چرا 2024 “نبرد نهایی” و “بزرگ” است

هیچ کس انتظار ندارد که اگر براگ با کیفرخواست به جلو حرکت کند، تنش از بین برود.

لیز مایر، استراتژیست جمهوری خواه گفت: “فکر نمی کنم تا زمانی که بازی نکند، بدانیم چگونه بازی خواهد کرد.”

هی گفت: نگرانی جمهوری خواهان در مورد شخص ترامپ زیاد نیست – این نگرانی در مورد پیروان او و واکنش آنها است. کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از حامیان ترامپ خواسته است که اعتراض نکنند و گفت: “ما خواهان آرامش در آنجا هستیم.”

حمله به دادستان:«آنها به دنبال شما می آیند:» دونالد ترامپ به اتهامات احتمالی در جریان تجمع Waco حمله می کند

ترامپ و متحدانش مطمئن هستند که اتهامات جنایی به او کمک می کند تا از نظر سیاسی به او کمک کند، جمع آوری کمک های مالی و اعداد نظرسنجی را افزایش دهد.

ترامپ به حامیان خود گفت که «دشمنان ناامید هستند تا ما را متوقف کنند»، ترامپ گفت: «2024 نبرد نهایی است. این بزرگترین خواهد بود.”

در بیانیه ای در آخر هفته، براگ گفت که “ما پرونده ها را در حوزه قضایی خود بر اساس حقایق، قانون و شواهد ارزیابی می کنیم.”

تحقیقات ترامپ ممکن است تا انتخابات 2024 ادامه یابد

بازیکنان:آلوین براگ، استورمی دنیلز، مایکل کوهن: با بازیگران کلیدی پرونده ترامپ در منهتن DA آشنا شوید

مانند دوره های گذشته، رهبران نمی دانند که دوران کنونی اضطراب چگونه به پایان می رسد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، در تجمع خود در ۲۵ مارس ۲۰۲۳، آمریکا را دوباره بزرگ در Waco، تگزاس سخنرانی می‌کند.

داگ هی، استراتژیست جمهوری خواه، گفت که ترامپ ممکن است بخواهد حامیانش آخرین صحنه فیلم “جوکر” را بازی کنند، که در آن آشوبگران در شهر گاتهام قبل از بتمن بیداد می کنند. (او همچنین خاطرنشان کرد که صحنه‌های دنباله جوکر در خارج از دادگاه که در آن هیئت منصفه ترامپ تشکیل جلسه می‌دهد، فیلم‌برداری می‌شود.)

بسیاری از مشکلات حقوقی دونالد ترامپ – و درخواست‌های طرفدارانش برای اعتراض – ترس جدیدی از خشونت سیاسی و اضطراب در مورد تأثیر نامعلومی که همه اینها بر انتخابات ریاست‌جمهوری پرتنش سال 2024 خواهد داشت، ایجاد کرده است.

اتهامات احتمالی ترامپ – او گفته است که انتظار دارد دستگیر شود و هشدار داده است که ممکن است “مرگ و ویرانی احتمالی” رخ دهد – ترس از خشونت را ایجاد کرده است که قیام 6 ژانویه 2021 را شبیه به یک اقدام گرم کردن می کند.

در آتلانتا، دادستان ها در حال بررسی فشاری هستند که ترامپ به مقامات جورجیا برای لغو شکست خود از بایدن در آن ایالت وارد کرد.

هر یک یا همه این موارد می تواند برای یک سال و نیم آینده، درست تا روز انتخابات در 5 نوامبر 2024، اجرا شود.

در حالی که ترامپ ادعا می کند این اتهامات بی دلیل و با انگیزه سیاسی هستند، مقامات مجری قانون در نیویورک و واشنگتن می گویند در صورتی که حامیان ترامپ تصمیم بگیرند به شکایات او عمل کنند، طرح های امنیتی را تقویت کرده اند.

پس از تظاهرات در واکو، پروژه ضد ترامپ لینکلن از “بیانیه های معمول غیر آمریکایی و ضد دموکراتیک او” انتقاد کرد. این سازمان همچنین خاطرنشان کرد که «تنها باری که به نظر می‌رسید او زنده می‌شد، اشاره به خشونت و قصاص بود».

رای دهندگان 2024 چه واکنشی نشان خواهند داد؟

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به روی صحنه می‌رود تا راهپیمایی خود را «آمریکا دوباره بزرگ» را در Waco، تگزاس، ۲۵ مارس ۲۰۲۳ آغاز کند.

برخی گفتند که خیلی به تحولات آینده بستگی دارد. به عنوان مثال: یکی از نامزدهای احتمالی سال 2024، معاون سابق رئیس جمهور مایک پنس، ممکن است مجبور شود در مورد ترامپ در پرونده 6 ژانویه شهادت دهد.

کشوری که در اواخر قرن هجدهم در راه استقلال از بریتانیای کبیر جنگیده بود، دوران سیاسی پرتنشی زیادی داشته است.

هی می‌گوید: «همان‌طور که اظهارات مک کارتی مبنی بر اینکه حامیان ترامپ نباید اعتراض کنند، این نگرانی وجود دارد که لفاظی‌های فزاینده او منجر به صدمه دیدن مردم شود.»

کیفرخواست ترامپ چگونه رأی دهندگان را تحریک می کند؟

بسیاری از دموکرات ها همچنین مطمئن نیستند که رأی دهندگان چگونه ممکن است به یک داستان طولانی و طولانی تحقیقات، کیفرخواست، و محاکمه های احتمالی یک رئیس جمهور سابق و نامزد ریاست جمهوری واکنش نشان دهند – با فرض اینکه آنها اصلاً واکنش نشان دهند.

ترورها، بحث های جنگ ویتنام و مخالفت های حقوق مدنی در دهه 1960 وجود داشته است. مک کارتیسم و ​​ترس سرخ در دهه 1950; یک جنگ داخلی واقعی در طول دهه 1860 – همه چیز از مدت ها قبل.

هیچ رئیس‌جمهوری سابق تاکنون متهم نشده است. هیچ کاندیدای اصلی ریاست‌جمهوری در حالی که تحت کیفرخواست قرار داشت، به دنبال این دفتر نبوده است – بنابراین، هیچ کمپینی نمی‌داند که رای‌دهندگان واقعی چگونه می‌توانند واکنش نشان دهند.

هیئت منصفه بزرگ شهادت داده است که ترامپ مبلغی را به استورمی دنیلز ستاره سابق فیلم های پورن پرداخت کرده است تا سکوت او را درست قبل از انتخابات 2016 بخرد. دادستان ها در حال بررسی این هستند که آیا این پرداخت یک کمک غیرقانونی در مبارزات انتخاباتی است یا خیر.

ترامپ شدیدترین حملات خود را علیه آلوین براگ دادستان منطقه منهتن انجام داده است که اکنون تهدید به مرگ شده است.

لیس اسمیت، استراتژیست دموکرات، گفت: نمی‌دانم این موضوع تا چه حد می‌تواند باعث حرکت رای‌دهندگان شود.

این نیز عصر نوظهور عدم اطمینان سیاسی است.

بسیاری از جمهوری خواهان به دنبال اجتناب از بحث در مورد تأثیر احتمالی اتهامات ترامپ در مبارزات انتخاباتی هستند. این گروه شامل نامزدهای احتمالی مانند ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا و نامزدهای اعلام شده مانند نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی و دستیاران آنها است.

واشنگتن – به نظر می رسد که سیاست آمریکا وارد عصر جدیدی از اضطراب می شود که توسط یک تحول حقوقی بی سابقه آغاز شده است: کیفرخواست احتمالی رئیس جمهور سابق و نامزد ریاست جمهوری فعلی.

به نظر می‌رسد برخی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه مایلند مشکلات حقوقی ترامپ را به یک موضوع سیاسی تبدیل کنند و متعهد شده‌اند که براگ و وزارت دادگستری درباره نحوه رسیدگی به تحقیقات ترامپ تحقیق کنند.

میر گفت: «بسیاری از ما زمانی را به یاد نمی‌آوریم که اینقدر تنش داشته باشد.

دموکرات ها گفتند که لفاظی های ترامپ و دخالت جمهوری خواهان کشور را به مسیری تاریک سوق می دهد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ممکن است دونالد ترامپ به زودی متهم شود و باعث نگرانی در آستانه سال 2024 شود.



منبع

حکیم جفریس، نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: «این خطرناک است. و اگر به همین منوال ادامه دهد، کسی را می کشد.»

کیفرخواست ترامپ تاریخی خواهد بود

در واشنگتن دی سی، یک بازرس ویژه وزارت دادگستری در حال بررسی تلاش های ترامپ در سراسر کشور برای لغو انتخابات و اقدامات او در تاریخ 6 ژانویه یا قبل از آن است. بازپرس ویژه جک اسمیت همچنین در حال تحقیق در مورد نحوه کار ترامپ با اطلاعات طبقه بندی شده پس از ترک کاخ سفید است.

در مورد موارد:کیفرخواست چیست؟ چرا ترامپ دستگیر می شود؟ در اینجا چیزی است که ما در مورد فرآیند می دانیم

هیئت منصفه بزرگ نیویورک برای دیدار دوباره

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، در تجمع خود در ۲۵ مارس ۲۰۲۳، آمریکا را دوباره بزرگ در Waco، تگزاس سخنرانی می‌کند.

در طول یک گردهمایی فرودگاهی شنبه شب در واکو، تگزاس – اولین گردهمایی او در چرخه 2024 – ترامپ به طور مفصل در مورد تهدیدهای قانونی که با او روبرو بود صحبت کرد و آنها را با اصطلاحات آخرالزمانی بیان کرد.

حالت بازی:آیا احتمال دستگیری دونالد ترامپ به زودی وجود دارد؟ آیا او متهم خواهد شد؟ آنچه ما می دانیم

یک تحول بزرگ می تواند در اوایل دوشنبه اتفاق بیفتد، زمانی که انتظار می رود هیئت منصفه بزرگ در شهر نیویورک دوباره در مورد پرونده ترامپ که حول مبالغی که به یک بازیگر سابق فیلم بزرگسالان پرداخت شده است، ملاقات کنند.

پرونده نیویورک ممکن است فقط نوک کوه یخ سیاسی و حقوقی باشد. ترامپ در جاهای دیگر در مورد 6 ژانویه، انتخابات 2020 و رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده تحت بازجویی قرار دارد.

ترامپ تمایل دارد این تحقیقات را با هم جمع کند در حالی که از پیروانش می خواهد اعتراض کنند، پیشنهاداتی که بسیاری از آن بیم دارند به معنای واقعی کلمه تلقی شود.

مارک وارنر، دی وی، روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: «فعالیت‌های وحشتناکی که در 6 ژانویه رخ داد – ان‌شاءالله، اگر هر یک از این موارد در مورد ترامپ پیش برود، دیگر شاهد تکرار آن‌ها در این هفته نخواهیم بود». اتحادیه.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به روی صحنه می‌رود تا راهپیمایی خود را «آمریکا دوباره بزرگ» را در Waco، تگزاس، ۲۵ مارس ۲۰۲۳ آغاز کند.