برتر رقابت، تا نوامبر پیش بروند. گارسیا آرای الکترال آریزونا و پنسیلوانیا را که برای بایدن داده شده بود رد کرد و با استیضاح ترامپ پس از قیام کنگره مخالفت کرد.

مارک رونچتی، هواشناس سابق تلویزیون و ربکا داو، نماینده ایالتی، از رقبای برجسته حزب جمهوری خواه در مسابقه ای هستند که به نگرانی ها در مورد امنیت مرزی ایالات متحده، جرایم شهری، تورم و آموزش نژاد و قومیت در یک ایالت به شدت لاتین و بومی آمریکا پرداخته است.

به نظر می رسد هیچ فرماندار یا سناتور فعلی در خطر قریب الوقوع نباشد. در آیووا، چندین دموکرات در تلاش هستند تا شانسی برای مقابله با چاک گراسلی، سناتور جمهوری خواه هفت دوره ای داشته باشند، با این کمپین که شکاف بین جناح های مترقی و مستقر حزب دموکرات را به نمایش می گذارد.

می سی سی پی

رای دهندگان دموکرات در حال تصمیم گیری در مورد نامزدی برای مقام عالی اجرای قانون در ایالت برای جانشینی دادستان کل هکتور بالدراس هستند. رائول تورز، دادستان منطقه مستقر در آلبوکرکی، در یک کمپین سخت با چند بخش ایدئولوژیک، با حسابرس ایالتی برایان کولون رقابت می کند.

نویسندگان آسوشیتدپرس تام بومونت در دموین، آیووا. امیلی واگستر پتوس در جکسون، خانم. متیو براون در بیلینگز، مونت. مایکل کاتالینی در ترنتون، نیوجرسی؛ مورگان لی در سانتافه، NM; و استفان گرووز در سیوکس فالز، SD، به این گزارش کمک کردند.



Source link

شش مخالف او عبارتند از یک کلانتر، مایک ایزل، و یک سناتور ایالتی، بریس ویگینز. اگر هیچ کاندیدایی اکثریت آرا را به دست نیاورد، دور دوم در 28 ژوئن برگزار می شود.

رقابت پرجمعیت شهردار لس آنجلس در حال شکل گیری به نبردی بین ریک کاروسو، میلیاردر طرفدار تجارت جمهوری خواه و دموکرات که در هیئت مدیره بنیاد ریاست جمهوری رونالد ریگان نشسته است، و کارن باس، نماینده دموکرات ایالات متحده، که عضو هیئت مدیره بنیاد ریاست جمهوری رونالد ریگان است، شکل می گیرد. فهرست نهایی بایدن برای معاونت رئیس جمهور اگر هیچ کاندیدایی 50% را از آن خود نکند، دو نفر برتر به دور دوم نوامبر راه پیدا می کنند.

مخالفان او در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه عبارتند از سناتور سابق ایالتی آل “داک” اولشفسکی، جراح ارتوپد و محافظه کار تندرو که سعی کرده است زینکه را یک “خودی لیبرال” معرفی کند.

مخالفان او توجه خود را به دوران تصدی مشکل زینکه در آژانس جلب می کنند که با تحقیقات متعدد اخلاقی مشخص شده است. یک تحقیق نشان داد که زینکه به یکی از مقامات اخلاقی آژانس در مورد ادامه مشارکتش در یک معامله تجاری املاک و مستغلات در زادگاهش دروغ گفته است. او پس از افشاگری مبنی بر اینکه همسرش خانه‌ای در کالیفرنیا را به‌عنوان اقامتگاه اصلی خود اعلام کرده بود، با یک کمپین توهین آمیز در مورد خدمت سربازی‌اش از سوی جناح راست افراطی حزبش و سؤالاتی در مورد محل اقامتش مواجه شد.

در مجلس نمایندگان، تافی هاوارد، قانونگذار ایالتی جمهوری خواه در تلاش است تا داستی جانسون، نماینده حزب جمهوری خواه را در منطقه تنهای ایالت خلع کند. جانسون سابقه رای محافظه‌کاران خود را در حالی که توانایی کار در خطوط حزبی را حفظ می‌کند، به رخ می‌کشد، اما هاوارد سعی کرده است او را به عنوان یک سرباز پا برای نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان معرفی کند.

فینکناور 33 ساله، نماینده سابق ایالتی دو دوره ای است که استدلال می کند دوران جوانی و تجربه اخیرش در آیووا، او را برای به چالش کشیدن یک جمهوری خواه که برای اولین بار در سال 1980 به مجلس سنا انتخاب شد، مناسب تر می کند. کمپین او

کالیفرنیا

___

زینکه، وزیر سابق وزارت کشور ترامپ، از نظر فنی در یک رقابت آشکار برای کرسی جدید است. اما نیروی دریایی سابق به طور گسترده ای به عنوان رئیس دوفاکتو در نظر گرفته می شود، زیرا او پیش از کناره گیری در سال 2017 و پیوستن به دولت ترامپ، دو بار در انتخابات برای کرسی دیگر مجلس نمایندگان پیروز شد.

در شمال نیوجرسی، رهبر سابق اقلیت سنای ایالت تام کین جونیور از پنج رقیب برتری برای جمع آوری کمک مالی و حمایت از تأسیسات دارد. کین، پسر تام کین پدر، فرماندار سابق جمهوری خواه، امیدوار است با تام مالینوفسکی، نماینده دموکرات، که دو سال پیش در رقابتی نزدیک پیروز شده بود، مسابقه ای مجدد داشته باشد.

فرماندار کریستی نوم، که به عنوان یک گزینه بالقوه کاخ سفید در نظر گرفته می شود، برای برنده شدن نامزد حزب جمهوری خواه مورد علاقه است. یکی از رقبا، قانونگذار ایالتی استیو هاگارد، استدلال کرده است که نوم زمان بیشتری را صرف تلاش برای ایجاد یک نمایه سیاسی ملی کرده است تا تمرکز بر شغل خود در خانه. او بیشتر او را نادیده گرفته است.

استیون پالازو، نماینده جمهوریخواه ایالات متحده، پس از اینکه یک ناظر اخلاقی کنگره سوالاتی را در مورد هزینه های مبارزات انتخاباتی او مطرح کرد، با بزرگترین میدان رقیب خود مواجه است.

رایان زینکه، عضو سابق کابینه ترامپ، به دنبال نامزدی حزب جمهوری خواه در منطقه تازه ایجاد شده مجلس نمایندگان در مونتانا است.

در ناحیه دیگر این ایالت، مت روزندیل، نماینده دوره اول مجلس نمایندگان، که از حمایت ترامپ برخوردار است، به دنبال دفع سه رقیب اصلی جمهوریخواه خواهد بود.

سه دموکرات برای نامزدی حزب خود رقابت می کنند: کورا نویمان، مدافع بهداشت عمومی، مونیکا ترانل، قایقران المپیک و وکیل و نماینده سابق ایالت تام وینتر.

در یک منطقه به شدت دموکرات در کمربند مزرعه ای دره مرکزی این ایالت، دیوید والدائو، نماینده جمهوریخواه ایالات متحده، با ضربه ای به رای خود برای استیضاح ترامپ به خاطر شورش در کنگره 6 ژانویه ایالات متحده مواجه می شود. کریس ماتیس، جمهوری خواه، رأی والادائو را به محوری در کمپین خود برای برکناری او تبدیل کرده است.

ترنت کلی و مایکل گست، دو نماینده جمهوری خواه دیگر کنگره می سی سی پی، با رقبای اولیه روبرو هستند که از ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 حمایت می کنند.