مارجوری تیلور گرین رهبری هیئتی را برای بازدید از متهمان حمله به کنگره در زندان بر عهده داشت

دومین نماینده دموکرات، جاسمین کروکت از تگزاس، از تجربیات قبلی خود به عنوان یک مدافع عمومی استفاده کرد تا شایستگی نسبی شرایط نگهداری زندانیان را ارزیابی کند. او گفت که آنچه که می‌دید نسبت به شرایط معمول در زندان‌های ایالتی در تگزاس یا آرکانزاس ارجحیت دارد.

گارسیا که برای اعضای دموکرات هیئت زندان صحبت می‌کرد، مشاهده کرد که زندانیان در بخش جدیدتری از مؤسسه اسکان داده می‌شوند، جایی که شرایط در مؤسسه‌ای که استانداردهای آن انتقاداتی را برانگیخته است، در بهترین حالت قرار دارد. او گفت: «آنها بیرون بودند، هر کدام تبلت هایی داشتند که می توانستند با آنها ارتباط برقرار کنند، فیلم تماشا کنند، به خانواده خود پیامک بدهند، با وکلای خود صحبت کنند.

پس از اینکه یک هیئت کنگره به رهبری مارجوری تیلور گرین، افراطی جمهوری خواه، از متهمان قیام مرگبار 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده دیدن کرد و از آنها به عنوان “زندانیان سیاسی” دفاع کرد، یک زندان در واشنگتن دی سی به آخرین نقطه کانونی جنگ های فرهنگی ایالات متحده تبدیل شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، گرین به بازداشت‌شدگان حمله کرد و با آنها دست داد. در حالی که گروه تور در حال ترک بود، متهمان شعار می دادند «براندون برویم!»، یک عبارت توهین آمیز که جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات را تحقیر می کرد.

مربوط: “همه چیز در مورد ترولینگ است”: اینفلوئنسرهای راست افراطی چگونه روایت جمهوری خواهان را شکل می دهند

عکس: Evelyn Hockstein/Reuters

در یک بعد مصاحبه با ام اس ان بی سیگارسیا گفت که دیده است که گرین و بوبرت و دیگر نمایندگان جمهوری خواه با متهمان 6 ژانویه رفتار می کنند «مانند افراد مشهور، آنها با آنها تعامل داشتند، به پشت آنها می زدند. کاملاً شرم آور بود – اینها افرادی بودند که سعی کردند دولت ما را سرنگون کنند و مانند ستاره های راک و قهرمانان با آنها رفتار می شد.

گرین این توصیف را رد کرده و مدعی شده است که زندانیان مجبور شده بودند قبل از بازدید از کنگره، زندان را تمیز و رنگ آمیزی کنند تا ظاهری زیبا داشته باشد. او دموکرات ها را مسخره کرد، گفت: “یا آنها زندان را دوست دارند … یا به راحتی فریب رنگ تازه را می خورند.”





منبع

20 نفری که توسط گرین به عنوان زندانی سیاسی تحت تعقیب قرار گرفته اند عبارتند از توماس بالارد که متهم به حمله به ماموران مجری قانون با باتوم شده است و کریستوفر کواگلین، یکی از اعضای Proud Boys که متهم به افسران فلفل پاشی است.

یکی از این سایت‌ها، گولاگ آمریکایی، توسط بنیانگذار تئوری توطئه Gateway Pundit، جیم هافت ایجاد شد. اغتشاشگران را “آمریکایی های خوبی که تنها جرمشان دعوت به یک ساختمان سیاسی بود” توصیف می کند. تاکنون نزدیک به 180000 دلار جمع آوری کرده است.

به نظر می رسد این ایده که متهمان 6 ژانویه در دی سی زندانی سیاسی میهن پرست هستند، ابتدا به عنوان یک پیام بازاریابی برای جمع آوری پول برای هزینه های حقوقی زندانیان ظاهر شد. در عرض چند هفته پس از بازداشت، سایت‌های تامین مالی جمعی آنلاین برای زندانیان و خانواده‌هایشان راه‌اندازی شد.

رئیس جمهور سابق در اولین گردهمایی رسمی مبارزات انتخاباتی خود در کاخ سفید در سال 2024، صدای ضبط شده ای از بنر ستاره دار را پخش کرد که توسط گروه کر زندان J6 خوانده می شد، که متشکل از مردانی است که به دلیل مشارکت در حمله به کنگره محکوم شده اند. به بالای جدول iTunes رسید.

گرین در جریان یک تور دو ساعته از زندان دی سی روز جمعه به اعضای راست افراطی جمهوری خواه کمیته نظارت مجلس نمایندگان پیوست. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، این گروه شامل لورن بوبرت، نماینده افراطی کنگره کلرادو بود که میکی ویتوفت، مادر اشلی بابیت، زنی که هنگام شرکت در شورش کنگره به ضرب گلوله پلیس کشته شد را در آغوش گرفت.

به نظر می رسد که تجلیل از آشوبگران به عنوان زندانیان سیاسی به جریان اصلی جمهوری خواهان منتقل شده است. دونالد ترامپ پیگرد قانونی کسانی را که در شورش شرکت کردند – که الهام گرفته از دروغ خودش مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 از او بود – “آزار و اذیت زندانیان سیاسی” نامیده است.

«گوش کن، این خیلی متفاوت است و خیلی بهتر. من فکر نمی کنم ژانویه 6ers بخواهند راه دیگری را طی کنند.

تحقیقات Just Security نشان داد که از مجموع حدود 1000 نفری که به خاطر شورش دستگیر شده اند، 20 زندانی حمله به کنگره همچنان در زندان دی سی نگهداری می شوند. از این تعداد، 17 نفر به حمله به مأموران اجرای قانون در جریان این حمله متهم شده اند.

از سه نفر باقی مانده، دو نفر از اعضای شبه نظامیان افراطی پسران مغرور و نگهبانان سوگند هستند و یک نفر قبلاً محکوم شده است.

رابرت گارسیا از کالیفرنیا، یکی از بازدیدکنندگان دموکرات، “ما اجازه نمی دهیم مارجوری تیلور گرین و این … افراط گرایان درباره شورشیان و حمله آنها به دموکراسی ما دروغ بگویند.” قبل از شروع تور گفت.