“چه اتفاقی برای حزب جمهوری خواه که از آبی ها حمایت می کند؟”

استیو دوسی میزبان «فاکس و دوستان» در استودیو کانال فاکس نیوز در 24 سپتامبر 2019 در شهر نیویورک است.اسلاون ولاسیک/گتی ایماژ

  • استیو دوسی، مجری برنامه فاکس، پس از یورش به خانه ترامپ، جمهوری‌خواهان را به شیطان‌سازی اف‌بی‌آی دعوت کرد.

  • پس از اینکه اسکالیس پیشنهاد داد که ماموران FBI “سرکش” کردند، دوسی عقب نشینی کرد و گفت: “چه کسی سرکش شد، استیو؟ چه کسی سرکش شد؟ آنها به دنبال حکم بازرسی بودند!”

    برای سال‌ها، جمهوری‌خواهان دموکرات‌ها و جنبش زندگی سیاه‌پوستان مهم است را به دلیل انتقاد از اجرای قانون در رابطه با خشونت پلیس محکوم کرده‌اند. حزب جمهوری خواه خود را به عنوان یک حزب حامی پلیس معرفی کرده است – به شدت درخواست های فعالان برای کاهش بودجه پلیس را محکوم می کند.

    اسکالیس در پاسخ گفت: «صادقانه بگویم، ما حامیان بسیار قوی مجریان قانون هستیم و اگر دیدید برخی از ماموران سرکشی می‌کنند، برای همه نگران است. “اگر نماینده ای را می بینید که کنترل و تعادل مناسبی در بالا ندارد. این از بالا می آید.”

    گزارش ها حاکی از آن است که حمله اف بی آی در ارتباط با جعبه هایی از اسناد – از جمله مطالب طبقه بندی شده – بود که ترامپ پس از خروج از کاخ سفید با خود به فلوریدا برد.

    و برخی از قانونگذاران جمهوری خواه حمله FBI به خانه رئیس جمهور سابق را به عنوان چیزی که فقط در “جهان سوم” اتفاق می افتد توصیف کرده اند، علیرغم این واقعیت که تعدادی از دموکراسی ها – از جمله متحدان کلیدی ایالات متحده مانند فرانسه، اسرائیل و کره جنوبی – تحت پیگرد قانونی قرار داده اند. رهبران سابق را محکوم و حتی زندانی کردند.

    استیو دوسی

    تعدادی از جمهوری خواهان در روزهای اخیر اف بی آی را رسوا کرده اند و برخی آن را با گشتاپو – پلیس مخفی بی رحم آلمان نازی – مقایسه می کنند.

    دوسی از نماینده اسکالیس پرسید: “چه اتفاقی برای حزب جمهوری خواه که از آبی ها حمایت می کند رخ داده است؟”

  • استیو دوسی، مجری برنامه «فاکس و دوستان» با استیو اسکالیس، نماینده جمهوری‌خواه، در مورد این قطع ارتباط در روز پنج‌شنبه، در حالی که روش‌های «اهریمن‌شدن» اف‌بی‌آی را به‌صورت آنلاین از زمان یورش – از جمله با اعضای جمهوری‌خواه مستقر در کنگره، بیان کرد.

    پس از پشت سر گذاشتن بیشتر، دوسی گفت: “استیو، چرا یک هفته یا بیشتر صبر نکنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این حکم جست و جو بدانیم تا اینکه بلافاصله قضاوت کنیم و بگوییم “اف بی آی، آنها دیوانه هستند.”

    برای سال ها، حزب جمهوری خواه خود را به عنوان یک حزب طرفدار پلیس، “قانون و نظم” معرفی کرده است.

اما در پی یورش اف‌بی‌آی به خانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، جمهوری‌خواهان در حال امضای آهنگ متفاوتی درباره اجرای قانون هستند. برخی حتی خواستار کاهش بودجه FBI شده‌اند که به شدت با معرفی حزب جمهوری‌خواه به عنوان حزب “قانون و نظم” در تضاد است.

اسکالیس پاسخ داد که حزب جمهوری خواه می خواهد “این را دریابد”.

“من فقط کنجکاو هستم که برای حزب جمهوری خواه که از آبی ها حمایت می کند چه اتفاقی افتاده است؟ و به طور خاص [35,000] دوسی پرسید: اعضای مجری قانون، مجری قانون فدرال، FBI؟

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع